פגייה חדשה בהדסה עין כרם (צילום: דוברות הדסה)
(צילום: דוברות הדסה)

הדסה: נחנכה פגייה חדשה לטיפול נמרץ ביילוד

הפגייה החדשה בבניין אם וילד בהדסה עין כרם כוללת שמונה עמדות טיפול נמרץ, עם אפשרות למשפחות להיות צמודות לתינוקות ולקחת חלק פעיל בטיפול בהם

פורסם בתאריך: 5.10.17 13:03

השבוע נחנכה בהדסה עין כרם פגייה חדשה לטיפול נמרץ ביילוד. בהדסה מציינים כי יחידת הפגים החדשה הממוקמת בבניין אם וילד היא "היחידה המתקדמת מסוגה בארץ". היחידה כוללת שמונה עמדות לפגים עם אפשרות למשפחות להיות צמודות לתינוקות שלהן.

 



 

פרופ' סמדר אבן טוב, מנהלת יחידת פגים ויילודים בהדסה עין כרם, מסבירה: "היחידה מונה 8 עמדות טיפול נמרץ, שתשתיתן כוללת לא רק ציוד מתקדם המותאם למטופלים הצעירים שלנו, אלא גם אפשרות למשפחות להיות צמודות לתינוקות ולקחת חלק פעיל בטיפול בהם".

 


פגייה חדשה בהדסה עין כרם (צילום: דוברות הדסה)

הפגייה החדשה בהדסה עין כרם (צילום: דוברות הדסה)

 


"יחידה זו היא ראשונה מסוגה בארץ", מדגישה פרופ' אבן טוב, "ונמצאת בחזית העולמית באופן תפיסת הטיפול המודרני ביילודים חולים. בכל חדר שוהה רק פג אחד בלבד, דבר המאפשר תנאי טיפול מחמירים וסטריליים ביותר וכן הפחתה משמעותית בסיכון לזיהומים".

 



 

פרופ' בני בר-עוז, מנהל המחלקה ליילודים וטיפול נמרץ ביילוד במרכז הרפואי הדסה מוסיף כי "יש סמליות גדולה בכך שבהדסה השקנו את הפגייה החדשה עם פתיחת השנה החדשה. היעדים שלנו בפגיות של בית החולים הדסה הם המשך הובלת הטיפול בפגים, במצוינות, במסירות ובמקצועיות מהגבוהות בארץ. ברשותינו הצוותים הטובים ביותר, המכשור המתקדם ביותר ועם פתיחת הפגייה החדשה – גם התנאים הטובים ביותר לפגים ולבני המשפחות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר