קיילין לוקאס, רכז הפועל ירושלים (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)
קיילין לוקאס (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)

"אנחנו מקווים שקיילין לוקאס יתרום לנו כמה שיותר מהר"

הגארד ערך הערב (שלישי) אימון בכורה בהפועל ויהיה בסגל למשחק מחר נגד גלאטסראיי. גורם בקבוצה: "נקווה שהוא ישפיע, אנחנו מאמינים שהוא הגיע בכושר טוב". טימור הפצוע בספק גדול

פורסם בתאריך: 7.11.17 21:45

קיילין לוקאס, הרכש החדש של הפועל ירושלים, ערך הערב (שלישי) אימון בכורה במדים האדומים והכיר את המאמן פוטיס קציקאריס ואת חבריו לקבוצה.

לוקאס, שעבר אתמול בערב (שני) את הבדיקות הרפואיות, יהיה בסגל של הפועל ירושלים למשחק מחר נגד גלאטסראיי (20:15 בארנה) והוא צפוי לקבל דקות משחק ראשונות, גם מכיוון שבר טימור בספק גדול למשחק. טימור, כידוע, נחבט בעוצמה גדולה ברגלו במשחק נגד רג'יו אמיליה והוא סובל מנפיחות בברך, כשבהפועל מעריכים כי הסיכויים שהוא יהיה כשיר נמוך מאוד.מברכו של טימור נוקזו היום נוזלים, כשבהפועל מציינים כי רק בסמוך למשחק יתברר אם וכמה הוא יוכל לתרום.

פרט לפציעתו של טימור, לצוות המקצועי חשוב מאוד להכניס את לוקאס לעניינים כמה שיותר מהר ובמהלך האימון הערב עבדו איתו המאמנים על הכרת התרגילים, כשהמטרה של הצוות המקצועי היא להכניסו לעניינים כמה שיותר מהר.

"הפועל ירושלים קבוצה טובה עם שחקנים טובים, שאני מכיר חלק מהם כמו אוסטין דיי וג'רום דייסון", אמר לוקאס לאחר הגעתו לישראל. "אני מודע למצב ולמאזן ביורוקאפ, אבל אני מרגיש שאני יכול לקבוצה לנצח וזה מה שאתאמץ לעשות".

הגארד, יש לציין, נמצא על הראדר של הפועל ירושלים כבר מספר שנים, כשגם בקיץ שעבר נבדקה האפשרות להחתימו, אך בסופו של דבר נחת בארנה קרטיס ג'רלס, וכעת, עם שחרורו של האחרון, החליטו בהפועל להחתים את לוקאס (בן 28, 1.85 מטר) עד לסיום העונה כשלקבוצה יש אופציה להארכת ההתקשרות בעונה נוספת.

"אנחנו מקווים שקיילין יתרום לנו כמה שיותר מהר", אומר גורם בהפועל בשיחה עם "כל העיר", "יכול להיות שהוא יקבל דקות ראשונות כבר נגד גלאטסראיי ונקווה שהוא ישפיע, אבל אין יותר מדי ציפיות מהמשחק הזה כי הוא ערך אימון אחד בלבד עם הקבוצה. אנחנו מאמינים שהוא מגיע בכושר טוב כי רק לפני שבועיים הוא נחתך מאורלנדו מג'יק ונקווה שזה יעבוד לטובתנו".

 

יש לציין כי הפועל עדיין לא רשמה את לוקאס למסגרת הליגה כדי לא לבזבז חילוף של זר (כשכל קבוצה מוגבלת להחתמת 8 זרים בעונה, נ"ש), כשבהפועל רוצים לבחון את קליטתו. הופעה טובה מחר מול הטורקים עשויה בהחלט לזרז את ההחלטה של הפועל לרשום אותו.

לוקאס נחשב לשומר טוב והוא שחקן הרבה יותר קבוצתי מג'רלס, מה שיותר מתאים לפילוסופית המשחק של המאמן קציקאריס, אך בהפועל מציינים כי הוא בהחלט רכז שמסוגל לייצר נקודות.

"לוקאס הוא מנהיג על המגרש ושומר די טוב, שחקן עם אופי שאמור להגיע רעב", מנתח אלון אקרמן, עוזר מאמן הפועל בעבר שנמנה על צוות הסקאוטינג של המועדון ומכיר היטב את הגארד. "הוא לא הרבה לשחק באירופה וניסה להשיג חוזה באן. בי. איי דרך ליגת הפיתוח. הוא שחקן שמחפש להגיע לטבעת ואמור להשלים טוב את מה שיש סביבו בהפועל. מצד שני הוא לא שחקן שמייצר כמו ג'רלס, כשחיסרון נוסף הוא שהוא סובל מקליעה לא יציבה".

"הוא סימן שאלה גדול ולאו דווקא מבחינת היכולות שלו", אומר מאמן הכדורסל אלעד חסין. "צריך לראות איך הוא יתאקלם, כי זה לא פשוט להגיע לקבוצה שכבר רצה. בכל מקרה – ג'רלס הוא לא, גם מבחינת מה שהוא מביא למגרש וגם מבחינת הרזומה, אבל זה יכול לעזור להפועל כי הוא שחקן הרבה יותר קבוצתי. אני חושב שביחס למה שהיה בשוק השחקנים, הפועל מצאה את השחקן הטוב ביותר מכל הבחינות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר