בני כשריאל עם סיירת ההורים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
בני כשריאל עם סיירת ההורים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

ראש העיר כשריאל הצטרף לצוות של סיירת ההורים הלילית

הסיירת פועלת ברחובות העיר בסופי השבוע. ראש העיר כשריאל: “התרשמתי עמוקות מאיכות המתנדבים”

פורסם בתאריך: 13.8.17 11:15

סיירת ההורים של מעלה אדומים פועלת ללא לאות – ובסוף השבוע האחרון זכתה ל’חיזוק’ משמעותי בדמות ראש העיר, בני כשריאל. ראש העיר הצטרף לאחד הצוותים של סיירת ההורים, וסייר עם אנשיו בשבילים, בגנים ציבוריים ובמקומות נוספים המועדפים על בני הנוער כמרכזי בילוי בשעות הלילה. כשריאל התרשם ממסירותם של המתנדבים ובסיכום הערב הודה להם, בשם תושבי העיר כולה.

סיירת מעלה אדומים פועלת במסגרת יחידת קידום הנוער של המתנ”ס. הסיירת מורכבת מהורים תושבי העיר המתנדבים לצאת לסיורים רגליים וממונעים באזורי הבילוי של בני הנוער, במטרה לתרום בנוכחותם לצמצום התנהגויות מסוכנות, לשמש אוזן קשבת לבני הנוער ולתת מענה לצרכים העולים מהשטח. הפעילות מתבצעת במוקדי בילוי של בני הנוער כדוגמת פארקים, גנים ציבוריים, חצרות בתי ספר, שבילי ביטחון ועוד.

המתנדבים משתתפים במהלך השנה בהכשרות מטעם תוכנית ‘עיר ללא אלימות’ ומטעם הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול, ופועלים לאורך כל השנה, בלילות סופי השבוע.

הסיירת תורמת להגברת המודעות של ההורים לתרבות הפנאי של בני הנוער, למעורבות בתרבות הבילוי, לריסון ולמניעת ונדליזם ואלימות, לאיתור בני נוער בסיכון והפנייתם לגורמים המתאימים, ליצירת שיתוף פעולה בין התושבים לבין גורמי האכיפה, להגברת נוכחות בוגרת באזורים מועדים לפורענות ולהעלאת המודעוּת של ההורים לנושא ההתנדבות בקהילה.

רכזת הסיירת, דלית מור, מספרת: “כאשר בני נוער פוגשים את מתנדבי סיירת ההורים בשעות הלילה, הם מעריכים זאת ומרגישים בנוח לשתף ולהתייעץ איתם גם בנושאים שעל סדר היום. כפי שלא פעם אמרתי, השיחות הטובות ביותר מתקיימות לאור ירח או לאור הפנס ולכן, מתפתח במסגרת הזו קשר של אמון, גם אם אותו אדם מבוגר אינו ההורה של הילד ואינו משתייך לצוות המורים שלו בבית ספרו”.

ראש העיר כשריאל אמר בישיבת מועצת העיר, לאחר הסיור שבו השתתף, כי התרשם עמוקות מאיכות החברים בסיירת ומפעילותם. “מחמם את הלב לראות את המתנדבים המסורים נותנים מזמנם למען בני הנוער”, הוסיף ראש העיר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר