רונלד רוברטס (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)
רונלד רוברטס (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)

"רוברטס הוביל לשינוי גדול בקבוצה, איתו יש לנו סיכוי לזכות בתארים"

בהפועל מרוצים מאוד מהפורוורד שמאז צירופו מעמיד בזירה המקומית ממוצעים מצוינים של 13.6 נקודות, 11.3 ריבאונדים ו-2 חסימות

פורסם בתאריך: 2.1.18 10:30

בעונה כמו זו שחווה הפועל ירושלים, גם דילוג מעל הפועל באר שבע מהליגה הלאומית בדרך לחצי גמר גביע המדינה הופך להיות סוג של הישג, והאדומים היו השבוע מרוצים ומאוד מחויכים.

חצאי הגמר, שאליהם העפילו גם מכבי תל אביב, הפועל חולון ומכבי אשדוד, ייערכו בעוד כחודש וחצי – ב-12.2, כשההגרלה תתקיים ביום שלישי הבא (9.1), במחצית המשחק של הפועל חולון מול יובנטוס הליטאית בצ'מפיונס קאפ. ההגרלה, חשוב לציין, הינה חופשית וללא ראשי בתים, כך שהפועל יכולה לקבל את כל אחת מהקבוצות כולל מכבי תל אביב.



רונלד רוברטס שוב סיפק משחק מצוין והשיא תרומה של 16 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3 חסימות ובסך הכל מעמיד מספרים טובים בזירה המקומית מאז הצטרף לקבוצה – 13.6 נקודות, 11.3 ריבאונדים ו-2 חסימות.

רונלד רוברטס (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)

רונלד רוברטס (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)

"רוברטס הוביל לשינוי גדול בקבוצה, כבר אין נגדנו את החגיגות שהיו בצבע", מחמיא אחד משחקני הפועל ומוסיף: "הוא הכניס אנרגיות חדשות ולליגה הישראלית הוא מתאים מאוד. אחרי שהקמפיין האירופי נגמר, אנחנו מתמקדים בליגה ובגביע וביחד איתו יש לנו סיכוי טוב לזכות בתואר".

 

 

מי שחוזר אט אט לעניינים הוא בר טימור, שסבל כידוע מפציעה בברך ממנה חזר לפני כשבועיים. כידוע, ביורוקאפ טימור מיעט לשחק (12 דקות בממוצע לערב) גם לפני הפציעה וגם אחריה, גם עם פוטיס קציקאריס וגם עם מודי מאור, ולאחר שלא שותף כלל במשחק מול רג'יו אמיליה לפני כשבועיים הוא הוא קיים שיחה עם המאמן מאור בנוגע למעמדו ולדקות המשחק שלו.

איפה הוא ישחק בעונה הבאה? בר טימור (צילום: ניר קידר)

בר טימור (צילום: ניר קידר)

"אתה חלק חשוב מהקבוצה", הבהיר מאור לגארד, "אתה תחזור לעניינים ותראה דקות". ואכן, כפי שמאור הבטיח, מול הפועל באר שבע טימור כבר היה על הפרקט כמעט 30 דקות, שבהם קלע 9 נקודות והוסיף ארבעה אסיסטים.

"בר חזר מפציעה לפני כשלושה שבועות ואי אפשר להעמיס עליו", מסביר גורם בהפועל ומוסיף: "בנוסף, יש לנו חמישה ישראלים מובילים וסגל ארוך יחסית, ומי שטוב ישחק. טימור נתן ועוד ייתן הרבה להפועל".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר