מחשב, האקר (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

תושב העיר בן 28 שלח סרטונים בעלי אופי מיני בצ'ט לבת 13.5

"נסיך ירושלמי" - כך כינה את עצמו צעיר בן 28, תושב העיר, בחדרי צ'אט, שם ניהל שיחות בעלות אופי מיני עם שוטרת שהתחזתה לילדה כבת 13.5

פורסם בתאריך: 2.8.17 09:51

אתמול, שלישי, אחר הצהריים בשכונה בצפון העיר – זהו המקום שנקבע למפגש בין 'הנסיך הירושלמי', כך כינה את עצמו החשוד, תושב העיר, בן 28, לשוטרת שפעלה בחדר צ'אט והציגה עצמה כנערה כבת 13.5. זאת אחרי שניהל עימה שיחות בעלות אופי מיני במהלכן שלח לה סרטוני וידאו ובהן איבריו המוצנעים. בשעה שנקבעה למפגש 'נבהל' החשוד כאשר במקום לפגוש קטינה בת 13.5, פגש בבלשי משטרת ישראל שעצרו אותו לחקירה.

במשטרה מספרים כי ראשיתה של החקירה לפני מספר ימים בהם פעלה המשטרה בחדר צ'אט וזאת בעקבות מידע אודות שיחות בעלות אופי מיני בהן מעורבות קטינות. במסגרת זו פעלה המשטרה תחת סיפור כיסוי לפיו ילדה בת 13.5 הצטרפה לחדר צ'אט והחשוד, שכינה עצמו 'הנסיך הירושלמי', החל מיד לנהל איתה שיחות בעלות אופי מיני. במהלכן שלח לה סרטונים ותמונות שלו כל זאת תוך ידיעה ברורה אודות גילה של הקטינה. בהמשך הציע החשוד לקטינה לקבוע פגישה בשכונה בצפון העיר, שם נעצר על ידי בלשי המשטרה. החשוד, תושב ירושלים כבן 28, נחקר בתחנת שפט. במהלך חקירתו קשר עצמו למיוחס לו. היום, רביעי, הוא יובא בפני בית המשפט להארכת מעצרו.

אילוסטרציה האקר (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

 

"מרגע שהצגנו את השוטרת כילדה בת 13.5 נדהמנו מעשרות התגובות בעלות האופי המיני שנשלחו אליה", מציינים במשטרה, "על אף הידיעה של גילה הצעיר מאוד של הקטינה, המשיך החשוד לנהל עימה שיחות רבות ואף קבע עימה מפגש. משטרת ישראל פועלת כל העת גם במרחב הסייבר במטרה לאתר ולפעול כנגד כל חשודים שלעתים 'מרגישים בנוח' לבצע זממם מאחורי מסך המחשב ומנסים לאתר קטינות ולפגוע בהן. דווקא בתקופה זו של החופש הגדול, בהם בני הנוער פנויים וזמינים יותר ולעתים מתפתים להיכנס לשיח בקבוצות צ'אט. נוסף על הפעילות היזומה של המשטרה, מעצר החשודים והבאתם לדין, יש להורים תפקיד חשוב בפיקוח על מעשי ילדיהם מאחורי המסך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר