אילוסטרציה (צילום: אמיל סלמן)
אילוסטרציה (צילום: אמיל סלמן)

הותר לפרסום: אב תושב העיר ביצע עבירות מין קשות בילדיו במשך שנים

האב חשוד כי ביצע את עבירות המין בילדיו כשהיו בני 7-3, כיום ילדיו בני 18. הפרשה נחשפה בימים האחרונים בעקבות דיווח שהועבר מאגף הרווחה העירוני

פורסם בתאריך: 23.11.17 14:13

הבוקר, חמישי, הותר לפרסום – משטרת ירושלים עצרה אב, חרדי תושב העיר, החשוד שביצע עבירות מין קשות ואלימות בשניים מילדיו לאורך שנים. חקירת המשטרה חשפה עדויות קשות מאוד, אותן מסרו ילדיו של החשוד, לצד ממצאים נוספים שהביאו למעצרו.

במשטרה מספרים כי לפני מספר שבועות נפתחה חקירה סמויה בחשד לעבירות אלימות ועבירות מין במשפחה וזאת בעקבות דיווח שהתקבל מהרווחה. החוקרים גבו עדויות מכלל בני המשפחה בהם אימם של הילדים, שלפי החשד, נפלו קורבן למעשיו של האב. מהחקירה עולה מסכת התעללות מינית ופיזית קשה מאוד בשניים מילדיו של החשוד, כיום בני 18, שבוצעו באופן תדיר במקומות שונים בהם בביתם וברכבו של האב ונמשכה לאורך שנים ועד הגיעם לגיל 7, עת שהאם נפרדה מהחשוד.

 



 

עם מעבר לחקירה גלויה, עצרו השוטרים את החשוד בתאריך 12.11.17 ומעצרו הוארך מעת לעת על ידי בית המשפט. חקירת המשטרה לוותה מראשיתה על ידי הפרקליטות וגורמי הרווחה המלווים את בני המשפחה. כמו כן, נבדק חשד במסגרת החקירה כי ישנם ילדים נוספים שנפגעו על ידי החשוד.

 

היום, חמישי, הובא החשוד פעם נוספת בפני בית המשפט אשר האריך מעצרו עד לתאריך 28.11.17 וכן הסיר את צו איסור הפרסום שהוטל על החקירה. במשטרה ציינו כי מדובר בחקירה מורכבת ורגישה שהצריכה ביצוע מגוון נרחב של פעולות חקירה מורכבות על מנת לחשוף את מעשיו של החשוד לצד גביית עדויות מילדיו שגוללו מעשים קשים מנשוא אשר, לפי החשד, מיוחסים לחשוד. "אב שפוגע פגיעות כה קשות בילדיו הקטנים", מוסרים במשטרה, "הם מהמקרים הקשים שמצריכים ביצוע פעולות מאומצות וכל זאת על מנת לחשוף מחד את העבירות ומנגד ללוות ולסייע לבני המשפחה, קורבנות העבירה".

כזכור, בחודש שעבר נחשפה מסכת התעללות ארוכת שנים של אב בילדיו הקטנים נחשפה בחקירת משטרה מורכבת ונרחבת. האב, בשנות ה-50 נעצר. במשטרה סיפרו כי החקירה נפתחה בעקבות תלונה של אמא, לפיה עת שהגיעה לבית הגרוש שלה לאסוף את ילדיהם, היא הבחינה בסימני חבלה על גופם של בנם ובתם בגילאי 10-9.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר