קניון עזריאלי ירושלים (צילום: פטריק)
(צילום: פטריק)

השיפוץ בקניון מלחה הסתיים: השקעה של כ-80 מיליון שקלים

עבודות השדרוג בקניון, שחוגג 25 שנה להקמתו, כללו החלפת ריצוף ותקרה, שינוי התאורה, הוספת שתי מעליות ועוד

פורסם בתאריך: 10.1.18 17:11

לאחר שנתיים של עבודות שיפוץ מקיפות, קבוצת קניוני עזריאלי משיקה היום, רביעי, את קניון מלחה המשודרג והמשופץ, עם הופעה של הזמר משה פרץ ומסיבת אוזניות בניצוחו של התקליטן אלעד עמדי.

משה פרץ (צילום: רון קדמי)

כ-80 מיליון שקלים הושקעו בשיפוץ ושדרוג הקניון, שהקיף את כל השטחים הציבוריים (כ-12,000 מ"ר) וכלל, בין השאר, את החלפת הריצוף, החלפת התקרה בתקרה מעוצבת, שינוי התאורה, שדרוג גרמי המדרגות, שיפוץ מתחם המזון והוספת שתי מעליות חדשות (במקום מדרגות) ועוד. על עבודות החידוש והשדרוג היה אמון האדריכל בוקי צוקר, שמספר כי "הקניון שופץ בקווים מעגליים וצורות זורמות עם תאורה טבעית, המשקפים תפיסה עיצובית עכשווית, נקייה ומודרנית בשילוב עם חומרי גמר ברמה גבוהה המשדרים מראה חם ועדכני".

קניון עזריאלי ירושלים (צילום: פטריק)

(צילום: פטריק)

יצוין כי מופע ההשקה המחודשת נערך גם לרגל חגיגות 25 שנה להקמתו של הקניון, שמהווה עוגן מרכזי בעיר ונמצא בצמרת דירוג הקניונים בארץ בשבע השנים האחרונות.

יורם פיק, מנכ"ל הקניון, אומר: "אני נרגש לרגל חגיגות 25 שנה של הקניון, ומאמין כי שיפוץ וחידוש המתחם יביא עימו משב רוח מרענן עבור תושבי העיר והמבקרים בה, שיכולו ליהנות מחוויית קנייה חדשנית העומדת בקנה אחד עם הסטנדרטים הגבוהים והמוכרים של קבוצת עזריאלי".

קניון עזריאלי ירושלים (צילום: פטריק)

(צילום: פטריק)

יו"ר קבוצת עזריאלי, דנה עזריאלי, מוסיפה: "אנו גאים מאוד בהשקה המחודשת של עזריאלי ירושלים לאחר שהשלמנו השקעה נרחבת בשדרוגו. השקעה זו מבטאת היטב את מדיניות הקבוצה לבצע השקעות נרחבות בנכסים הקיימים שלנו, זאת על מנת להמשיך ולשמור על סטנדרט מוקפד ואיכותי של חווית קניה. ההשקעה בטיפול ושדרוג הנכסים הקיימים בצד תנופת פיתוח וייזום של נכסים חדשים, מבטיחה את המשך צמיחתה העקבית של הקבוצה".

 

ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי: "קבוצת עזריאלי פועלת במרץ למען נכסיה גם כשמדובר בטובים והמניבים ביותר. קניון עזריאלי ירושלים בדומה לפרויקטים גדולים אחרים שהקימה הקבוצה הביא בשורה משמעותית לסביבה כולה, השיפוץ מבטא את המשך צמיחתה ותנופת הפיתוח בה היא נמצאת ומחזקת את הקניון שממשיך להיות מדורג בצורה עקבית כקניון המוביל במדינה. אנו גאים ושמחים על המהלך ומאחלים מזל טוב לרגל חגיגות ה-25 שנה".

קניון עזריאלי ירושלים (צילום: פטריק)

(צילום: פטריק)

בתוך כך, בהנהלת הקניון מציינים כי בחודשים האחרונים חלו מספר שינויים משמעותיים כמו שיפוץ חנויות העוגן, יינות ביתן ו-M&H, נוספו חנויות חדשות דוגמת אורבניקה, מיה אינספריישן, אופטיקה הלפרין ואחרות. זאת ועוד, ממש באחרונה נפתח בקומה השלישית מתחם קולינרי חוויתי – "מלחה מרקט" שמו, אשר מרכז בתוכו 20 עסקי מזון איכותיים ביותר התואמים את האסטרטגיה החדשה בתחום הקולינרי של הקניון.

קניון מלחה, כך מציינים בקבוצת עזריאלי, הינו הקניון הגדול ביותר בירושלים וסביבתה. הוא נפתח, כידוע, בשנת 1993, והפך מהיום הראשון להצלחה מסחררת עם כ-150,000,000 מבקרים. הקניון משתרע על שטח של כ-120,000 מ"ר, מתוכם כ-60,000 מ"ר משמשים כחניון, 42,000 מ"ר כשטח מסחרי, 15,000 מ"ר שטחים ציבוריים ושטחי שירות וכ-3,000 מ"ר משרדים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר