הערכה וכבוד הדדי - יוסי בניון ואלי אוחנה, בית"ר ירושלים (צילומים: אורן בן חקון)
הערכה וכבוד הדדי - יוסי בניון ואלי אוחנה, בית"ר ירושלים (צילומים: אורן בן חקון)

גורם בבית וגן: "יוסי מקבל מאוחנה יחס מאוד מכובד וחם"

בבית"ר מנסים לשים את סערת בניון מאחור. בשיחה שקיים נציג הבעלים עם הקשר הוא הבהיר לו שהתנהגות דומה לא תוכל לחזור בעתיד

פורסם בתאריך: 25.10.17 20:29

יוסי בניון. זה היה נושא השיחה המרכזי של השבוע בבית וגן, ולא בשל הניצחון שהשיגה בית"ר ירושלים על האקסית של הקשר הוותיק. בניון, כידוע, התרעם על שלא קיבל מקום בהרכב דווקא נגד הקהל של מכבי חיפה ששונא אותו, ועוד יותר מכך זעם על כך שהיה החילוף השלישי והאחרון של בית"ר ירושלים – כשנכנס רק בדקה ה־88. בסיום המשחק, כששחקני בית"ר ירושלים רצו לחגוג עם האוהדים בצהוב, בניון בחר לרדת בהפגנתיות לחדר ההלבשה והתרצה לחזור לכר הדשא רק לאחר מסע שכנועים מצד גורמים שונים בבית"ר, ובעיקר מצידו של הקפטן איתי שכטר, שהוביל אותו בחזרה לכר הדשא כדי לשמוח עם כולם.

"יוסי בניון היה בסגל נכון?", אמר גורם בבית וגן בתחילת השבוע. "הוא שיחק במשחק הזה, אז אין סיבה שאנחנו נתעסק בטפל ובספקולציות שעולות בתקשורת".

וכן, בבית"ר ניסו להוריד את גובה הלהבות סביב הסיפור – לכבס את הכביסה המלוכלכת בבית – כמו שאומרת האימרה הידועה. ביום ראשון נפגש בניון עם אלי אוחנה כשפני השניים היו לשים את המשבר מאחור. "אלי אוחנה ויוסי בניון ערכו פגישה, ובשיחה ביניהם לובן הנושא סביב המשחק אמש מול מכבי חיפה", נמסר מבית"ר בסיום אותה פגישה. "העניין נופח מעבר לכל פרופורציה והדברים מאחורינו. הקבוצה נמצאת בתקופה טובה עד כה, ואנו בטוחים שיוסי ימשיך לתרום מיכולתו ומניסיונו עבור הקבוצה בהמשך העונה".

 

ל"ספורט כל העיר" נודע כי השיחה בין השניים היתה עניינית אך לא קשה או נוקבת. "אלי אוחנה אמר ליוסי שהוא יכול להבין את התחושות שלו", מציין גורם המעורה בפרטים, "אבל שיש דברים שלא בהכרח כמו שהוא מרגיש. אלי הדגיש בפני יוסי שהתייחסו אליו באופן מבין ומכיל בגלל שזה הוא ובגלל ההיסטוריה והעבר שלו במכבי חיפה. יחד עם זאת, אלי אוחנה גם אמר שהתנהגות כזו תוכל לחזור על עצמה וגם אם לא מרוצים או לא משחקים לא צריך לשבור את הכלים".

אותו גורם מוסיף ומדגיש כי "אלי אוחנה מאוד אוהב את יוסי ומאוד מעריך אותו, ובאופן כללי יוסי מקבל מממנו יחס מאוד מכובד וחם. בגדול, לאף אחד לא היתה כוונה לפגוע ביוסי והחילוף נערך מאוחר בגלל שהיו אילוצים כמו זה שבוריס קליימן שיחק עם מתיחה ברבע השעה האחרונה ולא היה ברור אם צריך להחליף אותו או לא. מה גם שבשורה התחתונה יוסי עלה על כר הדשא בסמי עופר וירד כמנצח, גם לזה יש חשיבות וערך אל מול הקללות שהוא סופג מאוהדי מכבי חיפה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר