אירוע ההוקרה למתנדבים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
אירוע ההוקרה למתנדבים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: ערב הוקרה ותודה לכ-1,500 מתנדבים

אירוע הוקרה מיוחד למען 1,500 המתנדבים שפועלים בעיר נערך ברחבת הבריכה

פורסם בתאריך: 3.10.17 21:06

ערב הוקרה מיוחד התקיים באחרונה בבריכת הקאנטרי במעלה אדומים – ערב שבו מעלה אדומים כולה העלתה על נס את פעילותם של המתנדבים המקומיים.

יש לציין כי במעלה אדומים פועלים למעלה מ־1,500 מתנדבים בארגונים שונים, וגם בזכותם קיבלה העיר השנה את אות הקהילה המתנדבת לשנת 2017. בעקבות כך החליטה העירייה לערוך את הערב המרגש, ברחבת הבריכה, ובו גם ביקשה לקדם את ערכי ההתנדבות, המעורבות והנתינה, לחזק את תחום ההתנדבות בעיר ולהביא להרחבתו למעגלים ולתחומים נוספים.

את הערב המיוחד ארגנו אנשי היחידה לעבודה קהילתית והתנדבות באגף הרווחה והשירותים החברתיים של העירייה, בהובלתה של מנהלת היחידה מעין סימון ובסיוע מתנדבות נוספות – מירב בנקין, לבנה צמח וריבה פרידמן. בארגון הערב לקח חלק גם חבר מועצת העיר, רפי אוברגוט, מחזיק תיק ההתנדבות והמתנ"ס.

באירוע נכחו ראש העיר בני כשריאל וסגניתו, שרה קמינסקי, וכן רוחמה נגר, המפקחת על ההתנדבות במשרד הרווחה, ומאות המתנדבים אשר זכו לתודה על פועלם ולתעודת הוקרה מיוחדת. במהלך האירוע אף הוקרן סרט על פעילותם של מתנדבי העיר.

מעין סימון, שהנחתה את הטקס, אמרה למתנדבים כי "נוסף על הארגונים הנפלאים הקיימים בעיר, יש אנשים מיוחדים, אנשים יפים, שעושים למען האחר בעצמם – אלה שנותנים שיעורי עזר בחינם, שעוזרים לשכן, לקשיש, לשכנה שילדה, שמחלקים מזון או ביגוד, שמארגנים תרומות לנזקקים, שיש ברשותם גמחי"ם, שמייעצים, ושבשבילם הנתינה לאחר היא אורח חיים. לכלל ארגוני המתנדבים, וגם לאנשים אלו, אנו רוצים לומר תודה גדולה על נתינתם לאורך כל השנה".


 

אירוע ההוקרה למתנדבים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

אירוע ההוקרה למתנדבים (צילום: עיריית מעלה אדומים)


חבר מועצת העיר, רפי אוברגוט, בירך גם הוא את הנוכחים ואמר: "החזון שאותו מובילה עיריית מעלה אדומים הינו עיר קהילה מתנדבת. חזון זה מתגשם ויוצא לפועל, רבות הודות לפעילותם המבורכת והענפה של מתנדבי ומתנדבות העיר הרבים והרבות. עשינו כברת דרך משמעותית בשנים האחרונות בתחום זה".

ראש העיר בני כשריאל אמר: "אני גאה לעמוד בראש אחת הערים המובילות את תחום ההתנדבות והפעילות הקהילתית. עיר קהילה היא עיר שתושביה הם אדם לאדם, תושבים שמחבקים, שמסייעים, שנותנים בסתר ושמושיטים יד לזולת. בערב ההוקרה למתנדבים ניתנת לנו ההזדמנות להודות למתנדבי העיר שבזכותם מתקיימת אצלנו קהילה וחברה אזרחית סולידרית, מעורבת ואכפתית, לוקחת אחריות, קהילה שחבריה ערבים זה לזו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר