בית הספר עם מתקן הצללה (צילום: דוברות עיריית ירושלים)
(צילום: דוברות עיריית ירושלים)

פרויקט להתקנת אמצעי הצללה בבתי הספר

שלושה שבועות ל-1 בספטמבר: העירייה תשקיע תקציב מיוחד של שני מיליון שקלים להתקנת אמצעי הצללות בכל מוסדות החינוך בעיר

פורסם בתאריך: 11.8.17 09:54

לקראת שנת הלימודים הקרובה התשע”ח – העירייה צפויה להתחיל בימים הקרובים בעבודות להתקנת אמצעי הצללה בכל מוסדות הלימוד בעיר. עלות המיזם: כשני מיליון שקלים.

“אנו סוגרים פערים בנושא ההצללות ומאפשרים לתלמידינו ליהנות מסביבה לימודית נוחה, מאפשרת ובטיחותית”, אומר ראש מינהל חינוך אביב קינן. “בית הספר הוא לא רק מקום שלומדים בו חשבון או היסטוריה, ואין ספק שחצר בית ספר נעימה ומוצלת היא מוקד מרכזי לפיתוח יצירתיות וקשרים חברתיים”.

בעירייה מדגישים כי הפרויקט, אותו מוביל ראש העיר ומחזיק תיק החינוך ניר ברקת בהשקעה מיוחדת של שני מיליון שקלים, הינו חלק ממהלך כולל במינהל חינוך בעיריית ירושלים לשיפור ולשדרוג מוסדות החינוך בעיר ובמסגרתו עתידות להיבנות השנה 189 הצללות לגני הילדים ובתי ספר הכוללות: 69 הצללות בגני ילדים, 20 הצללות במוסדות החינוך המיוחד, 65 בבתי הספר היסודיים ו־35 בבתי הספר העל יסודיים.

“העירייה שמה למטרה לספק את הצורך הבסיסי והחשוב של תנאי למידה ראויים”, מספרים בעירייה, “ושהות נעימה ובטוחה של ילדי ירושלים בבתי הספר והגנים וממשיכה לשפר את נראות ובטיחות מוסדות החינוך בעיר. כחלק מתהליך זה נבנו הצללות מותאמות לצורכי כל מוסד – גן או בית ספר – שנבנה בשלוש השנים האחרונות וברוב גני הילדים בעיר יסתיימו העבודות עד סוף שנת 2017".

 

בית הספר עם מתקן הצללה (צילום: דוברות עיריית ירושלים)

(צילום: דוברות עיריית ירושלים)

 

ראש העיר ומחזיק תיק החינוך ניר ברקת: “איכות חינוך היא גם תנאי לימוד איכותיים. לאחר שהשלמנו את פרויקט מיזוג כל כיתות הלימוד והגנים בעיר, אנו ממשיכים בשיפור ושדרוג מרחבי הלמידה והצללת חצרות מוסדות החינוך כדי לאפשר סביבת לימוד נוחה ומתקדמת שמביאה לחיזוק מערכת החינוך ותורמת רבות לאיכות הלימוד והחינוך של ילדינו”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר