מעין מור (צילום: עיריית מעלה אדומים)
מעין מור (צילום: עיריית מעלה אדומים)

כבר נרשמתם? כרטיס ‘סטודנט בעיר’ תופס תאוצה

כ־1,000 סטודנטים כבר הצטרפו ליוזמה, שהחלה לפני כשנתיים, שמעניקה לסטודנטים תושבי העיר הנחות בשלל בתי עסק

פורסם בתאריך: 13.8.17 11:19

פרויקט ‘סטודנט בעיר’ שהחל לפני שנתיים במעלה אדומים תופס תאוצה – ונכון להיום למעלה מ־1,000 סטודנטים תושבי מעלה אדומים כבר נהנים מההטבות שהוא מציע.

‘סטודנט בעיר’ הוא כרטיס סטודנט שמונפק בחינם מטעם העירייה, ומקנה לסטודנטים תושבי העיר שלל הטבות והנחות בבתי עסק ובאירועים שונים – בהיכל התרבות, במוזיאונים, בקאנטרי קלאב, בבתי קפה ובמסעדות, בבתי עסק מקומיים ועוד.

כשפתיחת שנת הלימודים האקדמית הולכת ומתקרבת, מזמינים בעירייה את ציבור הסטודנטים במעלה אדומים להצטרף ליוזמה ולהנפיק כרטיס ‘סטודנט בעיר’ משלהם. הכרטיס יופק בחינם, כאמור, ויישלח לבתי הסטודנטים באמצעות הדואר בצירוף חוברת המפרטת את סל ההטבות והשירותים. ההרשמה לכרטיס מתבצעת בימים אלה על ידי מילוי טופס המפורסם בקבוצת הפייסבוק ‘סטודנטים וסטודנטיות מעלה אדומים’ או באמצעות הדואר האלקטרוני של חברת המועצה מור. בעלי עסקים שמעוניינים לקחת חלק בפרויקט ושעדיין לא נרשמו, מוזמנים גם הם ליצור קשר.

חברת המועצה מור מציינת כי “למעלה מאלף סטודנטים כבר הפיקו את כרטיס ‘סטודנט בעיר’ ונהנים היום משלל ההטבות. אמשיך למנף את העשייה למען הסטודנטים בעיר. אני מזמינה את כלל הסטודנטים תושבי העיר להצטרף ולהפיק את הכרטיס”.

ראש העיר, בני כשריאל, מברך על היוזמה ועל ההישגים והעשייה למען הסטודנטים: “הסטודנטים בעיר מסמלים את הפוטנציאל האדיר של מעלה אדומים והם משתלבים בחיי העיר והקהילה. הסטודנטים שלנו תורמים לחיזוק החוסן הקהילתי ולשיפור ניכר בתדמיתה של מעלה אדומים כעיר צעירה ותוססת”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר