אירוע 'האדם שמול' בשנה שעברהי, מיכל פישמן-רואה (צילום: יולי שוורץ)
אירוע 'האדם שמול' בשנה שעברהי, מיכל פישמן-רואה (צילום: יולי שוורץ)

אמא ירושלמית – הטור של מיכל: חנוכה עם מולי הפיראט האמיץ

יום רביעי, 13.12, מהשעה 16:30. ההאנגר במתחם התחנה. כולם מוזמנים

פורסם בתאריך: 10.12.17 13:46

כאמא וכירושלמית, אני מרגישה חובה להקדיש את הטור שלי השבוע לאמא ירושלמית אחרת, שנכנסה אל חיי לפני יותר משלוש שנים, ולימדה אותי שיעורים חשובים בפרופורציות ומבט על חיינו כאמהות, כנשים, כמשפחות. את מה שלימדה אותי והיא מנסה להעביר הלאה, אנסה לרכז כאן היום.

הסבר על אירוע 'האדם שמולי'

את מרים הכרתי כאמא בקבוצת האמהות שלי "אמהות ירושלמיות (והסביבה)". אז עוד לא ידעתי איזה סיפור היא נושאת עמה תחת התואר הזוהר "אמא".

אז גם לא ידעתי איך הסיפור האישי שלה יחבר ביננו ויהפוך אותנו לחברות טובות. אחיות. כאלו שמשלימות את המחשבות אחת של השנייה, את המשפטים, חברות שמוצאים רק באגדות.

את מרים הכרתי באמת, בערב חנוכה לפני שלוש שנים, כאשר היא חלמה בפעם הראשונה להרים הפנינג לזכרו של בנה מולי הפיראט האמיץ בחג החנוכה הסמוך ליום הולדתו.

מולי בן ה-5 נפטר בקיץ 2014 ממחלת הסרטן. במשך 4 שנים נאבק מולי במחלה, כאשר תרומות דם מאפשרות לו להמשיך להילחם ולחיות. למולי היתה אהבה יוצאת דופן לפיראטים. לצערנו, עם כל הנחישות – הפיראט האמיץ לא שרד. אך למרות הכאב, משפחתו החליטה לקחת את סיפור חייו ואת אהבתו לפיראטים ולהנציחו על ידיהם.

כאשר מרים סיפרה לי על החלום, נרתמתי מייד. ואני שמחה להיות שותפה להפקה המדהימה הזאת שנה אחר שנה.

הפנינג האדם שמולי מורכב מתרומות דם, בכדי לסייע ולהציל עוד פיראטים ופיראטיות הנלחמים במחלת הסרטן, ולהעניק להם אפשרות להתחזק ולהמשיך להלחם. ובמקביל לתרומות הדם מתקיים הפנינג משפחות ססגוני, שכולו על טהרת נתינה אמיתית של קהילת תושבי ירושלים למען משפחות ירושלמיות, שיוכלו לבוא ולהנות בערב אחד חינמי ללא התחשבנות על השתתפות או הוצאות נלוות, פשוט להגיע ולהשתתף. כי חלומה של מרים להעניק למשפחות סיבה לצאת כמשפחה וליהנות מערב אחד ללא תכנון או חישוב ההוצאה.

 

 

מדהים לראות את המיזם הולך וגדל. בשנה הראשונה הגיעו כ 300 איש, בשנה השניה כמעט 1,000, והשנה, אחרי שנרתם למעננו מ"מ וסגן ראש העיר מאיר תורג'מן והעמיד לרשותינו את מבנה ההאנגר כדי שלא נקפא מקור, השמיים הם הגבול.


תוכניית אירוע 'האדם שמולי' בהאנגר מתחם התחנה

תוכניית אירוע 'האדם שמולי' בהאנגר מתחם התחנה


לבאי ההפנינג ממתינים כ-30 תחנות של יצירה, הפעלות, ומשחקים. מופעים של אמנים מהשורה הראשונה, הדלקת נרות חגיגית וחלוקת סופגניות. וכל זה בחינם.

בנוסף, הקהל הרחב יוכל ליהנות ממגוון דוכני מזון עם פריטים במחיר של עד 5 שקלים, ואף הגרלות נושאות פרסים עם פרסים בשווי של אלפי שקלים. כל ההכנסות ממכירת כרטיסי ההגרלה והמזון, קודש לרכישת ציוד משפר איכות חיים של ילדים חולים בבתי החולים בעיר.


אירוע 'האדם שמולי' בשנה שעברה (צילום: פרטי)

אירוע 'האדם שמולי' בשנה שעברה (צילום: פרטי)


אז סמנו לעצמכם ביומנים, ובואו לחבק את משפחת ספראי ולהנציח את זכרו של מולי הפיראט האמיץ. זה קורה ביום רביעי השבוע, 13.12, נר שני של חנוכה, בהאנגר במתחם התחנה, החל מהשעה 16:30.

מומלץ לבוא בלבוש פיראטי, ולהזמין את כל החברים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר