תל”י גילה העבודות, השבוע (צילומים: אסף כהן)
תל”י גילה העבודות, השבוע (צילומים: אסף כהן)

תל”י גילה: הורים זועמים על הקמת גני ילדים לציבור החרדי

ההורים טוענים כי העבודות נערכות בצמוד לבית הספר, לדבריהם מדובר “במחטף”. יו”ר מינהל גילה איובי: “זה לא שטח בית הספר”

פורסם בתאריך: 4.9.17 10:11

הורים לתלמידים בבית הספר תל”י גילה זועמים על הקמת גני ילדים בצמוד לשטח בית הספר, לטענתם הבנייה זלגה גם לחלק משטח המוסד הלימודי. “לפני כשבועיים הבחנו בעבודות חפירה אשר מתבצעות בצמוד ועל חלק משטח בית הספר”, כותבים ההורים לעירייה, “ללא כל שילוט וללא כל התראה והסבר במה מדובר. לאחר ניסיון ממושך של ההורים ושל מנהלת בית הספר הצלחנו לקבל תשובה שמדובר בהקמה של שלוש כיתות גן אשר אמורות לשמש את המגזר החרדי”. עוד כותבים ההורים: “אנחנו מוחים על עצם הקמת גני ילדים בסמיכות כה רבה לשטח בית הספר, וזועמים על האופן שבו הדברים התנהלו, כגנבים בלילה ובמחטף לקראת סוף החופש הגדול”.

“לא יכול להיות שהעבודות התבצעו אחרי שאנחנו כבר רשמנו את הילדים לבית הספר”, אומר ל”כל העיר” אחד ההורים, “המעט שיכלו לעשות זה לידע אותנו”.

מנגד, טוען עופר איובי, יו”ר מינהל קהילתי גילה: “לא מדובר בשטח של בית הספר תל”י, וכל מי שאומר אחרת מנסה להתסיס. לא הייתי נותן שייקחו סנטימטר אחד מבית הספר. העבודות החלו ברחוב שבתאי הנגבי, ולא היו אמורות להגיע לבית הספר, ולכן גם לא יידענו את מנהלת בית הספר, אבל ברגע שהחלו לעבוד כל הקיר הצמוד קרס ואיתו חלק ממגרש הספורט של בית הספר תל”י. עכשיו בונים לתל”י מגרש חדש ומשופץ, חיי ילדים ניצלו”.

תל”י גילה העבודות, השבוע (צילומים: אסף כהן)

תל”י גילה העבודות, השבוע (צילומים: אסף כהן)

***

***

ממנח”י נמסר: “בינוי גני הילדים בגילה א’, עבור ילדי גילה, הינו הכרח נוכח הגידול הטבעי בשכונה. הבינוי מתבצע בסמוך לשטח בית ספר תל”י ואינו על שטח בית הספר. נושא בינוי עבור ילדי גילה מתואם בשיתוף מלא עם הנהלת המינהל הקהילתי וכמו כן, העירייה יידעה את הנהלת בית הספר וועד ההורים על הפתרון שאותר”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר