גן הודיה בגבעת מרדכי
גן הודיה בגבעת מרדכי

גבעת מרדכי: הורים זועמים על העברת גן ילדים למגזר החרדי

ההורים: “זהו גן דתי שקיים למעלה מ־40 שנה”. מנח”י: “מדובר בסבב מבנים בשכונה; פניית ההורים מטופלת”

פורסם בתאריך: 6.8.17 10:06

הורים לילדי גן “הודיה”, המשתייך לזרם הדתי-לאומי, בשכונת גבעת מרדכי זועמים על העברת מבנה הגן לזרם החרדי. לטענת ההורים, ילדיהם ילמדו בחודש ספטמבר הקרוב במבנה ישן ופחות טוב, לעומת המבנה שבו למדו בשנה שעברה. “זהו גן דתי שקיים למעלה מ־40 שנה”, מספרים ההורים, “העירייה מתכוונת להעביר את הילדים למבנה אחר, יותר קטן, ולתת את הגן שלנו לחרדים. אף אחד לא אמר לנו למה עושים את המהלך, כל ההורים מתנגדים לו, כולנו רוצים שהגן יישאר במקום שבו הוא פועל כיום”.

גן הודיה בגבעת מרדכי

ההורים מוסיפים וטוענים כי “בכלל, המהלך הזה התגלגל אלינו כשמועה. לא קיבלנו הודעה רשמית מהעירייה, אבל בכירים בעירייה אמרו לנו בפה מלא שזה יקרה. אנחנו מודאגים, הגן שאליו הילדים שלנו אמורים לעבור צריך לעבור שיפוץ מאוד יסודי. הגן הנוכחי, אמנם קיים למעלה מ־40 שנה, אבל הושקעו בו כל כך הרבה משאבים – הוא נראה מדהים, וכיום רוצים לתת אותו לחרדים ואנחנו נקבל גן ישן ורעוע? אנחנו לא מקבלים את זה”.

 

גן הודיה בגבעת מרדכי

 

ממנח"י נמסר בתגובה: "בשנה שעברה סוכם על סבב מבנים בשכונת גבעת מרדכי. במסגרת הסבב נבנים גני ילדים באופן מואץ במטרה לאפשר מבנים תקניים לכלל הצרכים. פניית ההורים המבקשת לשנות את הסבב הגיעה לעירייה ומטופלת. בנוסף מקדמת העירייה את הרחבת בי"ס הממ"ד ומקימה אגף חדש שיאפשר את צמיחתו והרחבתו. ראש העיר הוא שותף אמיתי ונאמן של הציונות הדתית וימשיך לחזק ולהעצים את החינוך הדתי לאומי בירושלים שנמצא בפריחה הגדולה ביותר אי פעם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר