בני סיוון ואבירם ברוכיאן (צילום: באדיבות katamon.co.il)
בני סיוון ואבירם ברוכיאן, קשר הפועל קטמון (צילום: באדיבות katamon.co.il)

סיוון: "אני יכול להבין את אוהדי קטמון שכועסים על אבירם"

הספונסר של קטמון ומקורבו של ברוכיאן מתייחס לסערה שחולל הקשר בעקבות ראיון שבו אמר, בין השאר, "הלב שלי בבית"ר"

פורסם בתאריך: 2.11.17 13:18

"כולם יודעים שהלב שלי בבית"ר, אבל אני יכול להגיד שקטמון זה בית בשבילי", "אל הזמן אני עוקב אחרי בית"ר, הלוואי שיצליח". את הדברים הללו אמר אבירם ברוכיאן בראיון שנתן לאתר "וואלה! ספורט" לאחר המשחק נגד הפועל תל אביב בשבוע שעבר, והם גררו אחריהם מיני סערה וכעס רב של גורמים במועדון ובעיקר כעס גדול מצד חלק מהאוהדים.

חבריו של ברוכיאן לקבוצה לא הופתעו מהדברים, כשאחד מהם אומר ל"כל העיר": "אבירם באמת מתגעגע לבית"ר. אין מה לעשות, זה מה שהלב שלו אומר. אני לא חושב שמישהו צריך לכעוס על הדברים".

בדרך למהפכה כלכלית- אוהדי הפועל קטמון (צילום: מגד גוזני)

כועסים – אוהדי הפועל קטמון (צילום: מגד גוזני)

אבל בקטמון, כאמור, כעסו. מאוד כעסו. "בתור קפטן של הפועל קטמון, לא ראוי שאבירם יאמר בכל הזדמנות, עד כמה ליבו בבית"ר", אמר גורם בקטמון.

גורם שני מוסיף: "זאת שטות להגיד דברים כאלה, במיוחד אחרי שזרקו אותו משם ובקיץ לא רצו להחזיר אותו".

בני סיוון, הספונסר של קטמון ואחד האנשים הקרובים ביותר לברוכיאן, מתייחס לדברים ואומר בנחרצות: "אבירם צריך להישאר בקטמון, נקודה. אפשר להעריך אותו, שהוא כן ופתוח, אבל מצד שני אני יכול להבין את אוהדי קטמון שכועסים. בחיים אתה צריך להיות לפעמים קצת פוליטיקלי קורקט, במיוחד אם זה פוגע באנשים".

 

 

והיה גם משחק, שבו הציג ברוכיאן יכולת מצוינת ואף כבש את השער לזכות קטמון. חבריו לקבוצה ידעו לספר כי ניכר על פניו שהוא התגעגע למשחקים האלה, שבהם יש אלפי אוהדים ביציעים והד תקשורתי נרחב.

ואכן, התפאורה באצטדיון המושבה היתה מרשימה. הצבע האדום שלט, ובגדול. למעלה מ־1,000 אוהדי קטמון הגיעו למשחק ועודדו לכל אורכו – אבל על המגרש זה נגמר בתיקו 1:1 מאכזב בין הפועל תל אביב לקטמון. תוצאה, שלא עזרה במיוחד לשתי הקבוצות.

"התוצאה טובה, אבל אנחנו מצפים מעצמנו לשחק, לשלוט, וללחוץ מול כל קבוצה, כולל מול הפועל תל אביב", אומר המאמן ליאור זדה ל"ספורט כל העיר" (דרך צוות המדיה של הפועל קטמון ירושלים). "התאכזבנו שנתַנו לאווירה במשחק להשפיע על הדרך שלנו, אבל זה גם מתקבל ויכול לקרות. עוד משחקים גדולים כאלה יעזרו לנו להתבגר".

 

כך או כך, מחר (שישי) תשחק קטמון נגד הפועל חדרה (15:00 באצטדיון בעפולה), שמסתמנת כקבוצה המפתיעה של העונה. "חדרה מבחינתי זה מעבר למוקש", אומר המאמן זדה. "זו אולי קבוצת ההתקפה הכי מסוכנת בליגה, והם מאוד מגוונים בכישרון שלהם. ננסה למזער את היתרונות שלהם, ולנצל את החסרונות".

אורי כהן, אקס קטמון ושחקן חדרה, שיחמיץ את המשחק בגלל קרע במפשעה: "מצפה לקטמון משחק מאוד קשה. אנחנו קבוצה טובה יותר מקטמון ואנחנו פייבוריטים בבית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר