הכנסת, ישראל בונדק (צילומים: מתוך פייסבוק, קובי גדעון, לע"מ)
(צילומים: מתוך פייסבוק, קובי גדעון, לע"מ)

הטור של בונדק: על הפוליטיקאים שאיבדו את הבושה

במדינתנו הקטנה והיפהפיה 'יושר' נחשבת היום למילה שנכחדה מהשפה ומהעשייה. זה רק מראה לכם עד כמה שהמערכות שאמורות להגן עלינו פשוט קורסות

פורסם בתאריך: 21.8.17 17:56

במדינה של גנבים, מושחתים וגם סוטי מין לא פלא שאת העמודים הראשיים בעיתונים היומיים וסופי השבוע ממלאים בכתבות על העאלק פוליטיקאים. כמו שהפוליטיקאים נראים, לא פלא שהגנבים והעבריינים הקטנים הופכים למודל לחיקוי לגנבים הגדולים.

במדינתנו הקטנה והיפהפיה 'יושר' נחשבת היום למילה שנכחדה מהשפה ומהעשייה. זה רק מראה לכם עד כמה שהמערכות שאמורות להגן עלינו פשוט קורסות. תמיד היו למעלה כל מיני נוכלים ומושחתים. הבעיה היום עם כל אותם מושחתי הציבור בעלי המשרות הגבוהות שהם איבדו את הבושה. אשכרה הכלבים נובחים והשיירה עוברת.



במדינות אחרות כבר מזמן היו עולים אנשים לבית הנבחרים והמחוקקים ומפגינים יומם ולילה עד לסילוקם של כל אותם נבחרי ציבור מושחתים. אבל מה לעשות שאצלנו יש כל כך הרבה פוליטיקאים מושחתים, והמעט שנשאר, נשאר אדיש. ת'כלס מגיע לו לעם הזה שלטון כזה, מגיע לו כי כל מה שמעניין אותו זה כוכב נולד, האח הגדול, ועוד כל מיני תוכניות ריאליטי מעפניות. אנשים פה אגואיסטים, שלא כמו בשנות ה-70 הם לא יזיזו את התחת שלהם למען האידיאולוגיות שהם עצמם מאמינים בהם. רובם קנטרנים שמדברים קילומטרים ועושים מילימטרים. אלופי העולם בלקטר, אבל הם יעשו את זה בסלון, או בחדר השינה של ביתם, שרק האישה והילדים ישמעו, אבל ת'כלס לצאת החוצה לשטח לצעוק ולזעוק ואם צריך גם באגרסיביות – כלום, פארש נאדה!!!

 


ישראל בונדק (צילום: מתוך פייסבוק)

ישראל בונדק (צילום: מתוך פייסבוק)


זה עם שיוצא במאות אלפים לרחובות שאיזה קבוצת כדורגל מנצחת, וזה בסדר ואין לי שום בעיה עם זה, אבל 100 איש לא יצאו לרחובות. כשמעלים להם סתם לדוגמא את מחירי הלחם בעשרות אחוזים, או שעושים תספורות לכל מיני טייקונים-חלאות. אלופי העולם בהתעללות בקשישים שבנו את המדינה, ואלופי העולם בלהוריד בהתמדה את העזרה לנכים ומוגבלים. עושקים באופן גס בוטה וברוטלי ביותר את האוכלוסייה החלשה. אשכרה ארץ אוכלת יושביה, עושקת זקניה, ובוגדת בבוחריה.



 

למה אי אפשר במדינה הזו לומר משהו אמיתי מבלי להיות מואשם בגזענות. התרגלנו – פוליטיקאים מושחתים, בירוקרטיה עצלה, בורסה מתנפחת לטובת העשירים, ושוק של מוכרי וקוני אוויר. התרגלנו – צעירים שמאבדים את התקווה, שונאי דתיים מקצועיים שמתעשרים משנאת חינם, אליטות שחיות על חשבון העניים, ועושים סופי שבוע מלאכותיים באיזה פאקינג מלון סופר דופר בעלות של 50.000 שקלים. גם לזה התרגלנו.

אלו אותם מושחתי הציבור אשר מכונים 'נבחרי הציבור', שחושבים שכספי המדינה ומשלמי המיסים שייכים לאמא שלהם. מכאן המסקנה היא חד משמעית ברורה – הפושעים הקטנים עוברים על החוק, הפושעים הבינוניים מנצלים את החוק, והפושעים הגדולים קובעים את החוק. ואתם עם סגולה מתרווח בכורסת הטלוויזיה מול הטלוויזיה ונהנה מלראות בכל ערב שטיפת מוח של יפים ויפות. עכשיו מרוב ישיבה ללא עשייה חלק מהם השמינו מאוד על חשבון האוכלוסייה, ולכן גבירותיי ורבותיי הכנסת יצאה לפגרה למעלה מ-60 ימי חופשה. 120 חברי הכנסת שהחליטו שהם עבדו לאחרונה מאוד קשה – חם להם, לח להם, ולחלק מהם יש חרהרה מרוב ישיבה ללא עשייה.

את האמת? הם לא אשמים, אנחנו אשמים, אתם אשמים, כולנו אשמים. המגרעות שלהם כנבחרים הם הכשלונות שלנו, שלכם, ושל כולנו כבוחרים.  סורי, בשביל לומר את האמת צריך אומץ, ואומץ זה לא בדיוק השטח של הרוב כאן בעם. ביי.


נ.ב.
קוראים יקרים, 'לעת זיקנה עזבוהה' – בהמשך לטור מהשבוע שעבר הריני לבשר שבקרוב הקליפ ושיר נוסף אותו יבצעו שתיים מטובי הזמרים המפורסמים והבולטים בישראל.
ישראל בונדק (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)


טור #10

ישראל בונדק

אמרגן ומפיק, פעיל חברתי ימני, וחבר ארגון ה־"פנתרים השחורים" של שנות ה־70

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר