ראש העיר ניר ברקת, סגן ראש העיר עופר ברקוביץ - ישיבת מועצת העירייה 31.8.17
ישיבת מועצת העירייה 31.8.17

וידאו – סערה בישיבת מועצת העירייה: עימות בין ברקוביץ לברקת

במהלך ישיבת מועצת העירייה הערב, חמישי, ברקוביץ קם מכיסאו, צעד לעבר ברקת וצעק לעברו לאחר שהתעוררות ביקשה לקיים דיון בנושא התוכנית של ראש העיר לחלוקת שכונות ירושלים לחרדים ולחילונים

פורסם בתאריך: 31.8.17 21:49

הערב, חמישי, התקיימה ישיבת מועצת העירייה כשברקע הסכסוך המתמשך בין סיעת התעוררות בראשם סגן ראש העיר עופר ברקוביץ וחברת המועצה עינב בר כהן, לבין סיעת ירושלים תצליח בראשה ראש העיר ניר ברקת.

במהלך ישיבת המועצה ביקש ברקוביץ לנהל דיון על תוכניתו של ברקת לחלוקת שכונות ירושלים לחרדים, לדתיים ולחילונים. ברקוביץ קם מכסאו וצעק על ברקת בנושא. בהמשך התקיימה הצבעה על ידי חברי המועצה, אולם לא נרשם רוב לדיון.

 

מוקדם יותר היום, חמישי, כפי שפורסם באתר "כל העיר" – שיגר ברקת מכתב נוקב לחברי סיעת התעוררות – ברקוביץ, עינב בר כהן ויואב בקשי ייבין, שבו הוא דורש משלושתם לפרסם התנצלות על הדברים שהטיחו כנגדו בימים האחרונים.

 

עופר ברקוביץ', ניר ברקת (צילומים: שרון גבאי, אמיל סלמן)

עופר ברקוביץ', ניר ברקת (צילומים: שרון גבאי, אמיל סלמן)

מסיעת התעוררות נמסר: "לא נשלים עם סדר העדיפויות הכושל, לא נשלים עם מכירת החיסול של ראש העירייה במסגרת הסכם החלוקה, נמשיך לעמוד על שלנו ולייצג את תושבי ירושלים נאמנה. ניסיונות ההשתקה החוזרים והנשנים רק מחזקים אותנו ומלמדים אותנו כי האמת חייבת להמשיך ולהיאמר. ראש העיר איבד כיוון, הוא מונע מכוחנות ולא מטובתה של העיר ואנחנו נעשה כל שביכולתנו להחזיר את עיריית ירושלים למסלול אחר".

ברקת אמר בהמשך לדברים בישיבה: "אין לי הסכמים סודיים, אנחנו מייצרים מתווים שאני מאמין שהם טובים לירושלים, אין אחד על חשבון השני. הצגתי אותם. מי מחברי ההנהלה רוצה לבוא ולדבר איתי, ואם יש רעיונות יותר טובים אני אשמח לשמוע. אני לא רואה באף אחד מהאנשים כאן אויב. כולם בפוטנציה כולל האנשים באופוזיציה מוזמנים להצטרף לקואליציה".

בהמשך הדברים התפרץ חבר המועצה אריה קינג לדבריו של ברקת. "אני מציע לחברי המועצה, חברי הנהלה, חברי התעוררות ואחרים", אמר ברקת, "אותה תפיסת עולם אני מתעקש עליה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר