בית הספר נווה עציון (צילום: ועד ההורים)
בית הספר נווה עציון (צילום: ועד ההורים)

אי ודאות בקרב הורי נווה עציון: "התלמידות לא יודעות היכן ילמדו"

פחות מארבעה שבועות לפתיחת שנת הלימודים - ההורים לתלמידות בית הספר נווה עציון, שכזכור עבר לקרית היובל, חוששים שבשנה הקרובה התשע"ח לא ייפתחו מספיק כיתות בשל מיעוט נרשמות. משרד החינוך: "כלל הגורמים נרתמו בכדי למצוא פתרון"

פורסם בתאריך: 6.8.17 14:59

פחות מארבעה שבועות לפתיחת שנת הלימודים – ההורים לתלמידות בית הספר (ממ"ד) נווה עציון עדיין לא יודעים כמה כיתות ייפתחו בשנת הלימודים הקרובה התשע"ח ומי המורות והמורים שילמדו במוסד.

כזכור, כפי שפורסם באתר "כל העיר" העירייה החליטה להעביר את מבנה בית הספר נווה עציון בבית גן למגזר החרדי ותלמידות נווה עציון ילמדו במבנה חלופי בקרית היובל. בעקבות מחאת הורי התלמידות שכללה שביתה, העירייה הגיעה להסדר עם ההורים כי צביון בית הספר לא ישתנה ויתקיים מערך הסעות לתלמידות המתגוררות רחוק מקרית היובל.



בית הספר נווה עציון (צילום: ועד ההורים)

בית הספר נווה עציון (צילום: ועד ההורים)


יו"ר ועד הורי התלמידות של בית הספר 'נווה עציון', ליאת הויזמן, מספרת ל"כל העיר": "אנחנו בחוסר וודאות, חלק מהורי התלמידות העבירו ורשמו את בנותיהם בבתי ספר אחרים, דבר שיצר ב'נווה עציון' מצב של כיתות עם מעט מדי תלמידות –  כיתות 'לא תקניות', ורק משרד החינוך רשאי לאשר פעילות של כיתה לא תקנית, כדי שזו תקבל תקציבים ואפילו מורה ללימוד. אנחנו לא יודעים כרגע האם בכלל תיפתח כיתה והתלמידות לא יודעות היכן ילמדו. אני חייבת לציין לטובה את מינהל החינוך העירוני, שצועד איתנו לאורך כל הדרך. הם משקיעים כספים רבים – הן להתאמת המבנה והן לסבסוד הסעות התלמידות לבית הספר בקרית היובל מכל רחבי ירושלים".

 



הפגנת התלמידות וההורים מבית הספר נווה עציון

הפגנת התלמידות וההורים מבית הספר נווה עציון


 

הויזמן ממשיכה ומספרת: "פנינו למשרד החינוך, כדי לדעת מה קורה – כל שנאמר לנו הוא ש'הנושא בטיפול'. אנחנו למעלה משלושה שבועות לפני פתיחת שנת הלימודים והתלמידות לא יודעות מה קורה איתן, אבל חמור מזה, המורות לא יכולות להתכונן ולהכין את שנת הלימודים מפני שהן לא יודעות האם הן בכלל תלמדנה את התלמידות".

ממשרד החינוך מחוז ירושלים נמסר בתגובה: "לאור חשיבות הנושא ומורכבותו, כלל הגורמים נרתמו בכדי למצוא פתרון. אנו מקווים שבימים הקרובים יימצא פתרון לשביעות רצון כלל הצדדים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר