טיילת ארמון הנציב (צילום: אורן בן-חקון)
טיילת ארמון הנציב (צילום: אורן בן-חקון)

פרויקט ענק – 650 מיליון שקל להקמת דירות ומלונות בטיילת ארמון הנציב

קבוצת האחים נוימן רכשה את הקרקעות הממוקמות בטיילת ארמון הנציב ובשכונת ארנונה, מקיבוץ רמת רחל. בתכנון: הקמת מאות דירות ושני בתי מלון

פורסם בתאריך: 30.11.17 10:55

פרויקט נדל"ן עצום יוצא לדרך בירושלים: קבוצת האחים נוימן רכשה באחרונה קרקעות בדרום העיר – בשכונת ארנונה ובטיילת ארמון הנציב – במטרה לבנות עליהן מאות יחידות דיור, שני בתי מלון ומרכז מסחרי. הקרקעות, שנקנו מקיבוץ רמת רחל, נמכרו ב-650 מיליון שקלים, ועלות הפרויקט כולו מוערכת ב-1.5 מיליארד שקלים.

 


 


 

לפי התוכנית, על הקרקע בשכונת ארנונה ייבנו מאות יחידות דיור שכבר מאושרות לבנייה, ועל הקרקע בטיילת ארמון הנציב ייבנו המלונות והמרכז המסחרי, על שטח של 28 אלף מ"ר. כעת נמצאת קבוצת האחים נוימן, בראשות צחי וחן נוימן, במשא ומתן עם קבוצות מלונאות בינלאומיות, להפעלת המלונות לאחר שבנייתם תושלם.

 


טיילת ארמון הנציב

טיילת ארמון הנציב


 

האחים נוימן הם גם בעלי קבוצת אלון העוסקת בתחום הרכב והשקעות הנדל"ן. רק לאחרונה הם השלימו את רכישתו של המלון התת-ימי הישראלי הראשון, שיוקם באילת. להערכתם, יידרשו עד ארבע שנים כדי להשלים את הפרויקט בדרום ירושלים, עד לשלב האכלוס הסופי.

 

טיילת ארמון הנציב ועד אמת המים התחתונה

טיילת ארמון הנציב

 

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", אזור נוסף בעיר שצפוי לעבור מהפך של ממש הוא אזור בית הכרם – בין השאר תוכנית חדשה מקודמת בוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בירושלים הכוללת הקמה של כפר הייטק וביוטק ומתחם לדיור מעל כביש בגין. במסגרת התכנית יקורה קטע בכביש בגין בין מחלף גבעת מרדכי למחלף גבעת שאול, שייצור מרחב אורבני חדש ומרכזי בעיר. כפר ההייטק יתפרס על שטח של כ-70,000 מ"ר.

כמו כן, כפי שפורסם ב"כל העיר" ענף התיירות הירושלמי בצמיחה: מותג בתי המלון הבינלאומי ibis הגיע לישראל, ופתח מלון ראשון במרכז העיר ירושלים. המלון החדש שנמצא ברחוב יצחק אלישר, צמוד לכיכר ציון, כולל 124 חדרי אירוח. הוא שייך לרשת אקור (Accor) העולמית, שלה יותר מ-4,200 בתי מלון ברחבי העולם ויותר מ-20 מותגים שונים.

את תגובת קיבוץ רמת רחל לא היה ניתן להשיג.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר