כיכר הנשרים לפני השדרוג (צילום: עיריית מעלה אדומים)
מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

למעלה מ־10,000 תלמידים יחלו ביום שישי את שנת הלימודים

בעיר מתחילים בהכנות לשנת הלימודים - הכניסות לבתי הספר הונגשו, ומעברי החציה סומנו

פורסם בתאריך: 27.8.17 12:32

במסגרת ההיערכות לשנת הלימודים הקרובה קיים בראשית השבוע ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, בני כשריאל, פגישת עבודה עם הגורמים המקצועיים בעירייה, שבה נכחו בכירי העירייה, מנהלים מאגף החינוך, נציג השיטור העירוני, מנהלי אגפי התחבורה והרווחה ועוד. מהנתונים שריכז אגף החינוך בעירייה עולה כי השנה ילמדו במערכת החינוך של מעלה אדומים למעלה מ־10,000 תלמידים. כמו כן, ייפתחו השנה בעיר 71 גני ילדים, שבהם כ־1,970 ילדים.

בין השאר סופר בישיבה על השיפוצים שהתבצעו לקראת שנת הלימודים החדשה, כולל הרחבת חדרי מורים, התקנת תקרות אקוסטיות, צביעה, ניקיון כללי ותחזוקה. הנוכחים עודכנו עוד כי פרויקט סימון מעברי החצייה בעיר הסתיים, כי קווי התלמידים כולם יפעלו כסדרם בהתאם לדרישות ולשינויים מצד בתי הספר, וכי כל הכניסות לבתי הספר הונגשו.

בשבועות הקרובים יקיים ראש העיר סיורים במוסדות השונים, במטרה לעמוד מקרוב על ההכנות. "אגף החינוך, אגף ההנדסה ואגף שפ"ע עובדים קשה בימים אלה על מנת להכין את כל בתי הספר וגני הילדים לקלוט את ילדינו, ולפתוח את שנת הלימודים בצורה חלקה וראויה", אומר כשריאל. "אני מאחל לכל מנהלי בתי הספר, לצוותים החינוכיים, לגננות ולסייעות הרבה הצלחה ושנת לימודים פורייה ומבורכת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר