טל דיין, דשה אברמנקו (צילומים: פרטי)
טל דיין, דשה אברמנקו (צילומים: פרטי)

המדור של דשה: טל דיין – עו"ד וכוכב רשת, מפציץ במשפטים

למעלה מ-60 אלף עוקבים אחרי טל דיין ברשתות החברתיות - מבין הפרסומים הבולטים: הצעת נישואין מרגשת במיוחד, מתיחה ששברה את הרשת ופוסט על האאוטפיט של קרן מרציאנו שלא הותיר את העיתונאית הבכירה אדישה

פורסם בתאריך: 7.12.17 10:43

הוא אמנם עורך דין במקצועו, אך רובכם וודאי מכירים את טל דיין בעקבות הסטטוסים המצחיקים והמשעשעים שהוא מפרסם ברשתות החברתיות. כיום, עם כ-60 אלף עוקבים, הצעת נישואין מרגשת ומתיחה ששברה את הרשת, הוא מסתמן כאחד מהאושיות החזקות ברשת הישראלית.

ספר לי על עצמך. 

"בן 34 (תודי שנראה מקסימום 25), גר בתל אביב (במקור מהקריות), עורך דין בחברת ביטוח, נשוי טרי".

מה הביא אותך לכתוב?

"הכל התחיל בטוויטר בשנת 2012, במהלך יום עבודה. ראיתי מספר קולגות יושבים מול הטלפון ולא מפסיקים לצחוק. כששאלתי על מה ולמה הכניסו אותי מיד לעניינים ופתחו לי חשבון בטוויטר, שם התחלתי את דרכי בכתיבה. לאחר שצברתי מספיק ביטחון. מי כמוך יודעת שצריך אומץ להתחיל לכתוב בפייסבוק כשקהל הקוראים שלך בהתחלה הוא הדודות והחברים הקרובים, אז התחלתי לכתוב גם בפייסבוק ובאינסטגרם".

 


טל דיין (צילום: פרטי)

טל דיין (צילום: פרטי)



 

על מה אתה כותב בעיקר? איך עולים לך כל כך הרבה רעיונות?

"אני כותב על הכל, תוכלי למצוא אצלי בפיד פאנצ'ים ומשחקי מילים, ומנגד סטטוסים שעוסקים במכבי חיפה, אקטואליה ופוליטיקה. לרוב הרעיונות עולים מחוויות היום יום, אני נוהג לתרגם סיטואציות שמתרחשות אצלי בחיים לסטטוסים. לאחרונה אני כותב המון על הזוגיות עם שירי, ובחלק מהמקרים אני מקבל מבט מאיים שאחריו אני צריך לבחור בין להעלות את הסטטוס ולישון בסלון ובין שלום בית, כמובן שאני מיד מתעשת ולוקח כרית לסלון".

איך האישיות הציבורית המצחיקה שלך משתלבת עם קריירה רצינית בתור עורך דין?

"האמת שזה לא שכיח במקצוע שעורכי דין מתעסקים גם בכתיבת פאנצ'ים ברשתות החברתיות, ובאופן מפתיע זה משתלב לא רע, למרות שזה לא קל, אני ממש תובע בעבודה (סטגדיש!)".

 


 


 

לאחרונה התחתנת, אתה מקבל משירי השראה לסטטוסים?

"שירי זורמת עם זה, רוב הסטטוסים שאני כותב על זוגיות לגמרי מבוססים על מקרים אמיתיים. אומנם היא לא כותבת פאנצ'ים בפייסבוק אבל שתדעי שהיא לא פחות מצחיקה ממני (ניסחתי את זה סבבה מאמי?) ואני כותב את זה מרצוני החופשי".

בעבר היית כותב גם על פוליטיקה, והיום רואים אותך מתמקד בעיקר בתוכן מצחיק. למה?

"אני חי ונושם אקטואליה ופוליטיקה, מלבד הזמן הרב שאני מבלה ברשתות החברתיות אני צורך בנוסף גם המון חדשות, ואכן בעבר הייתי כותב המון על פוליטיקה. כהחלטה, הורדתי מינונים והחלטתי להתמקד יותר בכתיבה הומוריסטית, ופחות בעניינים שבמחלוקת. בטוויטר אגב, עדיין תוכלי לקרוא אצלי ציוצים שעוסקים בפוליטיקה כמעט ברמה היומית".

אתה שוקל לעבור מכתיבת תוכן לסרטונים?

"מדי פעם אני משלב גם סרטונים ואני מעריך שכך זה יישאר, בניגוד לכותבים אחרים שהזניחו את הכתיבה לסרטונים נטו, אצלי הכתיבה תמיד תישאר עיקר העשייה ברשת".

התחלת בפייסבוק ועברת להיות פעיל יותר באינסטגרם. מדוע?

"לפני בערך שנה, בהמלצת כותבים נוספים מהרשת, החלטתי להתחיל להעלות תכנים גם לאינסטגרם. הבנתי שקיים שם קהל צעיר יותר, שברובו לא נמצא גם בפייסבוק, ובנוסף  בניגוד לפייסבוק שהחשיפה משתנה מעת לעת, החשיפה באינסטגרם מקסימאלית".

קרה לך שזיהו אותך ברחוב?

"כן, בהתחלה זה היה מביך אבל עם הזמן אתה לומד לשתף עם זה פעולה וליהנות מזה". 

 



 

לא כולם יודעים שיש לך גם אח תאום. קורה שמזהים אותו ברחוב וחושבים שזה אתה?

"אחי התאום ארז (ארז-טל וזה, אמא שלי חשבה שזה מצחיק) שונה ממני בהתנהלות ברשתות החברתיות, ולכן אני גם חושף אותו פחות. המון פעמים אומרים לו שלום כי חושבים שזה אני, ופעם אחת אפילו 'סיבך אותי' עם עוקב ששלח לי הודעה שהוא צעק לי ברחוב והתעלמתי ממנו לגמרי, כששאלתי איפה זה היה הבנתי שראה את אחי התאום. הערתי לו על זה והנה ברוך השם, הוא ממשיך להתעלם מאנשים ברחוב".

 


טל ושירי (צילום: עצמי)

טל ושירי (צילום: עצמי)


הצעת לשירי נישואין בדרך מקורית במיוחד..

"אני ושירי הכרנו במהלך טיול עם הכלבים, ולפני שהפכנו לזוג נהגנו לשבת באופן קבוע על ספסל מתחת לבית, וחשבתי איך אפשר לסגור מעגל עם הצעת נישואין סנטימנטלית שמשחזרת את הרגע. לשמחתי נתן גושן, זמר ששנינו מאוד אוהבים (שבאופן לא מפתיע שר את השיר שלנו שנקרא 'זה שלנו'), זרם איתי, והגיע כמו מלך לנגן על גיטרה על ספסל בלב תל אביב. זה עבד, ואחרי שניגבה את הדמעות ויצאה מההלם, אמרה לי 'כן'".

 


הצעת הנישואין לשירי עם נתן גושן (צילום: פרטי)

הצעת הנישואין לשירי עם נתן גושן (צילום: פרטי)


 

מתחת את שירי יחד עם דני רופ לפני החתונה. ספר לי על זה

"הכל התחיל חודשיים לפני החתונה, שירי מתעוררת בבוקר עם דמעות בעיניים, כולי דאגה מתעניין בשלומה ומופתע ממשמע אוזניי, 'התחזית התעדכנה, יהיה גשם בחתונה', ומאז, כל בוקר היא התעוררה ובדקה את התחזית הצפויה. החלטתי לגייס את דני רופ, שנתן לנו תחזית מזויפת, וכמו שרואים בסרטון זה גם עבד ובהרבה מזל החתונה לא בוטלה".

 


שירי וטל (צילום: עצמי)

שירי וטל (צילום: עצמי)

 

ספר לי על הפוסט הכי מצליח שלך בכל הזמנים.

"העלתי תמונה של קרן מרציאנו שהיתה עם חולצה כחולה וריבוע לבן באמצע שנראה ממש כמו כרית, זה גרף למעלה מ-20 אלף לייקים ונהיה ויראלי, בטוויטר אפילו קרן מרציאנו הגיבה על זה".

 

הפוסט של טל דיין על קרן מרציאנו

הפוסט של טל דיין על קרן מרציאנו


 

היתה לך פינה קבועה בתוכנית של חנוך דאום ברדיו. איך זה קרה?

"חנוך פנה אלי והציע לשדר מדי חמישי את חמשת הסטטוסים החזקים של השבוע ברשת, כמובן שהתבאסתי שלא אוכל להעלות סטטוסים של עצמי, אבל זרמתי איתו".

איך אתה רואה את העתיד שלך?

"אני מתקשה לקבוע תוכניות לשבוע הבא אז לעתיד?"

איזה מסר אתה רוצה להעביר לעוקבים שלך?

"תאמצו כלב, תמצאו אהבה, ותפסיקו לשמוע לעצות של אנשים אחרים".

 


טל דיין (צילום: פרטי)

טל דיין (צילום: פרטי)


 

שאלון:

מה אף אחד לא יודע עליך?

"מעריך שרוב העוקבים שלי לא יודעים שאני עורך דין במקצועי".

מהי ההודעה הכי מצחיקה שקיבלת מעוקב?

"וואו היו הרבה, ההודעות המצחיקות מגיעות בעיקר מעוקבים באינסטגרם שנותנים 'עצות' לחיי הנישואין".

מה יהיה כתוב על המצבה שלך?

"לא נושםםםםםםם".

הפייסבוק והאינסטגרם נסגרים אתה…

"מתחבר עם אינפוזיה לטוויטר".

מה אתה הכי אוהב בירושלים?

"ירושלים מדהימה, יש משהו באווירה בעיר הזאת שאין באף עיר אחרת. מלבד הדברים הרגילים שהעיר הזאת מציעה כמו ביקור בכותל או לאכול בשוק, אני הכי אוהב להגיע לאיצטדיון טדי ולצאת עם חיוך כשמכבי חיפה מנצחת J ".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר