סיגל קליין במלון 'וילה בראון' (צילום: אתי סלנסקי)
סיגל קליין במלון 'וילה בראון' (צילום: אתי סלנסקי)

החיים הטובים והמפנקים: סיגל קליין במלון הבוטיק "וילה בראון"

עיצוב עשיר וזוהר, ספא מפנק ומרפסת גג עם נוף מהפנט - שלווה מרגיעה במרכז העיר הסואן

פורסם בתאריך: 7.10.17 17:59

טרנד מלונות הבוטיק, שפשט על תל אביב בשנים האחרונות, הגיע גם לירושלים. אחד מאותם מלונות בירושלים הוא מלון "וילה בראון", שהושק לפני כשבועיים ברחוב הנביאים בעיר, והתווסף לקולקציית מלונות רשת בראון.

המושג "מלון בוטיק" הפך שכיח אמנם, אבל לא תמיד מבינים במה מדובר. אלו מלונות קטנים עם כמות חדרים של עשרות בודדות, שממוקמים בדרך כלל במבנים היסטוריים ומוקפדים בעיצוב וביחס אישי. זה טרנד עולמי שהותאם לצרכים של החיים בעולם המודרני. אלו צרכים בדיוק? זה מה שהלכתי לבדוק במלון "וילה בראון", שמציע חופשה אורבאנית באווירה אחרת.


סיגל קליין במלון וילה בראון (צילום:פרטי)

סיגל קליין במלון וילה בראון (צילום:פרטי)


בואו נדבר רגע על עיצוב, מלון מעוצב עושה לנו את זה. ללא ספק עיצוב יוצא דופן מעצים את החוויה, כשלדעתי כ30 אחוז מההנאה טמונה במראה הכללי והסטייל. כנראה שמבינים את זה במלון "וילה בראון", כי ההשקעה ניכרת, בכל פינה ובכל פרט מסתתר או גלוי פריט עיצובי מעניין. העושר הנגלה מהרגע שפותחים את השער הגדול והעתיק אל החצר, הוא מהפנט. מצאתי כאן שימוש באבן ירושלמית וקשתות, לצד תצלומי רטרו מוטבעים על לוחות זכוכית עצומים, ריהוט וינטג' וגוונים עזים של סגול ואדום, מראות במסגרות נחושת ענקיות ומרקמים של קטיפה וספות עור, כל אלו משתלבים בהרמוניה של שילוב בין מזרח למערב, מה שגרם לי להצטלם בלי סוף ולהרגיש גלאם – זוהרת. בהחלט חוויה לא רגילה.

המבנה בו שוכן המלון הוא וילה פרטית שנבנתה בסוף המאה ה־19 עבור משפחתו של רופא יהודי עשיר, שם נפגשה האליטה החברתית הירושלמית בעבר. הווילה עברה מאז גלגולים רבים, כולל שימור והרחבה, ולבסוף הופקדו עליה מעצבים ואדריכלים שהחזירו לה את ימי הזוהר בדמות מלון וילה בראון.


סיגל קליין במלון וילה בראון (צילום: מיקלה בורסטו-עוזיאל)

מרפסת הגג במלון 'וילה בראון' (צילום: מיקלה בורסטו-עוזיאל)


במלון 24 חדרי אירוח, כשכל אחד מהם הוא יצירה עיצובית מוקפדת, וכולם מצוידים בפינוקים כולל כריות וסדינים עשויים משי מצרי טהור. זוהר, כבר אמרתי?

בנוסף, חשבו כאן על כל מה שיהפוך את החופשה לשיא שיישמר בזיכרון לטווח ארוך. כמו למשל הספא, הממוקם בקומה העליונה עם מבחר טיפולים מרגיעים, מרפסת גג מרווחת הצופה לנוף ובה ספות מנוחה וג'קוזי מבעבע תחת כיפת השמיים. ראו הוזהרתם – הג'קוזי ממכר וקשה לצאת ממנו.

וזה עוד לא הכול. כליידי, נהניתי מהרעיון המשובב של שעת התה האנגלית, שמתקיימת מדי יום בגינת המלון. שף המלון ישי שופן, בייעוץ קולינארי של שף מאיר אדוני, מגיש במלון החדש ארוחות בוקר ובראנצ'ים, ובשעה 17:00 שופן מפתיע עם מגשים של מנות מלוחות קטנות ומבחר מתוקים מפתים, והכל מושקע מאוד מוגש עם תה אנגלי מסורתי.


סיגל קליין במלון וילה בראון (צילום: מיקלה בורסטו-עוזיאל)

הבראנץ' במלון 'וילה בראון' (צילום: מיקלה בורסטו-עוזיאל)


בעיני זהו מלון מעורר השראה, כי את האיכות והיוקרה מרגישים ברגע שנכנסים, וזה מגיע עד לפרטים הקטנים. יש כאן דגש על כל פרט, קטן וגדול, הכל משמעותי. אם זו הגינה ואם זו מנה מסוגננת שתפגשו בארוחת הבוקר, או אם אלו הפרחים במרפסת הג'קוזי או הבקבוקונים הקטנים בחדרי השירותים ונעלי הבית שמחכות בחדרים.

חזרתי הביתה עם תחושה של שלווה ורומנטיקה בתוך העיר הסואנת. סוג של בועה מפנקת בסטנדרטים אחרים.

מלון "וילה בראון". רח' הנביאים 54. טל' 02-5011555. www.brownhotels.com.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר