עורכי דין לפשיטת רגל בירושלים (אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עורכי דין לפשיטת רגל בירושלים

עורכי דין לפשיטת רגל בירושלים ילוו אתכם לאוך כל ההליך מהפגישה הראשונה עד הסדר: ייעוץ טרם קבלת החלטה, הפטר חובות למגזר העסקי והפרטי, תוכנית הבראה כלכלית והסדר חובות

פורסם בתאריך: 10.3.20 11:30

עדכון אחרון: 27.11.23 12:00

הליך פשיטת רגל נועד לאפשר לאדם השרוי בחובות ולא מסוגל לשלם אותם, לפרוע אותם בהליך מוסדר ולהשתקם מבחינה כלכלית. ריכזנו עבורכם עורכי דין לפשיטת רגל בירושלים שיעזרו לכם לנהל את אופן מחיקת החובות וימנעו טעויות בהליך המורכב. 


משרד עורכי דין ונוטריון דניאל ספרבי

גם כיום, 20 שנה אחרי שפתח את משרד עורכי הדין שלו, עו"ד ונוטריון דניאל ספרבי עדיין מגיע בכל בוקר לעבודתו במשרד הבוטיק שלו בחיוך ובהתרגשות לקראת האתגר הבא.

עו"ד ספרבי הוא בעל תואר שני במשפט אזרחי-מסחרי, ומתמחה, בין היתר בדיני חוזים, מקרקעין, תביעות כספיות, סכסוכי שכנים, ליטיגציה, ייפוי כוח מתמשך וחדלות פירעון. הוא מאמין, כי הצלחה של כל תיק נשענת במידה רבה על יחסי האמון בין עורך הדין ללקוחו, ומאחוריו מאות תיקים מוצלחים ובעיקר הרבה מאוד לקוחות מרוצים.

במסגרת עבודתו מייצג עו"ד ספרבי חייבים רבים בדרך להסדרת חובותיהם ולפתיחת דף חדש וחלק בחייהם. כמו כן הוא מייצג חברות בהליכי פירוק. בין לבין, הוא מסייע גם לאוכלוסיות מעוטות יכולת במסגרת תיקי פרו-בונו.

בשנת 2019 נכנס לתוקפו חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי, שיצר מהפכה בתחום. מטרת החוק היא להביא לשיקומו הכלכלי של החייב, שילובו מחדש במרקם החיים הכלכליים ופירעון חובותיו. החוק החדש ביטל את הוראות פקודת פשיטת הרגל שהיו נהוגות עד אז, וקבע הוראות חדשות להסדרת החובות של חייבים יחידים.

עורך דין ונוטריון דניאל ספרבי | צילום: פרטי

עורך דין ונוטריון דניאל ספרבי | צילום: פרטי

עו"ד ספרבי מסביר: "חדלות פירעון, או בשמה העממי 'פשיטת רגל', היא מצב כלכלי שבו אדם לא יכול לפרוע את החובות שלו. מדובר במצב שבו סכום החובות גבוה משווי הנכסים הנזילים שיש לחייב, בין אם זה כספים ובין אם זה רכוש. חייב שמגיע למצב של חדלות פירעון יכול לפתוח בהליכי חדלות פירעון על מנת לשקמו כלכלית. מנגד, גם נושה יכול לפנות לבית המשפט בבקשה שיפתחו נגד החייב בהליכי חדלות פירעון".

לעו"ד ספרבי ניסיון רב שנים בתחום חדלות הפירעון ועבודה עם חייבים רבים, והוא מדגיש, כי כל חייב עבורו הוא עולם ומלואו, ואין סיפורו של האחד דומה לסיפורו של האחר. לכן, הוא אומר, חשוב תחילה לבחון כל מקרה לגופו, ורק לאחר מכן לבחור את הדרך הנכונה והטובה ביותר עבורו.

כאמור, מלבד התמחותו בחדלות פירעון, עו"ד ספרבי עוסק גם בכל התחום האזרחי-מסחרי, הכולל בין היתר: חוזים, מקרקעין (מכר ושכירות) ותביעות כספיות, כל זאת תוך מתן מעטפת משפטית מקיפה ואיכותית ביחס חם ואישי.

מה מבדל אותך ממשרדים אחרים העוסקים בתחומים אלה?

"בדרך כלל, עורך דין בעל משרד מצליח שוכר סביבו צוות שלם. לי, גם היום, אחרי 20 שנה בתחום, חשוב לתת לכל לקוח יחס אישי. כאשר לקוח מגיע אליי ובוחר בי להיות עורך הדין שלו, בהתחשב בניסיון שצברתי ובהישגים שהגעתי אליהם, הוא גם מצפה שבסופו של דבר אני אהיה זה שאטפל בו. לדעתי, זו הדרך הנכונה. שליטה מלאה בתיק משפטי מתאפשרת רק כאשר הוא מנוהל באופן אישי. חשוב לי להכיר כל לקוח ברמה האישית והבלתי אמצעית ולדבר איתו בגובה העיניים, כך שהוא תמיד יודע שיש לו לאן ולמי לפנות".

סוד ההצלחה של עו"ד ספרבי טמון במקצועיותו ובניסיונו רב השנים כמו גם באווירה הנעימה והביתית שהוא משרה על לקוחותיו, כאשר רבים מהם הוא מלווה כבר שנים ארוכות בתחומים שונים. "סוד ההצלחה הוא הגישה הייחודית שמאפיינת את המשרד – הענקת יחס אישי ושירות מקיף לכל לקוח, ליווי לאורך כל הדרך מתחילת התהליך ועד סופו ומציאת פתרונות משפטיים יצירתיים לבעיות שונות, והכל באמון הדדי מלא", הוא מדגיש.

אמון הדדי, לדברי עו"ד ספרבי, הוא מרכיב חשוב בעבודת עורך דין מול לקוחו, ועל כך הוא אומר: "חשוב לי שהלקוח יסמוך על הרמה והידע המקצועיים שלי ויאפשר לי לנתב את התיק בדרך שבה אני מאמין. כיום, לקוחות רבים בוחרים עורך דין על סמך מידע שהם מצאו אודותיו בגוגל, שלעיתים יכול להיות גם נכון, אך לא בהכרח רלוונטי לתיק שלהם. חשובה לי מאוד השקיפות, ולכן אני נוהג לשתף את הלקוחות שלי בכל שלב ושלב של התיק. לעולם לא אפעל מבלי לשמוע את דעתם ולהתחשב בה. עם זאת, אני גם לא אעשה דברים שעומדים בסתירה לראייה המקצועית שלי, וזו בדיוק הנקודה שבה בא לידי ביטוי האמון ההדדי".

משרד עורך דין ונוטריון , דניאל ספרבי- דרך חברון 101, בית הנציב, ירושלים

טלפון ליצירת קשר: 02-6482990 פקס: 02-6482991

מייל: [email protected], אתר: safraby.co.il


משרד עורכי הדין רווה ושות'

עו"ד רמה רווה מתמחה בין היתר בייצוג זוכים וחייבים, בהליכי חדלות פירעון (לשעבר פשיטת רגל) ובהוצאה לפועל. הליך חדלות פירעון מאפשר במקרים מתאימים למי שאינו מסוגל לפרוע את חובותיו, הסדרת חובות באמצעות תשלום חלק מהם וקבלת פטור מחלקם האחר. הסדרת החובות – באמצעות הליך של חדלות פירעון או הסדרים עם הנושים – מאפשרת לחייבים לנהל את כלל החובות במסגרת ההליך מבלי להתמודד בנפרד עם כל אחד מהנושים. בסיומו של ההליך יכול החייב להתחיל דף חדש. בנוסף לכך, עוסק המשרד בתחום האזרחי מסחרי, ניהול תיקים בבתי המשפט, דיני עבודה, עסקאות מקרקעין, חוזים, ייצוג מול בנקים, ייפוי כוח מתמשך, צוואת וירושות, הטרדה מינית ועוד.

עו"ד רמה רווה (צילום פרטי)

עו"ד רמה רווה (צילום פרטי)

המשרד הוקם על ידי עו"ד רמה רווה שיחד עם צוות עורכי הדין צברו ניסיון רב בניהול תיקים מורכבים בבתי משפט ובייצוג חייבים. "בתחום של פשיטת רגל (חדלות פירעון) ישנה תופעה מדאיגה לפיה רבים מפושטי הרגל מסיימים את ההליך וחוזרים שוב למעגל החובות. אנחנו מייצגים חייבים במטרה להעניק להם ולמשפחותיהם אפשרות לפתוח דף חדש ולשים את פרק החובות מאחוריהם לתמיד." עו"ד רווה היא גם חלק מקהילת עורכי דין בעלי אחריות חברתית שמחויבת לאמנה של עמותת "דף חדש ללא חובות" – מדובר בעמותה ללא כוונת רווח שהוקמה במטרה לסייע למשפחות בישראל לצאת ממעגל החובות ולא לחזור אליו." משתפת עו"ד רווה. המשרד שלנו עוסק בתחום הרגיש הזה ומעניק טיפול מקצועי, הוליסטי ומכבד – במחיר הוגן. אנחנו בוחנים את התמונה המלאה בכל תיק – מבחינת החובות, מקורם, והיקפם, יכולת ההחזר, הנכסים הקיימים והסכנה הקיימת בהליך. רק לאחר בחינת כל הפרטים נגבש מסקנה אם עדיף ללכת להליך של חדלות פירעון או אולי להסדר חובות או לפתרון אחר." מדגישה עו"ד רווה.

למקסם את יתרונות התהליך  

"אנחנו משתדלים לא להגיע להליך של חדלות פירעון אם אין הכרח ופעמים רבות מצליחים למצוא פתרונות יצירתיים אחרים. יחד עם זאת במידה ואין ברירה נעשה זאת באופן הכי טוב שאפשר ונמקסם את היתרונות של ההליך לטובת הלקוחות שלנו בליווי מתחילתו ועד סופו"

פתרונות יצירתיים אינדיוידואלים

"לקוחה שהגיעה אלינו במטרה לעבור הליך פשיטת רגל. אחרי שניתחנו את מצבה הכלכלי, ניתחנו את מצבת החובות ואת יכולת ההחזר. הגענו למסקנה שאפשר להגיע לתוצאה מצוינת גם בלי הליך של פשיטת רגל. ליווינו אותה במשך מספר חודשים עד שהמשפחה הגיעה להתנהלות כלכלית נכונה ואז הצלחנו לעמוד בתנאי הסף על מנת לגייס עבורה הלוואה חברתית – לטווח ארוך ללא ריבית. בעזרת ההלוואה הגענו להסדרי חוב עם כלל הנושים והצלחנו להימנע מפשיטת רגל ולהעניק לה דף חדש תוך פחות מששה חודשים. אנחנו כל הזמן מנסים למצוא פתרונות יצירתיים שהם אינדיוידואלים לכל לקוח, אין פתרון קסם, יש פתרון מותאם ללקוח, לאפשרויות ולתנאים הייחודים לו".

עו"ד רמה רווה ועו"ד ליהי רווה (צילום פרטי)

עו"ד רמה רווה ועו"ד ליהי רווה (צילום פרטי)

"הקו המנחה שלנו בכל ההליך של פשיטות רגל הוא תוצאה מקסימלית ללקוח, הגינות כלפי הצדדים האחרים בהליך וסוף לבעיית החובות לתמיד. יש הרבה מצבים שהחייבים לא יודעים על הסיכונים, החובות והשלכות ההליך ובסיומו הם יכולים למצוא את עצמם במצב גרוע יותר. אנחנו עם יד על הדופק, בוחנים את כל האפשרויות ובסופו של דבר בוחרים יחד עם הלקוח את הדרך הכי טובה עבורו לשיקום כלכלי".

כתובת: בן יהודה 1, ירושלים
טלפון: 02-6570777
לאתר: ravehlawoffice.zapweb.co.il
מייל: [email protected]


משרד עורכי הדין ענבל עמר

מתמחה בין השאר בפשיטת הרגל, כינוס נכסים והוצאה לפועל, דיני המשפחה עריכת הסכם ממון, הסכם גירושין, הסכם חיים משותפים, צוואות וירושות, מכירה ורכישת דירות ועוד שופך אור חדש על הליכי פשיטת רגל והסדרת חובות ומעניק ללקוחות ליווי צמוד עד לסיום התהליך.

עו"ד ענבל עמר (צילום: אבלינה שאמס)

"מגיעים אלינו למשרד לקוחות שנקלעו לחובות מול הרשויות והוצאה לפועל, בראש ובראשונה לפני הכניסה להליך של פשיטת רגל אנחנו עושים הכול בשביל למנוע זאת ולהגיע להסדרי חובות", משתפת עו"ד ענבל עמר, "כאשר מטרתנו להסדיר ריביות נמוכות ולקבל פריסת תשלומים נוחה עבור החייב. כמו כן, אנחנו מכירים את רגישות הנושא ומבינים שאדם שנקלע לחובות ועיקולים חווה משבר לא פשוט, החל מיחסיו עם המשפחה הקרובה ועד למצב נפשי לא קל. על כן מעבר לרמה היסודית והמקצועית, אנחנו מלווים את הלקוחות עד לתוצאה הסופית, על מנת לא להגיע לפשיטת רגל במידה והנסיבות מאפשרות" והחוק החדש מאפשר אף זאת.

בספטמבר 2019 נכנסה רפורמה חדשה בנושא פשיטת רגל – "חוק חדלות פירעון" כאשר מטרתו בין השאר לאפשר לחייבים להסדיר את חובם ולפתוח חיים חדשים בחייהם הכלכליים "מדובר במהפכה חיובית בתחום של פשיטות רגל שתואם את האג'נדה שלנו, אפשר לפתוח דף כלכלי חדש וזו לא גזירה משמיים שאין לה עתיד ואופק. המשרד שלנו פועל במיוחד על מנת להעניק תקווה למשפחות או עסקים שטעו בהתנהלות הכלכלית שלהם" משתפת עו"ד עמר.

בנוסף, משרד עורכי הדין ענבל עמר בוחן כל מקרה לגופו "לפני הכול אנחנו בוחנים את המצב ולומדים את המקרה והתיק, מתוך הבנה כי לא כל חוב מצריך לגשת להליך של פשיטת רגל" מציינת עו"ד עמר. "אנחנו שומעים ומקבלים לא מעט תיקים בנושא, ומדובר באנשים סטנדרטיים ללא הבדלי מגזר או מעמד. המשרד שלנו נותן מענה לכולם ומאפשר להם בסופו של דבר לחיות חיים ללא פחד מצלצול הטלפון הבא או ממכתבים בתיבות הדואר. מטרתנו לשפר את התוצאות ולקצר את ההליכים למינימום פגיעה כלכלית נוספת, עד לביטול ההגבלות וסנקציות נוספות שהוטלו על החייבים".

כתובת: בן יהודה 1, קומה 4
טלפון: 050-222-9090
מייל: [email protected]


משרד עו"ד שמש את שגב

משרד עורכי דין שמש את שגב הינו משרד בוטיק המתמחה ומעניק ייצוג משפטי בכל תחומי דיני הוצאה לפועל, הליכי חדלות פירעון של אנשים פרטיים, חברות ועסקים קטנים וגדולים, פשיטת רגל, החזר הלוואות ועוד. השותפים עורכי הדין אלון שגב וגיא שמש חברו יחד והקימו את המשרד במטרה לייצג באופן מקצועי ולתת את הייעוץ המשפטי הטוב ביותר עבור לקוחות המשרד "אנחנו מלווים את הלקוחות עד סגירת והצלחת התיק, כל תיק נבחן לעומקו ואנחנו מגבשים אסטרטגית פעולה הנתפרת במיוחד עבורו" משתפים עו"ד שמש ושגב. במשרד עורכי דין נוספים העוסקים בייצוג משפטי בתחום דיני המשפחה צוואות וירושות, נזיקין, בוררות, המשפט הפלילי, דיני תעבורה ותביעות אזרחיות ועוד.

משרד עו"ד שמש את שגב (צילום: מיכל קושרוב)

משרד עו"ד שמש את שגב (צילום: מיכל קושרוב)

ייחודיותו של משרד עורכי דין שמש את שגב באה לידי ביטוי ברזומה העשיר והשונה שכל שותף מביא עימו בייצוג התיקים השונים. עד לפני שנתיים עו"ד שגב כיהן בתפקיד כלכלן ותקציבאי ראשי של רשות מקומית, כאיש פיננסי הבקיא בחישובי ריביות, מספרים ונתונים מצליח עו"ד שגב לפצח תיקים מורכבים ואף להראות חישובים כלכליים מדוייקים מול ערכאות משפט שונות, עורך דין גיא שמש התמחה אצל שופט בכיר ולימים אף שימש כעוזרו המשפטי צבר רזומה עשיר, ובכך צבר ידע וניסיון רב בתחום המשפטים וקיבל פרספקטיבה ונקודות מבט נוספת על התיקים שהוא מייצג מתוך כותלי בית המשפט. השניים, עו"ד שמש ושגב מעורבים בכל תיק ותיק,  טביעת ידם המקצועית ותפיסתם המשפטית והכלכלית שזורות כחוט השני בשירות ללקוח ובני משפחתו. "רוב המקרים של פשיטת רגל ופתיחת תיקים אל מול הוצאה לפועל מתחילים מהתנהלות כלכלית לא נכונה בחיי היומיום, כאשר הפעולה הראשונה שלנו היא לעצור את כל מבול הנושים שדופקים על דלתו של הלקוח, לעצור את הליכי הוצאת לפועל במידה וקיימת ולהעניק ללקוח רגיעה בשלב הראשון של התהליך. לאחר מכן אנחנו מגבשים אסטרטגיית פעולה, בוחנים את התיק והופכים כל אות ומספר עד פיצוח התיק והפחתת הקנסות למינימום האפשרי. בנוסף, החוקים כל בתחום זה כל הזמן משתנים ועל מנת להיות עם אצבע על הדופק אני משתתף בכנסים מטעם בתי המשפט שעוסקים בתהליך של חדלות פירעון" משתף עו"ד שמש ונותן דוגמאות לתיקים שיוצגו על ידי המשרד "הגיע אלינו לקוח שהסתבך עם צ'קים והלוואות בשנות ה-70 וכיום כאדם מבוגר יחסית נפתח מולו תיק בהוצאה לפועל ע"ס 5 מיליון ₪, עוד מקרה של זוג ילדים בני 22 שהתנהלות כלכלית לא נכונה אחרי חתונתם הביאה אותם למצב כלכלי קשה. בשני המקרים בחנו את התיקים הן מהצד הכלכלי והן מהצד המשפטי, בכל תיק מצאנו ממצאים שונים והצלחנו להפחית את התשלום למינימום האפשרי ובכך לאפשר גם לזוג הצעיר בתחילת דרכו וגם לאיש המבוגר לפתוח דף חדש ולקבל הזדמנות שנייה לחיות חיים כלכליים מאוזנים ורגועים".

לשיחת ייעוץ התקשרו עכשיו >>>
02-6630555
לאתר: https://sns-law.co.il/
כתובת: יד חרוצים 15, ירושלים

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר