בית הספר ממ"ד גבעת מרדכי
בית הספר ממ"ד גבעת מרדכי

ממ"ד גבעת מרדכי: צלבי קרס צוירו על הלוח באחת הכיתות

צוות בית הספר ממ"ד גבעת מרדכי גילו אתמול בבוקר את הציורים המזוויעים, שכללו גם כיתוב 'אללה אכבר' בערבית ו'אני אוהב אותך פלסטין' באנגלית. מנהל בית הספר חושד כי אחד מילדי עובדי הניקיון, שפעלו באופן חד פעמי בשעות הלילה בבית הספר, ביצע את המעשה

פורסם בתאריך: 3.10.17 14:15

ביום שני האחרון, 2.10, עם פתיחת יום הלימודים, התגלה באחת מכיתות בבית ממ"ד גבעת מרדכי (רחוב הרב יחזקאל סרנא 3) כי נכתב עם טוש על הלוח, שלושה צלבי קרס, דגל פלסטין, כיתוב 'אללא אכבר' בערבית ו'אני אוהב את פלסטין' באנגלית. בנוסף, גם נעשתה השחתה של רכוש המורה; כיתוב על מפה עשויה מבד.

עם גילוי המקרה, עוד באותו הבוקר, הוזעקו לבית הספר קצין ביטחון מטעם עיריית ירושלים והשוטר הקהילתי של אזור גבעת מרדכי. בהמשך היום, עדכן מנהל בית הספר נחמן סעדיה את הורי התלמידים, כשבמייל שהוציא הוא ציין כי "ייתכן ומדובר בילד של עובד ניקיון שהיה עם אביו בלילה בבית הספר (התברר שאתמול בלילה ניקו את בית הספר באופן חד פעמי עובדי ניקיון חדשים)".


בית הספר ממ"ד גבעת מרדכי

בית הספר ממ"ד גבעת מרדכי


עוד עדכן סעדיה את ההורים כי לבית הספר הוזעקה המשטרה ואגף הביטחון בעירייה, שזימנו במיידי את מנהל חברת הניקיון שעובדת בבית הספר."הובטח לנו שהעובדים יוחלפו", הוסיף וציין המנהל במייל ששלח להורים, "אנו נמשיך לעקוב. בכל מקרה הם נכנסים לבית הספר רק לאחר שהתלמידים הולכים הביתה".

מהעירייה נמסר בתגובה: "האירוע מוכר למינהל החינוך בעיריית ירושלים ומטופל על ידי העירייה והמשטרה במלוא החומרה. בטחון התלמידים בראש מעינינו. נדגיש כי כל העובדים הנכנסים למוסדות החינוך הם ברישיון הנדרש ובעלי האישורים המתאימים".

מהמשטרה נאמר: "דיווח נמסרו למשטרה והנושא בבדיקה ובטיפול".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר