עמדת השידור של אֲדומדיה LIVE (צילום :עיריית מעלה אדומים)
עמדת השידור של אֲדומדיה LIVE (צילום :עיריית מעלה אדומים)

אֲדומדיה LIVE: שידורים חיים של אירועים בערוץ הקהילתי המקוון

השידורים, שמועברים דרך עמוד הפייסבוק של העירייה ומופקים על ידי הטלוויזיה הקהילתית, החלו רשמית

פורסם בתאריך: 16.7.17 09:07

מהפכת השידורים החיים ברשתות החברתיות הגיעה למעלה אדומים: לאחר כמה שבועות של עבודת הכנה, עלה באחרונה לאוויר ערוץ ‘אֲדוּמדיה LIVE’ – ערוץ טלוויזיה מקוון שמעביר שידורים חיים דרך עמוד הפייסבוק של העירייה, כשעל הפקת השידורים אמונה הטלוויזיה הקהילתית של העיר, אדומדיה.

לפני שבועיים התקיים השידור הראשון של הערוץ, לכבוד אירוע פתיחת הקיץ בהיכל התרבות. את השידור החי הנחו המגישים אוהד רונן וטל מדיוני, ובמהלכו אף ערכה מדיוני, כוכבת “The Voice”, ראיון עם זמרת השנה, עדן בן זקן, דקות לפני הופעתה במקום.

בעירייה מציינים כי למעלה מ־3,000 איש צפו בשידור של אדומדיה LIVE דרך הפייסבוק, והשידור הבא נקבע ליום שלישי הקרוב, 18.7, בשבוע הילדים והנוער שייערך בפארק הנוער. על פי התכנון יתקיימו שידורי לייב נוספים גם במסיבת סיום הקיץ ב־31.8, ולאחר מכן בפסטיבל סוכות באגם.

עפרה שמילה, מנהלת הטלוויזיה הקהילתית, מספרת על ההפקה המורכבת שנמשכה כמה שבועות: “זה לא שמגיעים ופשוט מחברים מצלמות והשידור עובר לסמארטפון של הצופים. יש כאן הכנה וחשיבה על תוכן שמותאם לקהל, ובזכות המגישים המוכשרים שלנו זה מוגש בצורה שנראית ספונטנית ומאולתרת. מלבד התוכן שדורש חשיבה, יש גם החלק הטכני, המאתגר לא פחות. כל אלו דורשים המון עבודה, שבסופה תושבי מעלה אדומים נהנו משידור פייסבוק חי וחד”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר