חברי המשלחת מצרפת במכללת אורט תעופה וחלל (צילום: עיריית מעלה אדומים)
חברי המשלחת מצרפת במכללת אורט תעופה וחלל (צילום: עיריית מעלה אדומים)

משלחת של מעצבי דעת קהל מצרפת ביקרה בעיר

מדובר במשלחת של כ־85 איש, שאורגנה על ידי סניף צרפת של קק"ל, וכללה עיתונאים, חברי פרלמנט ופעילים חברתיים

פורסם בתאריך: 12.11.17 10:37

ביקור חשוב ומשמעותי מצרפת במעלה אדומים: משלחת מטעם סניף צרפת של קרן קיימת לישראל ביקרה לאחרונה בעיר. המשלחת הגיעה לביקור, למפגש ולהיכרות עם ישראל האחרת – ישראל של העשייה, הבנייה והחזון המתגשם. היא כללה עיתונאים, מעצבי דעת קהל מהתחום החברתי בצרפת, חברי פרלמנט, סנטור, ראשי רובעים בפריז, ידידי קק"ל וחברי הנהלת קק"ל צרפת, בראשות נשיא ויו"ר קק"ל צרפת, ד"ר רוברט זווילי. בסך הכול מנתה המשלחת כ־85 איש.

חברי המשלחת מצרפת בפארק שמיר (צילום: עיריית מעלה אדומים)

חברי המשלחת מצרפת בפארק שמיר (צילום: עיריית מעלה אדומים)

משלחת כזו מגיעה אחת לשנה לביקור בישראל, ובכל פעם הביקור נערך סביב נושא מסוים. השנה, הנושא הנבחר היה הטכנולוגיה והמדבר, תוך ציון 50 שנים לאיחוד ירושלים. המשלחת הגיעה לישראל לחמישה ימים, שבמהלכם אנשיה נפגשו עם אישי ציבור, נחשפו ליוזמות של קק"ל ברחבי הארץ וחנכו פרויקטים חדשים.

המשלחת התקבלה במעלה אדומים על ידי מנכ"ל העירייה, שמוליק חנוך, באמפיתיאטרון בפארק 'שמיר' – פרויקט של קק"ל צרפת. על שפת האגם זכו אנשיה לסקירה מקיפה ומפורטת על הפארק, על מוזיאון ההתיישבות שייבנה במקום, על תכונות הפארק ועל מערכת הגינון, ההשקיה והפיתוח של הפארק.

 

בהמשך סיירו חברי המשלחת במצפה עדנה, הצופה לעבר ירושלים, שם שמעו סקירה על השטח מפי מהנדס העירייה, יונתן לובל, ומפי המנכ"ל שמוליק חנוך. בשטח יתבצעו בעתיד עבודות להתרחבותה של העיר, ובו מתוכננת בניית שכונת 'מבשרת אדומים'. כמו כן ביקרה המשלחת במכללת אורט תעופה וחלל ונפגשו עם עם המנהל יגאל לוי ועם סגל צבאי ותלמידי בית הספר.

יו"ר קק"ל צרפת, ד"ר זווילי, אמר: "חשוב לנו לבקר בישראל, להביע את הזדהותנו ולראות את המציאות בשטח".

מנכ"ל העירייה, שמוליק חנוך, אמר: "חשוב לנו לארח במעלה אדומים משלחת חשובה כזו של מעצבי דעת קהל בצרפת, כדי שיכירו את הפנים האמיתיות של ישראל ושל העיר מעלה אדומים, ולא ישמעו עליהן רק דרך הדיווחים בחדשות. יש כאן מפעל ציוני אדיר עם המון נקודות חיוביות, שלא כולם מודעים אליו, ואני שמח שחברי המשלחת נחשפו לעיר מעלה אדומים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר