קניון מבשרת, רמי לוי (צילומים: מאיר אליפור, אמיל סלמן)
קניון מבשרת, רמי לוי (צילומים: מאיר אליפור, אמיל סלמן)

רמי לוי: "משמח מאוד, האמנתי בצדקתי וידעתי שאני חף מפשע"

איש העסקים מתייחס להודעת המשטרה כי לא נמצאה תשתית ראייתית לביסוס החשדות לעבירות מרמה בפרשת קניון מבשרת. ראש מועצת מבשרת יורם שמעון: "הצדק יצא לאור"

פורסם בתאריך: 12.12.17 10:43

כשלושה חודשים אחרי התפוצצות פרשיית רמי לוי-יורם שמעון, במסגרתה נבדק חשד לעבירות מרמה של לוי, בעלי רשת הקמעונאות שיווק השקמה ושל שמעון, ראש מועצת מבשרת ציון, הודיעה משטרת ישראל כי לא נמצאה תשתית ראייתית מספקת לביסוס החשדות. בנוסף נמצא כי אין תשתית ראייתית גם בעיניינו של איש העסקים אמיר הוכברג, מנכ"ל מקומון 'זמן מבשרת', ששמו עלה במהלך חקירת הפרשה.

כזכור, במרכז החשדות נגד השניים עמדה הקמתו של קניון רמי לוי במבשרת ציון. היחידה הארצית לחקירות הונאה חקרה אם לוי, בעלי רשת הקמעונאות שיווק השקמה, העסיק את אשתו של ראש המועצה שמעון (כיום גרושתו) בתמורת לכך שראש מועצת מבשרת ציון יפעל לביטול היטל השבחה בסך 21 מיליון שקל, שהוטל על רמי לוי שיווק השקמה, בשל קירוי שנעשה לקניון. החקירה התבצעה לאור עדויות כי שמעון ניסה להביא להפחתת גובה ההיטל, על אף העובדה שהדבר לא בסמכותו ונוגד את האינטרס של המועצה.

"זה יום שמח, האמנתי בצדקתי וידעתי שאני חף מפשע", אומר רמי לוי בהתייחסו להודעת המשטרה כי החליטה לסגור את התיק. "באים אליך בשש בבוקר. במקרה אותי לא העירו, הם דפקו בדלת. זה מכניס לטראומה קטנה כי הם באו ולא הבנו על מה. היום הראשון לחקירה לא היה דבר פשוט. אבל אחר כך, כשאתה יודע במה מדובר, ויודע שלא היה ולא נברא – יותר קל לך. אבל בכל מקרה, יש לי משפחה, יש לי משקיעים, זאת חברה ציבורית. ידעתי שזה מה שיהיה בסופו של דבר".



ראש מועצת מבשרת ציון יורם שמעון אומר בתגובה לדברים: "התבשרתי בשורה מאוד משמחת והצדק יצא לאור. כידוע, המשטרה פרסמה את המלצותיה בעניין החקירה שהתנהלה נגדי על קניון רמי לוי, קניון מבשרת. לשמחתי הרבה לא נמצא דבר וחצי דבר, שקושר אותי לכל המעשים והפרסומים, שהיו מנת חלקם של אנשי תקשרות ופולטיקאים קטנים ממבשרת, שעשו הכל כדי לפגוע בכבודי ובשמי הטוב. אני שמח שהמשטרה העבירה, לאחר חקירה יסודית, מעמיקה ומקצועית שעשתה, את המלצותיה לפרקליטות, שבעצם לא נמצא שום דבר בנושא הזה".

 

שמעון מוסיף ואומר: "אני רוצה להודות לכל תושבי מבשרת ציון, לכל אותם אנשים שעמדו מאחורי וחיזקו, תמכו, עודדו ונתנו לי רוח גבית להמשיך בעשייה לטובת היישוב. לכל אותם שרים, חברי כנסת, ראשי רשויות אישי ציבור שהתקשרו ועודדו. לכולם מגיעה תודה רבה על העמידה האיתנה יחד איתי מול אותם גורמים שרצו לפגוע בי. תודה לכולכם".

אמיר הוכברג, הבעלים ומנכ"ל עיתון 'זמן מבשרת', מוסר בתגובה: "קיבלנו, שותפי מוטי משעלי ואנוכי, את הודעת המשטרה בשמחה, על אף כי היינו סמוכים ובטוחים לאורך כל הדרך כי אלו יהיו תוצאות החקירה. כפי שהצהרנו בעבר, כך גם היום אנחנו אומרים ללא כל ספק כי החשדות שיוחסו לבעלי העיתון היו מחוסרי ביסוס ותלושים מן המציאות. אנו מודים לשוטרי היחידה החוקרת, שביצעו את עבודתם נאמנה ובזמן קצר יחסית ומבטיחים כי נמשיך לעשות את עבודתנו ולשקף את המתרחש במבשרת ציון במקצועיות ובשקיפות מלאה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר