(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב /INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב /INGIMAGE)

פדופיליה ברשת: בן 38 מדרום העיר חשוד בעבירות מין כנגד נערות

עם סיומה של חקירה מאומצת הגישה פרקליטות מחוז ירושלים הצהרת תובע כנגד תושב העיר, כבן 38, בגין עבירות מין בהן ניסיון אונס קטינה, מעשים מגונים, פרסום והחזקת חומר תועבה ועוד

פורסם בתאריך: 18.9.17 10:11

היום, שני, 18.9, הגישה פרקליטות מחוז ירושלים הצהרת תובע לבן 38 המתגורר בדרום העיר, בגין עבירות מין במרחב הסייבר כנגד קטינים. מעצרו הוארך. במשטרה מציינים כי עם סיומה של חקירה מאומצת הוגשה הצהרת התובע בגין עבירות של ניסיון אונס קטינה, מעשים מגונים, פרסום והחזקת חומר תועבה ועוד.


חקירת המשטרה הסמויה החלה בסוף חודש יולי ונמשכה כחודש, במהלכה בוצעה פעילות יזומה של חוקרי המשטרה במרחב הסייבר במטרה לאתר חשודים בפדופיליה המנסים לשוחח עם קטינים וקטינות במטרה לקרבם אליהם עד לכדי מפגש ומגע פיזי. במהלך החקירה התחזו החוקרים לקטינה בת 14 ופעלו באתרי צ'אט במרחב הסייבר, שם תוך זמן קצר קיבלו פניה מאדם שהזדהה בשם בדוי, והחל לפתח שיחה שהתפתחה מהר לכדי מעבר לצ'אט פרטי בו החל החשוד להתבטא באופן מיני תוך שליחת חומר תועבה בו נראים קטינים, ומתן הנחיות ברורות מצד החשוד בהם תיאורים והנחיות בעלות אופי מיני לביצוע עבירות מין עד לכדי ניסיון אינוס.


מחשב, האקר (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)


עם התקדמות החקירה, בוצע שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים שהביאו לאיתור זהותו של החשוד (38) וכתובתו בדרום העיר. באמצעות צו שהוצא על ידי בית המשפט החשוד נעצר בראשית החודש, ובחיפוש שערכו החוקרים בביתו נתפסו אמצעי מדיה שונים המכילים מאות תמונות וסרטוני תועבה של קטינים וכן מכשור גישה לרשת האינטרנט שעפ"י החשד שימשו את החשוד לביצוע העבירות. עוד עלה חשד כי החשוד ביצע שימוש ברשת האינטרנט של שכנתו בשל הגבלת גישה הקיימת על הרשת הביתית שלו.


דרמה בתלפיות: בת 5 חולצה על ידי המשטרה מרכב הסעות 

עובד חברת כוח אדם בן 55 חשוד באונס אישה


 

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת. אמש הגישה הפרקליטות הצהרת תובע כנגדו ומעצרו הוארך עד ליום שלישי. "משטרת ישראל משדרגת יכולותיה כל העת במגוון התחומים, במטרה לעמוד בקדמת הטכנולוגיה הן במרחב הציבורי והן במרחב הסייבר", מדגישים במשטרה, "לשם פעילות משטרתית סמויה, באמצעותה מאתרים החוקרים עבירות המתרחשות ברחבי ה'מרשתת', חוקרים ועוצרים את מי ששם ידיו בעבירות אלו. משטרת ישראל תמשיך פעילותה בכלל התחומים ותנקוט ביד קשה תוך מיצוי מלוא הדין עם החשודים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר