מקווה (צילום: פארה פלדמן-גורדון)
מקווה (צילום: פארה פלדמן-גורדון)

מקווה בדרום העיר: עבירות מין קשות בשלושה אחים

פרשה מזעזעת במקווה בדרום העיר: המתנדב, בן ה-66, נעצר בחשד כי במשך יותר משנה ביצע עבירות מין קשות בשלושה אחים בגילאי 16-13

פורסם בתאריך: 17.10.17 19:28

תושב העיר, המתנדב במקווה בדרום העיר, כבן 66 נעצר השבוע בחשד כי במשך יותר משנה ביצע עבירות מין קשות בשלושה אחים בגילאי 16-13. תחילת הפרשה בראשית השבוע, אז התקבלה במשטרת ירושלים תלונתו של רב ישיבה בעיר. הרב טען כי שלושה אחים סיפרו לו כי במקווה שאליו הם נוהגים ללכת, באחת השכונות בדרום העיר, עובד אדם המבצע בהם עבירות מין זה תקופה ארוכה.

 



חוקרי המשטרה פתחו מייד בחקירה מאומצת וגבו את עדותם של הקטינים בני ה-15 וה-16. כמו כן, זומנה חקירת ילדים על ידי גורמי רווחה לקטין בן ה-13. החקירה מלווה כל העת על לידי הוריהם של הילדים. עם התקדמות החקירה, ולאחר איסוף ראיות וממצאים נוספים, איתרו החוקרים את החשוד, בן 66 תושב העיר. הוא הובא לחקירה בתחנת מוריה בחשד לביצוע מעשים מגונים ומעשי סדום בקטינים מתחת לגיל 16. בחקירתו התברר כי במשך יותר משנה עבד בהתנדבות במקום, ובמהלך תקופה זו נהג להוביל את הילדים ביחידוּת למקלחות המקווה, פעם אחר פעם, שם ביצע בהם על פי החשד עבירות מין קשות. מעצרו של החשוד הוארך עד לתאריך 19.10.17, וחקירתו נמשכת.

 



"עבירות מין המבוצעות בניגוד לרצונם של הקורבנות, ובדגש על עבירות המבוצעות כלפי קטינים, נחשבות לתיקים הקשים שעליהם שמה משטרת ישראל את הדגש", נמסר מהמשטרה. "אנו פועלים ביד קשה ובלתי מתפשרת בכל האמצעים העומדים לרשות המשטרה, על מנת להביא את החשודים לדין".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר