אפרת בייקרי. צילום: 3lennahc - p.i.s.a
אפרת בייקרי. צילום: 3lennahc - p.i.s.a

אפרת בייקרי קיבוץ קרית ענבים

מאפי בוטיק באווירה כפרית

פורסם בתאריך: 6.7.17 13:34

קצת עלינו: בלב הנוף הקסום של הרי ירושלים, בקיבוץ קריית ענבים – מרחק נשיקה מבית זית ואבו גוש – ממוקם "אפרת בייקרי", המציע לחמי בוטיק, מאפים משובחים, עוגות, עוגיות ופוטיפורים עם קפה מצוין לצד תוצרת מקומית כגבינות, יינות ושמן זית. נדמה כי "אפרת בייקרי" מנותק מרצף חלל וזמן ומאפשר לנו בריחה מסדר היום הסואן לטובת רגע של שקט בגינה המוריקה, יחד עם לחמים טריים ומאפים שהניחוח המשכר שלהם מכה באף עוד לפני שמתיישבים. הבעלים והיזמית של "אפרת בייקרי" היא אפרת שרף, אשר יצרה חלל נעים, פשוט ומחבק במבנה ששימש בעבר כמחסן איסוף הכותנה של הקיבוץ וכיום מתאפיין במראה של פטיסרי צרפתי קלאסי. אלמנטים בפליז ונירוסטה לצד מדפי עץ, בשילוב הנוף המושלם של הרי ירושלים – כל אלו מהווים תפאורה מושלמת למאפים וללחמים. היצע הלחמים מגוון ומתחלף מדי יום וכולל לחם מלא עם אגוזים או צרפתי זיתים, חלות לשישי ועוד. כל הלחמים באפרת בייקרי הינם לחמי מחמצת הנעשים בעבודת יד. 11-29&).

צילום: 3lennahc - p.i.s.a

צילום: 3lennahc – p.i.s.a

בוקר מושחת: מגוון קישים תוצרת הבייקרי עם סלט ירוק. בוקר מתוק: מאפה בוקר, קרואסונים, ועוגות שוקולד מריר מיוחדות. מומלץ לשלב עם הקפה האיטלקי המיובא מאיטליה ישירות לאפרת בייקרי.

בוקר בקטנה: פלוט שיפון עם זיתי קלמטה, גבינת קשקבל ועגבניות מיובשות, או מגוון מאפים מאפרת בייקרי הנאפים מדי יום.

בוקר טבעוני: פלטת סלטים טבעוניים – כוללת בתוכה קינואה, עדשים שחורים, כרוב עם חמוציות, טחינת סלק ולחם הבית. בוקר רומנטי: פלטת גבינות – קממבר, קצ'וסה, גאודה, בולגרית, לבנה ועוד, מגיע עם סלט, ממרחים ולחם.

המלצת המקום:
פלטת גבינות ומגוון לחמי אפרת בייקרי, מוגשים עם סלט ירוק, חמאה, ריבה וזיתים.

קיבוץ קרית ענבים

טלפון: 02-6735529

לפייסבוק אפרת בייקרי

כשר

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר