בית החולים משגב לדך (צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

משגב לדך: טיפול חדשני במחלקות הגריאטריות

פרויקט 'תו הזהב' במשגב לדך מבית מאוחדת יציע מוזיקה בהתאמה אישית למאושפזים

פורסם בתאריך: 19.11.17 11:19

פרויקט טיפולי־מוזיקלי חדשני: 'תו הזהב', יוצא לדרך בבית החולים משגב לדך מבית מאוחדת. הפרויקט הייחודי, שכבר מיושם במחלקות האשפוז הגריאטריות בבית החולים, מציע מוזיקה בהתאמה אישית לכל מטופל במטרה להנעים את זמנו, לרומם את מצב רוחו ולאפשר לו ליהנות מפעילויות בתחום הפנאי – גם אם אינו יכול לקום מהמיטה ולהתנייד בכוחות עצמו.

 



 

במסגרת פרויקט 'תו הזהב' מקבל כל מאושפז אוזניות קשת אלחוטיות, בצירוף כרטיס זיכרון המתחבר אליהן. בכרטיס יישמר מבחר גדול של שירים, על פי בחירת המאושפז או בני משפחתו, ובשלל שפות: עברית, יידיש, אנגלית, ספרדית, ערבית, צרפתית ועוד. המאושפזים ייהנו גם ממבחר ז’אנרים וסגנונות, ויוכלו להשתמש באוזניות בכל מקום שבו יימצאו בזמן השהות במחלקה: במיטה, בכיסא הגלגלים, בחדר האוכל ובחדר התעסוקה.

 

אביטל אלבוים, מרפאה בעיסוק במחלקות האשפוז הגריאטריות של בית החולים: "הקו המנחה של פרויקט ‘תו הזהב’ הוא שמירה על איכות החיים, הגדלת הגירויים הסביבתיים למאושפזים והגברת השתתפותם בפעילות הפנאי בבית החולים בזמן האשפוז. מרגש לראות כיצד בזכות המוסיקה האהובה והמוכרת, עולה לעתים חיוך מאושר על פניהם של המאושפזים, גם כאלו שנמצאים במצב רפואי מורכב".

בית החולים משגב לדך (צילום: יח"צ)

בית החולים משגב לדך (צילום: יח"צ)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר