פארק המיניאטורות מיני ישראל (צילומים: ברק שקד, קובי קונקאס)
פארק המיניאטורות מיני ישראל (צילומים: ברק שקד, קובי קונקאס)

לטרון: פעילות למשפחות במיני ישראל

פארק המיניאטורות מציע בשבתות פעילות מגוונת הכוללת מופע של איציק הליצן, סיור מודרך וכתב חידה מאתגר

פורסם בתאריך: 26.12.17 09:47

מתחם המיניאטורות של פארק מיני ישראל הוא תפאורה מושלמת לפעילות חווייתית ומהנה למשפחות המגיעות לביקור עם ילדים, שגם ערך מוסף בצידה. בשבתות עד סוף השנה האזרחית (23.12, 30.12) תתקיים בפארק פעילות משפחתית, כשנוסף אליה ייערך המופע של "איציק הליצן" (12:00) עם הפעלה המשלבת קטעים הומוריסטיים, משחקים, קסמים ושירים.

 



 

פארק המיניאטורות מיני ישראל (צילום: קובי קונקאס)

פארק המיניאטורות מיני ישראל (צילום: קובי קונקאס)

 

כחלק מהפעילות תוכלו ליהנות מסיור מדריך בין המודלים והמיניאטורות (13:00), במהלכו תשמעו סיפורים מרתקים על המקומות החשובים בהיסטוריה של ישראל. הסיור המודרך מאפשר הצצה קסומה ומיוחדת במינה לישראל, תוך שהדגמים מתעוררים לחיים, הדמויות המיניאטורות הופכות לאנושיות וכל הסיפורים ששמענו עליהם כל כך הרבה פעמים מקבלים משמעות ומצליחים לגעת ולרגש.

 

 

וזה עדיין לא הכל – כל משפחה תקבל בכניסה לפארק כתב חידה מאתגר ונושא פרסים בשם "האלבום של אורי". דרך הרפתקה משפחתית בפארק, חידות ומשימות, יעזרו המבקרים לאורי, שצריך לשחזר את אלבום התמונות המשפחתי, לזהות את האתרים והמבנים בהן צולמו התמונות ולהשלים את האלבום.

 

פארק המיניאטורות מיני ישראל (צילום: ברק שקד)

פארק המיניאטורות מיני ישראל (צילום: ברק שקד)

הפארק עצמו הוא אטרקציה ייחודית הממוקמת במרכז הארץ ומאפשרת לילדים להתעלות על גבולות המרחק והזמן ולחוות את מדינת ישראל כולה פרוסה לנגד עיניהם: מאות דגמים דינמיים המשלבים קולות וצלילים, מבנים היסטוריים מרהיבים, צמחייה ננסית עשירה, אלפי דמויות זעירות, תאורת לילה ייחודית: משלג החרמון ועד האטרקציות של אילת, מיפו הלילית ועד הכותל השוקק, מהגנים הבהאיים ועד לפסגת מצדה.

פארק המיניאטרות מיני ישראל. שבת, 23.12, 30.12.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר