נדב פריד, אושרי אמויאל, אלעד מזרחי, דשה אברמנקו (צילומים: פרטי)
נדב פריד, אושרי אמויאל, אלעד מזרחי, דשה אברמנקו (צילומים: פרטי)

הפייס קורס לתוך עצמו: דשה מראיינת את מייסדי חיילים מצייצים

תכירו את המוחות מאחורי העמוד הכי רותח של החיילים - נדב פריד (שהוא גם בן הזוג של דשה), אושרי אמויאל ואלעד מזרחי - שלושתם ירושלמים, שאמנם כבר מזמן פשטו את המדים, אבל ממשיכים לצייץ בכל הכוח לאחר שהפכו את הפלטפורמה למשרד פרסום וניו מדיה מוביל

פורסם בתאריך: 10.10.17 15:56

אם אתם צעירים (וגם אם לא) רובכם ככל הנראה מכירים את עמוד הפייסבוק וחשבון האינסטגרם "חיילים מצייצים", המונה כיום כ-500,000 עוקבים. מה שאתם לא יודעים – זה שמדובר במשרד פרסום שהוקם על ידי שלושה צעירים ירושלמים.

 

נדב פריד, אושרי אמויאל, אלעד מזרחי (צילום: פרטי)

(מימין) נדב פריד, אושרי אמויאל, אלעד מזרחי (צילום: פרטי)

ספרו לי על עצמכם.

נדב פריד: "אני בן 23, חייל משוחרר, בן הזוג של דשה, למדתי בתיכון בויאר בירושלים, רווק (בינתיים). אוהב מאוד ספורט, לשחק כדורגל ופוקר (סליחה אמא), עוסק בפרסום ושיווק בדיגיטל. בנוסף, כותב בפייסבוק בקיר הפרטי עם כ-40,000 עוקבים".

אלעד מזרחי: "אני בן 30, עוסק בשיווק וייעוץ עסקי, נשוי מזה שנתיים לאביגיל. גר בשכונת קטמון בה גדלתי. בתיכון למדתי במכללת אורט ולאחר השירות הצבאי עשיתי תואר בניהול במכללת הדסה. מגיל קטן אני אוהב מחשבים וטכנולוגיה ואת רוב הזמן שלי אני מבלה מול המחשב. תמיד מנסה ללמוד ולהתעדכן בחידושים האחרונים בתחום".

אושרי אמויאל: "אני בן 27, רווק. בשנה האחרונה גר בתל אביב. למדתי בתיכון גבעת גונן ועשיתי תואר ראשון בניהול ומשאבי אנוש במכללת הדסה. כיום מתחיל תואר שני בתקשורת וניו-מדיה בבינתחומי הרצליה. אוהב מסיבות, ים, חברים וחייב פעם בחודשיים לבקר בנתב"ג".

 



 

מתוך חיילים מצייצים (צילום מסך)

מתוך חיילים מצייצים (צילום מסך)

מהי הדרך שכל אחד מכם עבר בחברה ומהי חלוקת התפקידים כיום?

נדב: "הקמתי את חיילים מצייצים במהלך השירות הצבאי שלי במטרה להעניק לחיילי צה"ל במה ואפשרות להשמיע את קולם. היה לי חשוב להביא ערך מוסף, והרעיון היה שלצד ההומור והבדיחות הקבוצה תעסוק גם בדברים חשובים ותחשוף את חייהם ועולמם של החיילים. כך הפך הדף לכלי לחשיפת מחדלים, מציאת אבידות, איסוף תרומות לחיילים בודדים ונזקקים, הקמה של מחאות צה"ליות והעברת מסרים והקדשות מרגשות בין חיילים למשפחותיהם ובני הזוג שלהם. הדגש על תוכן חשוב ורציני לצד תוכן בידורי הוא בעיניי סוד ההצלחה של העמוד. כיום, אני אחד משלושת הבעלים של החברה ומתפקד כמנהל הרשתות החברתיות. מתעסק גם בצד של התוכן, הקריאייטיב, וניהול קשרים עם לקוחות".

אלעד: "הדרך שלי התחילה כאשר חיילים מצייצים היה עמוד פייסבוק קטן בתחילת דרכו. הצטרפתי לנדב במטרה לפתח ביחד פלטפורמות חדשות, ויזמתי את הקמת חשבון האינסטגרם ואתר האינטרנט (אותו אני מנהל) במטרה להפוך את חיילים מצייצים לגוף התוכן והפרסום המוביל בישראל לחיילי צה"ל. כיום, אני אחראי על התפעול והפיתוח העסקי בחברה – פיתוח פלטפורמות חדשות, יצירת מקורות הכנסה נוספים, ופיתוח קשרים מול לקוחות".

אושרי: "הדרך שלי התחילה קצת אחרי נדב ואלעד. בהתחלה לא היה לי מושג ברשתות חברתיות, אני יותר איש של שיווק וזה גם התפקיד שלי היום בחברה – סמנכ"ל שיווק. ההתנהלות שלי מול הלקוחות היא בעיקר במרכז הארץ – שם הכל קורה. זו אחת הסיבות של  למעבר שלי לת"א. הפרויקט שלי בחברה, אותו יזמתי, הוא מועדון ההטבות – במסגרתו אנחנו מגייסים עסקים שמעוניינים להעניק הטבה ייחודית לחיילים בתמורה לפרסום. בעצם כולם מרוויחים. אנחנו נמצאים כיום בשלבי פיתוח של אפליקציה ייעודית עבור הפרויקט שתיקרא "iSoldier".

 

מתוך חיילים מצייצים (צילום מסך)

מתוך חיילים מצייצים (צילום מסך)

 

מהי המטרה העיקרית של חיילים מצייצים? איך באה לידי ביטוי הפעילות הקהילתית שלכם?

אלעד: "אנחנו משתמשים בכוח ובחשיפה בכדי לעזור לקהל העוקבים של הדף. להביא בעיות של חיילים על פתרונן, לחשוף מחדלים, לגייס תרומות לחיילים בודדים ונזקקים, ואפילו לפרסם אבידות ומציאות. בנוסף, חשוב לציין שהחזון שלנו מאפשר לנו לקבל החלטות עסקיות ששמות למטרה את רווחתם של החיילים. זה אומר שכשלקוח רוצה לפרסם אצלנו אנחנו קודם כל מוודאים שמדובר בהצעה אמיתית ומשתלמת לחיילים. לא יעלה אצלנו קמפיין שיווקי אם הוא לא כולל גם חלוקת פרסים והטבה או הנחה".

מהם הדברים הכי משמעותיים שעשיתם בעמוד?

נדב: "בעיניי, הדברים המשמעותיים ביותר הן מחאות השכר, הרכבת והזקן. הצלחנו לרתום ולאחד עשרות אלפי חיילים למען מטרה משותפת, בכל פעם מחדש, והגענו להישגים משמעותיים – תוך הופעה בכל כלי התקשורת. ראיון שהענקתי לערוץ 2 במהלך מחאת השכר עלה לי במשפט והדחה מהתפקיד הצבאי שלי, אבל זה היה שווה את זה".

אלעד: "לא מזמן פנה אלינו מפיק של אירוע התרמה, שחשף שמכירת הכרטיסים שלהם במצב לא טוב. העלנו פוסט בנושא ולמחרת הוא סיפר שנמכרו המון כרטיסים דרכינו, דבר שהתבטא בסופו של דבר בסכום כסף גדול שגוייס עבור תנועת נוער לצעירים עם צרכים מיוחדים. פרויקט נוסף שארצה לציין זה לוח האבדות והמציאות שבנינו עבור החיילים באתר שלנו – מאות פריטים נמצאו והוחזרו לבעליהם בזכותו".

 

מתוך חיילים מצייצים (צילום מסך)

מתוך חיילים מצייצים (צילום מסך)

 



 

כיום "חיילים מצייצים" הוא משרד פרסום לכל דבר, איך זה קרה?

נדב: "זמן קצר לאחר הפיכת הדף לפופולארי ביותר עבור חיילי צה"ל חברו אלי אלעד (בן דודי) ואושרי (חברו ללימודי התואר במנהל עסקים) והפכנו יחד את הפלטפורמה למשרד פרסום של ממש לחיילים. הבנו ביחד שאם כל חיילי צה"ל עוקבים אחרי הדף אז יש לו פוטנציאל גדול גם בתחום השיווקי, ומאז הקמנו ביחד אתר אינטרנט, מערך פרסום, ומועדון הטבות. הם הביאו איתם את הידע שרכשו במהלך לימודי התואר ואת הראש העסקי שלהם ועשו עבודה מדהימה. הקמנו יחד חברה בשם 'חיילים מצייצים מדיה בע"מ', והמשרד שלנו ממוקם בשכונת תלפיות בירושלים".

מי הם הלקוחות שלכם כיום?

אושרי: "מצד אחד יש גופים גדולים כמו שטראוס, אסם, יוניליוור ואופל, ומצד שני אנחנו מפרסמים גם עסקים קטנים. יש לקוחות מכל הסוגים – משרדי פרסום ויח"צ, מסעדות ובתי קפה, מוסדות אקדמיים, גופים שמעוניינים לגייס לידים ועובדים, מרפאות מכל הסוגים- וגם ליינים של מסיבות ואירועים לצד להקות וזמרים. אנחנו מקפידים בכל פרסום לסמן את שיתוף הפעולה כעסקי ולעמוד בתקנון המחמיר של פייסבוק, וכמובן להעניק ערך מוסף גם לעוקבים בדמות הטבה\הגרלה\מבצע מיוחד או פינוק בחינם – בכל פוסט מסחרי שעולה לדף".

איך זה לנהל עסק בירושלים?

אלעד: "מצד אחד אנחנו רחוקים מהלקוחות שלנו והעסקים מתחום הפרסום והשיווק, והדבר מצריך מאתנו נסיעות רבות, אבל מצד שני זו העיר שלנו ואנחנו מכורים אליה. למרות שלא פעם עלתה המחשבה לעבור למרכז, בסופו של דבר ירושלים היא הבית וכאן נשאר גם אם זה לא הדבר הנכון".

 

מתוך חיילים מצייצים (צילום מסך)

מתוך חיילים מצייצים (צילום מסך)

לסיכום, מה אתם הכי אוהבים בירושלים?

אלעד: "את האוויר והאווירה הירושלמים – אחרי יום עבודה ארוך במרכז להגיע בערב לירושלים, לנשום את האוויר הצח, להקשיב לשקט ואז להגיד באופן ספונטני: 'אין כמו ירושלים, לא הייתי מסוגל לגור בשום מקום אחר'".

נדב: "את המעורב של סימה, קל".

אושרי: "את הירושלמיות".

 

 

מתוך חיילים מצייצים (צילום מסך)

מתוך חיילים מצייצים (צילום מסך)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר