ילד (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
ילד (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

איום ונורא: נער בן 16 בעיר חשוד שפגע מינית בשכנו בן ה-8

לפי חשד המשטרה הנער, תושב מזרח ירושלים, ביצע בילד מעשי סדום. המקרה התגלה בעקבות עירנות של צוות בית חולים בעיר

פורסם בתאריך: 15.10.17 14:52

משטרת ירושלים עצרה נער כבן 16 בחשד שפגע מינית בשכנו בן ה-8 בזמן ששיחקו בחדרו של הנער. במשטרה מספרים כי ביום חמישי שעבר, 12.7, התקבל דיווח במשטרה מבית חולים בעיר אודות ילד כבן 8, שהובא על ידי הוריו לביצוע בדיקות, ולפי החשד היה קורבן לפגיעה מינית.

חוקרי המשטרה פתחו מיד בחקירה, שכללה דיווח לגורמי הרווחה וזימון מידי של חקירת ילדים, במהלכה עלה החשד כי בנם של השכנים כבן ה-16 (תושב מזרח העיר) ביצע בקטין מעשי סדום. שוטרים שהגיעו לביתו של החשוד עיכבו אותו והוא הובא לחקירה בתחנת שלם בחשד לביצוע מעשי סדום בקטין מתחת לגיל 14.



"עם התקדמות החקירה, עלה כי הילד בן ה-8 הגיע לבית השכנים על מנת לשחק עם בנם כבן ה-16 בחדרו", ממשיכים ומספרים במשטרה, "שם לפי החשד ביצע בו מעשה סדום. עם חזרתו של הילד לביתו, סיפר לאמו אודות מה שהתרחש בחדרו של הנער והיא זו שלקחה אותו כאמור לבית החולים. החשוד נחקר במשטרה, בסיומה הובא בפני בית המשפט אשר האריך את מעצרו של החשוד עד לתאריך 17.10.17".

במשטרה מדגישים כי החקירה נמשכת בליווי גורמי הרווחה. "פגיעה מינית בילדים, הינם מהתיקים הקשים והחמורים בהם אנו מטפלים", מוסיפים ואומרים היום, ראשון, במשטרה, "וסביבם מתנהלות חקירות מאומצות ונרחבות תוך השקעת מרב האמצעים ושיתוף פעולה עם גורמי הרווחה וליווי המשפחות".

ילד (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר