כנס רפואת ילדים ורפואה דחופה ילדים בהדסה (צילום: דוברות הדסה)
כנס רפואת ילדים ורפואה דחופה ילדים בהדסה (צילום: דוברות הדסה)

הדסה: כנס רפואת ילדים ורפואה דחופה בילדים

כ-300 משתתפים נכחו ביום העיון, שנערך למען שיפור הקשר בין כלל הגורמים הרפואיים שבהם פוגש המטופל

פורסם בתאריך: 24.10.17 21:08

כנס רב משתתפים בנושא רפואת ילדים ורפואה דחופה בילדים נערך לאחרונה בהדסה עין כרם, ויועד לצוותים רפואיים המטפלים בילדים, כולל צוותי מגן דוד אדום, רופאי ילדים ומשפחה בקהילה וצוותים מקצועיים ממרפאות טרם.

מטרת הכנס הייתה לערוך דיון מקצועי ומשכיל בנושאים שונים הנוגעים לתחום, בכללם שיטות טיפול חדשניות ומידע עדכני ממגוון אסכולות הרפואה הדחופה. יום ההרצאות נערך בשיתוף המרכז לרפואה דחופה ילדים בהדסה עין כרם בראשותו של ד"ר סער חשביה, ומחלקת הילדים של הדסה עין כרם בראשותו של פרופ' שמעון רייף.



במהלך יום העיון העבירו מומחים לרפואת ילדים הרצאות שונות לגבי אופן הטיפול ושיטות הטיפול בנושאים שונים, החל בטיפולים חדשניים בשברים, עבור בכלבת, בהכשות של בעלי חיים ארסיים ובפגיעות בכף היד, וכלה במצבים אורולוגיים דחופים בילדים ובהפרעות שינה.

ד"ר סער חשביה, מנהל מיון ילדים בהדסה עין כרם (צילום: דוברות הדסה)

ד"ר סער חשביה, מנהל מיון ילדים בהדסה עין כרם (צילום: דוברות הדסה)

 

שיתוף הפעולה בין אנשי שטח של מד"א ואנשי רפואת הקהילה, אשר תרמו מן הידע שלהם, לבין צוותי יחידת הטראומה והמרכז לרפואה דחופה בהדסה, אשר תרמו את הפרוטוקולים הטיפוליים, סייע לחשיבה משותפת ומעמיקה בדבר הדרכים להקל על זרימת המידע, לצורך החשת טיפול וייעולו.

 ד"ר סער חשביה: "יותר מ-300 אנשי מקצוע הגיעו לכנס, אשר חשיבותו כנראה ברורה לכול. אנו רואים בקשר עם כלל הגורמים הרפואיים חשיבות עליונה, על מנת להעניק למטופלים רצף טיפולי מיטבי, החל במתן הטיפול הראשוני בשטח או בקהילה, דרך קבלת המידע החיוני ועד הטיפול המלא בבית החולים. יום עיון זה מהווה רק צעד ראשון מתוך סדרת ימי עיון בתחומים שונים, שיהפכו את כל נושא הטיפול על ידי אנשי הצוות השונים לרציף ומתואם יותר".



פרופ' זאב רוטשטיין, מנכ"ל הדסה, הדגיש בפני הנוכחים את נחיצות הקשר ושיתוף הפעולה המפרה בין הגורמים השונים: "הקשר ביננו נחוץ לשם הטבת הטיפול בחולה, ולשם סיפוק כמה שיותר מידע ותמיכה עד להחלמתו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר