תלמידים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

וידאו – נפתחה ההרשמה לבתי הספר והגנים בעיר לשנת תשע"ט

תקופת החיזור של מוסדות החינוך בעיר אחרי ההורים בשיאה: ההרשמה לשנת הלימודים תשע"ט נפתחה היום, רביעי, ותימשך עד ל-6.2.18, כל הפרטים

פורסם בתאריך: 17.1.18 12:11

היום, רביעי, 17.1.18 נפתחת ההרשמה לגני הילדים ובתי הספר בירושלים לשנת הלימודים התשע"ט. ההרשמה תימשך עד ל-6.2.18. חובת הרישום חלה על הורים לילדים מגיל 3 ומעלה לגני הילדים ולבתי הספר.

כל בתי הספר בירושלים פתוחים לרישום לכל תלמיד המתגורר בעיר, בכפוף לנהלי הרישום. מידע אודות בית הספר בו מתעניינים ההורים ניתן למצוא באתר הרישום.

בעירייה מציינים כי מרכז רישום לקהל הרחב המיועד למקרים חריגים, לתושבי חוץ חדשים, לבעלי דרכון זר או חסרי תעודת זהות יפתח בספרא בבניין 3 לאורך כל תקופת הרישום המיועד למגזר הכללי. מערכת הרישום באינטרנט פתוחה לכלל המגזרים ומאפשרת רישום קל ומהיר דרך אתר העירייה לכל מוסדות החינוך בירושלים. כמו כן, קיימים מרכזי רישום פיזיים המיועדים לציבור החרדי והציבור הערבי שיפתחו בבניין ספרא בחנות 9. פרטים לגבי שעות קבלת הקהל ניתן למצוא באתר העירוני.

הכניסה למערכת באתר הרישום תתאפשר באמצעות מספר הזהות של התלמיד ומספר הזהות של אחד ההורים. ההורה לאחר מכן יעדכן את פרטיו ופרטי בנו\ביתו, יבחר במגמה החינוכית ולאחר מכן בבית הספר (מתוך בתי הספר הקיימים בעיר במגמה החינוכית הנ"ל).

בימים אלה מתקיימים בתי הספר ברחבי ירושלים ימים פתוחים, במהלכם יכולים ההורים להתרשם מהמגמות, מהפעילויות ומתכני הלימוד שכל בית ספר מציע. בעירייה מדגישים כי בחירת בית הספר "הינה בגדר בקשה בלבד". השיבוץ ייערך לפי הקריטריונים: שיוך לחטיבה צעירה, אזור מגורים, אחים ממשיכים, מקרים מיוחדים. תוצאות השיבוצים יפורסמו ככל הנראה בחודשים אפריל-מאי.

ראש מינהל החינוך, אביב קינן: "מינהל החינוך בירושלים יעשה כל שביכולתו כדי ללוות את הורי הילדים הנרשמים ברגישות, באכפתיות ותוך מתן כבוד לרצונות של כל ילד וילדה ירושלמים. נמשיך לפעול על מנת להפוך את החינוך הירושלמי ובתי הספר הירושלמים לפסגת החינוך בישראל".

אתר ההרשמה לבתי הספר ולגני הילדים בירושלים לשנת תשע"ט (צילום מסך)

אתר ההרשמה לבתי הספר ולגני הילדים בירושלים לשנת תשע"ט (צילום מסך)

ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, ניר ברקת: "הורי ירושלים יכולים להיות גאים, יש לנו מערכת חינוך מצוינת. מהטובות בארץ, אשר שמעה יצאה למרחוק גם בעולם. ילדי ירושלים הם 100 אחוז מהעתיד שלנו ואני רואה בקידום החינוך בעיר זכות ושליחות ראשונה במעלה. אני מחויב להבטיח לכל ילד וילדה חינוך איכותי וסביבת לימודים מעוררת השראה שתסייע להם לממש את הפוטנציאל הנפלא שגלום בכל אחד ואחת מהם".

קישור לאתר ההרשמה- https://www.jerusalem.muni.il/Residents/Education/Pages/Default.aspx

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר