הדמיה של מגדל המעונות עזריאלי מכללה להנדסה

מגדל מעונות חדש ייבנה במכללה להנדסה

הבניין בן 18 הקומות, שייבנה ברמת בית הכרם וצפוי להיות אחד הגבוהים בעיר, יאפשר מגורים ליותר מ-350 סטודנטים וסטודנטיות

פורסם בתאריך: 6.11.17 09:57

צעד ראשון בדרך להקמת בניין מעונות הסטודנטים העתידי של עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה: טקס הנחת אבן הפינה של הבניין, בסמוך לקמפוס המכללה, נערך בשבוע שעבר במעמד מנכ"ל משרד ירושלים ומורשת, רן ישי, ראש העיר ניר ברקת, סגניו, בני משפחתו של מייסד המכללה, עוזי וכסלר ז"ל, חברי חבר הנאמנים והוועד המנהל של המכללה, הסגל האקדמי, עובדי המכללה ואורחים רבים.

 



ראש העיר ניר ברקת, (מימין לשמאל) יו"ר הוועד המנהל ירון רביד, יו"ר חבר הנאמנים אמיר אלשטיין, דניאלה וכסלר, נשיאת המכללה פרופ' רוזה אזהרי, מנכ"ל משרד ירושלים ומורשת רן ישי, מנכ"ל המכללה ד"ר רפי אבירם (צילום: רפי בן חקון)

ראש העיר ניר ברקת, (מימין לשמאל) יו"ר הוועד המנהל ירון רביד, יו"ר חבר הנאמנים אמיר אלשטיין, דניאלה וכסלר, נשיאת המכללה פרופ' רוזה אזהרי, מנכ"ל משרד ירושלים ומורשת רן ישי, מנכ"ל המכללה ד"ר רפי אבירם (צילום: רפי בן חקון)


 

הקמת הבניין, שיכלול על פי התוכניות 18 קומות, היתה חזונו ארוך השנים של עוזי וכסלר ז"ל, יקיר ירושלים, אשר תרם רבות לבניין העיר לאורך עשרות שנים של פעילות. בבניין יוכלו להתגורר יותר מ-350 סטודנטיות וסטודנטים, בדירות יחיד ובדירות לזוגות. עלות הפרויקט מוערכת ב-90 מיליון שקלים, ולצורך הקמתו חברו למכללה קרן עזריאלי, הרשות לפיתוח ירושלים והמועצה להשכלה גבוהה, בעידוד עיריית ירושלים.

ראש העיר ניר ברקת מציין כי "בכל פעם שראיתי פרויקט בעיר עם נשמה, עשייה תרבותית ויצירה אמיתית, גיליתי שעוזי וכסלר היה מעורב בו. כאשר נפגשנו לראשונה, הוא הזמין אותי לאתר המכללה – ולא הבנתי מה הוא רוצה. היום המכללה תופסת מעמד משמעותי בחיי ירושלים ובעתיד העיר".

פרופ' רוזה אזהרי, נשיאת המכללה מדגישה: "תנופת הפיתוח של ירושלים בתחום ההיטק מחייבת קליטת מספר רב של מהנדסים בעיר בשנים הקרובות. לימודי הנדסה בירושלים, מגורים בירושלים וחשיפה לאווירה המיוחדת של העיר כסטודנטים ימשכו לכאן אנשים מוכשרים שיוכלו לתרום לפיתוחה".

"זהו ערב חשוב לאקדמיה הירושלמית", מוסיף מנכ"ל משרד ירושלים ומורשת, רן ישי. "אנו מקווים כי שאר המוסדות בעיר יאדירו את הסטודנטים וידאגו לרווחתם באופן המיטבי. המשרד ימשיך לדאוג ולטפח את הדורות הבאים של הסטודנטים בבירה".

 


ד"ר רפי אבירם, מנכ"ל עזריאלי מכללה להנדסה ירושלים (צילום: רפי בן חקון)

ד"ר רפי אבירם, מנכ"ל עזריאלי מכללה להנדסה ירושלים (צילום: רפי בן חקון)


 

ד"ר רפי אבירם, מנכ"ל המכללה: "בניית מגדל מעונות בקמפוס פעיל הוא עניין מורכב, אך התרומה העתידית למכלול החיים בקמפוס ולהוספת אפשרויות לסטודנטים מכל רחבי הארץ, מחזקת את הצורך ביציאה לפרויקט".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. א

    רק דבר אחד מעיב על הכל אלפי האנשים שמגיעים למכללת עזריאלי מידי יום ביומו משאירים אחריהם בשכונת רמת בית הכרם הררים של פסולת וליכלוך, רחובות שכונת רמת בית הכרם הסמוכים למכללה: יעקב שריבוים, משה קול, שמחה דיניץ, מרה, מלאים בפסולת של כוסות שתיה מקרטון ומפלסטיק, אריזות של סנדוויצים, שקיות פלסטיק ובתוכן פסולת של אוכל, שאריות של עוגות, סנדוויצ'ים, חטיפים, בקבוקי שתיה, עיתונים רבים זרוקים ומפוזרים ברחבי השכונה, במכללה מחלקים "ישראל היום" והמון עיתונים כאלה מושלכים ברחובות השכונה, בקיצור המכללה גורמת לתושבי השכונה למפגע סביבתי, לתושבים נמאס מזה והם מצפים שהנהלת המכללה תפנה את תשומת לב האנשים הרבים הפוקדים אותה מידי יום ביומו, שלא יזרקו פסולת ברחובות השכונה, או שתטרח לנקות את הרחובות שהאנשים המגיעים אליה והיוצאים ממנה מלכלכים בהשליכם פסולת רבה ברחובות השכונה ובכבישיה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר