אורין, דשה אברמנקו (צילום: פרטי, עומר שפירא)
אורין ג'ולי, דשה אברמנקו (צילום: פרטי, עומר שפירא)

המדור של דשה: אורין ג'ולי – הלוחמת שהפכה לפרזנטורית של חברות לכלי נשק

ג'ולי נאבקה להתגייס לקרבי, שירתה כלוחמת ביחידת חילוץ והצלה ושם פרסמה תמונות שהובילו אותה במסלול המהיר לקריירת דוגמנות מצליחה, עם לא פחות מ-150 אלף עוקבים באינסטגרם, ומבחינתה זו היא רק ההתחלה

פורסם בתאריך: 2.11.17 12:17

אורין ג'ולי, בת 23, כיום דוגמנית ופרזנטורית של חברות לכלי נשק, נאבקה לא מעט כדי להתגייס לקרבי. היא שירתה כלוחמת ביחידת החילוץ וההצלה ותמונות שהעלתה לפייסבוק ולאינסטגרם שלה הובילו אותה לקריירת דוגמנות מצליחה. ג'ולי, צברה כבר מעל ל-150 אלף עוקבים ברשתות החברתיות. ומבחינתה זוהי רק ההתחלה.

 

ספרי לי על עצמך.

"אני אורין ג'ולי, בת 23 מקרית אונו – דוגמנית ופרזנטורית של חברות לכלי נשק, עובדת בהייטק ולומדת קורס משחק והדרכת כושר".

התגייסת לשירות קרבי. זה היה מבחירה?

"זאת בהחלט היתה בחירה שלי, התגייסתי לצבא עם פרופיל עורפי בלבד ונלחמתי במשך שנה להעלות את הפרופיל ולעבור לתפקיד קרבי. זה נבע מתוך אידיאולוגיה ואהבת המדינה, בנוסף שאפתי לשירות משמעותי ומאתגר כי הרגשתי שאני יכולה לממש את הפוטנציאל שלי בצורה טובה יותר".

 



 

למי יכול להתאים שירות שכזה?

"אני חושבת שזה מתאים לכל מי שמאמינה בעצמה. אני הייתי ילדה מאוד מפונקת והרבה אנשים חשבו שזה לא מתאים לי – בסוף עברתי הכל בהצלחה. זה דבר שמפתח את האופי ונותן כלים להתמודדות עם קשיים".

אורין ג'ולי (צילום: עומר שפירא)

אורין ג'ולי (צילום: עומר שפירא)

כיום את דוגמנית נשקים. מה זה אומר ואיך הגעת לזה?

"אני מדגמנת לחברות כלי נשק וציוד קרב, הגעתי לזה בזכות תמונות מהשירות הקרבי שלי שהעלתי לרשתות החברתיות, פנתה אלי חברת נשקים וציוד קרב, התחלנו לעבוד יחד ומשם זה התפתח".

מה בן הזוג שלך חושב על זה?

"בן הזוג שלי מאוד מפרגן ותומך".

 



 

יש לך 150 אלף עוקבים באינסטגרם. איך זה מרגיש להיות חשופה לעיני כל כך הרבה אנשים? איך את מתמודדת עם תגובות פחות מפרגנות?

"אני בוחרת את התוכן שאני מעלה, אם אני מרגישה לא בנוח עם משהו או שמשהו לא מדבר אלי מבחינה מוסרית אז לא אעלה אותו. אני משתדלת להעביר מסרים מאוד חיוביים כי אני יודעת שיש לי המון צופים. בקשר לתגובות לא מפרגנות, אני לפעמים לא מתייחסת ולפעמים עונה, אנחנו בני אדם ולכולנו יש דעה שונה. אני לא נפגעת".

אורין ג'ולי (צילום: עומר שפירא)

(צילום: עומר שפירא)

לא מזמן העלית תמונה עם הכיתוב "גברים שכותבים לי 'אני מרים יותר ממך' או 'אני יורה טוב יותר ממך' – אני מהווה כזה איום גדול לגבריות שלכם?" – את חושבת שגברים מפחדים מנשים חזקות?

"אני חושבת שיש המון גברים שמרגישים מאוימים כשיש אישה חזקה מהם, כי אולי זה גורם להם להרגיש פחות גבריים והם מעדיפים נשים מוחלשות. אבל אני לא מכלילה, יש גם המון גברים עם ביטחון עצמי שאוהבים ומעריכים נשים חזקות".

 

מי שעוקב אחריך יודע שאת מנסה להעביר את המסר שאת מעבר לסתם עוד דוגמנית. את מתאמנת, קוראת ספרים, מבינה בנשקים ולא רק מציגה אותם. מה עוד אנחנו לא יודעים עליך?

"אני בן אדם שלא אוהב לנוח, אני תמיד צריכה להיות בפעילות, אני מאוד אוהבת את זה. אני גם לוקחת שיעורי אגרוף אצל רהב משולם, לומדת משחק והדרכת כושר. אני מאוד אוהבת ללמוד ולהתפתח להרבה כיוונים. אחרי הצבא למדתי הרבה דברים כמו: קורס נדל"ן, קורס של בסיסי נתונים, רכיבה על סוסים ועוד. אני אוהבת לנצל את הזמן".

 

את לא מתנצלת על זה שאת "משתמשת" בגוף שלך. יש אנשים שיגידו שמדובר בהחפצה, אבל את משדרת דווקא העצמה נשית. את חושבת שאת מייצגת סוג חדש של נשים?  

"אני חושבת שפשוט לאנשים תמיד יהיה מה לומר. זה הגוף שלי, אני עובדת קשה בשביל לראות תוצאות ואני גם נהנית מזה. אני חושבת שכל בן אדם צריך להשתמש בכל מה שיש לו על מנת להתקדם ולהתפתח. אני חושבת שכיום יש המון נשים שכבר לא מתנצלות על איך שהן נראות או על מה שהן עושות וזה החוזק האמיתי".

 בעידן שבו נערות לומדות מכוכבות רשת שצריך לרעוב בשביל להיכנס לג'ינס מידה 36, את דווקא מנסה לעודד אורח חיים בריא. איזו עצה היית נותנת לעוקבות אחרייך?

"העצה הכי טובה שאני יכולה לתת זה באמת ללמוד איך לשמור על הגוף מבחינת כושר ותזונה ולהתאים את אורח החיים באופן ספציפי על מנת לא לעשות נזק לגוף שלך. ובגלל זה אני תמיד משתדלת לענות לכולם/ן בהודעות הפרטיות ולנסות לעזור בכל שאלה בנושא הזה".

איך את רואה את העתיד שלך?

"אני בקרוב מתחילה עבודה חדשה בחברת נשק מוכרת, על מנת להיכנס לעולם הזה ברמה עמוקה יותר. אז אני מקווה להמשיך ולהתעסק בתחום הזה. החלום הגדול שלי הוא להיות שחקנית".

איזה מסר היית רוצה להעביר לעוקבים ולעוקבות שלך?

"לשאוף תמיד להגשמה עצמית ועזרה לזולת וכמובן תמיד לקחת את הדברים הטובים בכל דבר ולשמור על פרספקטיבה חיובית".

 

השאלון:

מה יהיה כתוב על המצבה שלך?

"סוף סוף היא נחה".

הפייסבוק והאינסטגרם נסגרים את…

"תמיד אמצא פלטפורמה לקידום אישי ותמיד אנסה לעזור לאחרים בלי שום קשר לרשתות החברתיות".

מה את הכי אוהבת בירושלים?

"אני מאוד אוהבת את המגוון הרחב, מגוון של אנשים ושל מקומות שאפשר לטייל בהם – תמיד יש מה לעשות שם. ירושלים היא עיר שוקקת תרבות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר