כסף שנגנב מחנות בגדים (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

מרכז העיר: נער בן 16 חשוד בגניבה של 65,000 שקלים מחנות בגדים

חוקרי המשטרה איתרו את הנער והוא נעצר, חלק מהכסף הושב לבעלי החנות

פורסם בתאריך: 16.11.17 10:36

נער בן 16 חשוד כי גנב 65,000 שקלים מחנות בגדים ברחוב יפו במרכז העיר. במשטרה מספרים כי "חקירה מקצועית ומהירה של חוקרי המשטרה הביאה למעצר חשוד ואיתור חלק מהכסף שהושב לבעליו".

המשטרה פתחה בחקירה בעקבות תלונה של בעל חנות בגדים במרכז העיר לפיה נגנב מחנותו כסף מזומן. עם קבלת הדיווח פתחה, כאמור, המשטרה בחקירה שהובילו תוך זמן קצר לאיתור זהות החשוד אשר נעצר והובא לחקירה בתחנת לב הבירה. מהחקירה עולה כי החשוד, קטין כבן 16, הגיע בבוקר לחנות עם פתיחתה ולפי החשד ברגע של היסח דעת לקח את הכסף ועזב המקום. במסגרת החקירה הצליחו החוקרים לאתר כמחצית מסכום הכסף שהוחזר לבעליו.

 



 

דיווח אודות מעצר הקטין הועבר לגורמי הרווחה. מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת.

כסף שנגנב מחנות בגדים (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

 

כזכור, בתחילת החודש שעבר עצרה משטרת ירושלים ארבעה צעירים תושבי מזרח העיר בחשד כי פרצו לעסק במרכז העיר, גנבו ממנו אלכוהול בשווי מאות שקלים ונתפסו 'על חם' על ידי השוטרים. ארבעת החשודים נעצרו, נחקרו והובאו להארכת מעצר. במשטרה סיפרו כי ביום שבת, 7.10, התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות שלושה אנשים הנמצאים במרכז העיר ומתנהגים באופן מעורר חשד. השוטרים שקיבלו את הדיווח נערכו בסריקות גלויות וסמויות, במהלכן איתרו את החשודים, עת שאחד מהם יצא מבית עסק במרכז העיר אליו לפי החשד פרץ כשבידיו שקית גדולה אותה העביר לרשותם של החשודים הנוספים שהמתינו לו וניסו להימלט מהמקום. השוטרים מיד פעלו למעצרם של החשודים ותפסו את השקית שהיתה ברשותם ולפי החשד נגנבה מבית העסק ומכילה רכוש גנוב, ובמקביל פעלו אל מול הבעלים של בית העסק לאיסוף ראיות וממצאים נוספים תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים. בחיפוש שערכו השוטרים בשקית התגלו בקבוקי אלכוהול מסוגים שונים, ביניהם ויסקי, וודקה ומשקאות אנרגיה בשווי מוערך של מאות שקלים.

 

בקבוקי האלכוהול שנגנבו במרכז העיר (צילום: דוברות המשטרה)

בקבוקי האלכוהול שנגנבו במרכז העיר (צילום: דוברות המשטרה)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר