ליאת צדקיהו (צילום: נועה פישפלד)
ליאת צדקיהו (צילום: נועה פישפלד)

ליאת צדקיהו: "היה קשה, אבל בסוף פרצתי את תקרת הזכוכית"

צדקיהו, שתשיר בהופעה מיוחדת בירושלים משיריו של מאיר בנאי ז"ל, בשיחה עם "כל העיר": "אני עושה את מה שאני הכי אוהבת, אני שמחה על המקום שהגעתי אליו, מרגישה מאוד ראויה"

פורסם בתאריך: 11.6.17 16:39

"אני מדברת על ירושלים בכזאת ערגה, שאנשים לא מבינים אותי", אומרת ל"כל העיר" ליאת צדקיהו, שחקנית, זמרת ויוצרת, בת 33 נשואה, במקור ירושלמית וגם נצר למשפחת צדקיהו המפורסמת – היא הבת של ירון צדקיהו, בעלי "מעדני צדקיהו" בשוק מחנה יהודה. "היום אני גרה בתל אביב, אבל החיבור שלי לירושלים יישאר לעד. גדלתי בנחלאות ובארמון הנציב, בתיכון למדתי במסורתי בארנונה, ותמיד התעסקתי באמנות. ידעתי שזה הייעוד שלי. השירות הצבאי היה בלהקת פיקוד מרכז וישר אחרי השחרור הלכתי ללמוד משחק בבית צבי, בדיעבד אני מצטערת שלא עשיתי טיול של אחרי צבא, אולי הייתי מגיעה לבית צבי קצת פחות 'ילדה טובה ירושלים'".

 

ליאת צדקיהו (צילום: נועה פישפלד)

ליאת צדקיהו (צילום: נועה פישפלד)

צדקיהו, שהוציאה לאחרונה את האלבום "תן אהבה", מספרת על ההשתלבות בתעשייה. "זה מקצוע לא פשוט", מדגישה צדקיהו, "בעיקר בשל היותי אישה, והיום אני בגיל מסוים שרוצה להתקדם בחיים וזה בהחלט מורכב. לדוגמא אני משחקת היום תפקיד של נערה בתיאטרון, ואם אני אהיה בהריון לא אקבל  יותר תפקידים כאלה, זה כמו מרוץ אחרי השעון הביולוגי שהוא לא בשבילי וחשוב לי ליהנות ולנסות לשבוע ממה שאני עושה".

 

ירון צדקיהו (צילום: ארנון בוסאני)

ירון צדקיהו (צילום: ארנון בוסאני)

 

אז את מרגישה שהצלחת בתעשייה?

"היה לי קשה אבל פרצתי את תקרת הזכוכית שלי, בהחלט. הצבתי וייעדתי לעצמי דברים ואני משיגה ומגשימה אותם. אני עושה את מה שאני הכי אוהבת אני שמחה על המקום שהגעתי אליו, אני מרגישה מאוד ראויה. הוצאתי את אלבום הבכורה שלי 'תן אהבה', שניתן לקנות אותו דרך חברת Bandcamp, אני משחקת בתיאטרון בשלוש הצגות שונות: 'כשאת אומרת לא', ההצגה מדברת על הטרדות מיניות. הצגה נוספת – 'תמונה משפחתית', של תיאטרון הקיבוץ ו'מטופלות' – העוסקת בקבוצת נשים המגיעה לטיפול קבוצתי. בנוסף, אני מופיעה עם המון חומרים שלי, אני מלמדת תיאטרון, הצטלמתי לסדרה ויש לי עוד הרבה יעדים שאני מציבה לעצמי כגון לשחק בטלוויזיה ובקולנוע וזה יקרה".

***
בדיקת "כל העיר": כמה עולה להתחתן בירושלים?

פארק המסילה: מסלו התנגשות בין רוכבי האופניים לביןה רצות והרצים

בית הנסן: כל הפרטים על אירועי שבוע העיצוב בירושלים

***

מאיר בנאי ז"ל (צילום: דויד סקורי)

מאיר בנאי ז"ל (צילום: דויד סקורי)

 

תספרי לנו על מופע המחווה למאיר בנאי ז"ל, שיש לך ביום חמישי בגיא בן הינום?

"להקת הצדיקים ואני שהפכנו לחברים מאוד טובים, והחלטנו להעלות מופע מחווה למאיר בנאי שמאוד אהבתי. המוות הפתאומי שלו זעזע אותי לא הצלחתי להבין איך זה שאדם כל כך מאמין, מוכשר ורגיש איננו, הדבר היחיד שמרגיע שהוא השאיר אחריו מורשת עלמותית. אספנו יחד את כל השירים שלדעתנו הכי נוגעים ועשינו להם עיבודים שלנו. בכלל המופעים האלה של אירועי 'אמפי בגיא' הם באווירה מגניבה, יש בנוסף אלינו די ג'יי שמופיע, יש בר עם שתייה ונישנושים והמופעים חינם תחת כיפת השמיים".

 

ביום חמישי הקרוב, 15.6, בגיא בן הינום, ב-20:30, תעלה צדקיהו במופע מיוחד עם שיריו של מאיר בנאי ז"ל, הכניסה חופשית.  

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר