רונלד רוברטס (צילום: הפועל ירושלים)
רונלד רוברטס (צילום: הפועל ירושלים)

חיזוק לאירופה: הפורוורד רונלד רוברטס חתם בהפועל

רוברטס, שיכול לשחק בשתי עמדות הפנים, אמור להוסיף לאדומים משחק הגנה ומטרייה אווירית בצבע. בשלב הראשוני הוא לא יירשם לליגה

פורסם בתאריך: 14.11.17 10:26

ביחד עם התלונות הרבות שהשמיעו שחקני הפועל כנגד המאמן המפוטר פוטיס קציקאריס, עלו גם תלונות וטענות על משחק פנים רך ונטול הגנה, והביקורת הזה, כמו גם התוצאות בשטח וספיגת כמות גדולה של נקודות כמעט מדי משחק, הוביל את ראשי הפועל להחתמת חיזוק נוסף – הפאוור פורוורד רונלד רוברטס (בן 26, 2.03 מטר) עד לסיום העונה.

רוברטס, כך מקווים ומאמינים בהפועל, יחזק את נקודות התורפה בכל הקשור למשחק הגנה בצבע, ריבאונד וחסימות.

רוברטס, שבשלב הראשוני צפוי לשחק רק ביורוקאפ, הוא אמריקאי בעל אזרחות של הרפובליקה הדומיניקנית. הוא בוגר מכללת סיינט ג'וזף, שאת העונה האחרונה במכללות (2014) הוא סיים עם ממוצעים של 14.4 נקודות, 7.4 ריבאונדים, 1.3 אסיסטים ו-1.3 חסימות למשחק.

לאחר שלא נבחר בדראפט הוא העביר שנתיים בליגת הפיתוח בארצות הברית, כשבעונה שעברה הוא חתם בטופאש בורסה הטורקית, שם העמיד ממוצעים של 11.7 נקודות ו-6.2 ריבאונדים לפני שנפצע בברכו ושוחרר מהקבוצה.

 

 

לאחר שהתאושש, חתם רוברטס בקיץ האחרון בקבוצת אדלייד האוסטרלית, אך גם משם הוא נחתך כשהקבוצה טוענת שהוא פצוע בברכו, ואילו הפורוורד טוען שהוא בריא לחלוטין והסיבה לשחרור היא חוסר שביעות רצון הדדי.

השחקן אף התייחס לפציעתו בראיון שנתן לערוץ הספורט ואמר: "בכנות, הייתי פצוע בעבר אבל אני בריא עכשיו. זה פשוט לא עבד עבור שני הצדדים ולכן עזבתי את הקבוצה. אני לא חושב שהפציעה היא הסיבה לכך שעזבתי. אני בריא לחלוטין ומחכה להתחיל לשחק עבור הפועל ירושלים. מקווה שאוכל לעזור לקבוצה בליגה וביורוקאפ, כשהשאיפה היא לזכות באליפות ובתארים נוספים".

כאמור, בשלב הראשוני בהפועל אין כוונה לרשום את רובטרס למשחק הליגה, כשבקבוצה מתכוונים לבחון היטב את היכולת ואת הבריאות שלו במשחקי היורוקאפ. בהמשך, אם ירשים, ייתכן שהוא גם יירשם לליגה הישראלית, אך בהפועל נזהרים מאוד ברישום זרים לליגה, שכן הקבוצה רשמה כבר שישה זרים העונה מתוך שמונה שמותר לרשום בסך הכל.

"אין לחץ", מסבירים גורם בהפועל. "נראה איך הוא ישתלב במשחקים באירופה ולפי זה נסיק מסקנות מתי ואם בכלל הוא ישולב במסגרת הליגה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר