(צילום: אושרית שטרית)
(צילום: אושרית שטרית)

הילדים חוזרים לבית הספר עם קניון עזריאלי ירושלים

חגיגה של מבצעים והנחות לקראת שנת הלימודים

פורסם בתאריך: 16.8.17 14:02

בין מנת צ'יפס לגביע גלידה, תמצאו בקניון עזריאלי ירושלים את כל מה שצריך לקראת החזרה ללימודים. תיקים, בקבוקים, מכשירי כתיבה, חולצות בית ספר מודפסות, בגדי ספורט ונעליים, ה-כ-ל.

קניון עזריאלי ירושלים מקיים יריד חזרה לבית הספר עד ליום הראשון של הלימודים, 1.9.17. לצד היריד מתקיימים מבצעים והטבות ברשתות השונות ולאחרונה הושקו קולקציות חדשות המתאימות במיוחד לילדים בבית הספר, נוחים ורכים.

ראשית, מומלץ להצטייד באפליקציית עזריאלי Azrieli App בעזרתה הקניות יהיו שוות במיוחד, והאפליקציה תקנה לכם גם הנחה של 50% בחניה (שלוש שעות ראשונות).

שימו לב – כל המבצעים מתקיימים עד לתאריך הנקוב או עד גמר המלאי.• ללא כפל מבצעים
• התמונות להמחשה בלבד• המבצע בהתאם למלאי הקיים• ט.ל.ח

קסטרו: ידעתם שבקסטרו יודעים לפנק? הדפסת סמל ביה"ס חינם ברכישת 5 חולצות ומשלוח חינם עד הבית. בתוקף עד ליום 31.8.17.

דלתא: 7 חולצות בית ספר ב-100 ₪, הדפסת סמל בית ספר חינם בכל קניה, עם מגוון גזרות לבנים ובנות במגוון צבעים מדליקים.משלוח חינם בקנייה מעל 200 ₪. בקנייה מתחת ל- 200 ₪ משלוח בעלות 30 ₪. המשלוח הביתה עד 5 ימי עסקים. בתוקף עד 31.8.17.

הוניגמן קידס: שני ג'ינסים ב- 149.90 ₪ על המגוון המשתתף במבצע. בתוקף עד 31.8.17.

(צילום: טליה בר און)

(צילום: טליה בר און)

גלי: קולקציית הנעליים לביה"ס משלבת טכנולוגיות שיאפשרו לילדים לשחק ולרוץ, או לשבת בנוחות בכיתה בנוחות מרבית. הקולקציה מתמקדת בנעליים במראה ספורטיבי לילדים ונוער ומשלבת גימיקים וטכנולוגיה כגון אורות בוהקים בכל צעד, סוליות עם בולמי זעזועים, סוליות גומי משולבות אווה למניעת שחיקת הסוליה, שילוב חומרים נושמים, שימוש בצמדנים לסגירה קלה. מחירים: 169.90-239.90 ש"ח. ועכשיו מבצע על כל נעלי הספורט:  זוג שני ב 39.90 ₪ עד 30.8.17

פוקס: 6 חולצות ביה"ס קצרות חלקות לילדים ב-99.90 שח והדפסת סמלי ביה"ס חינם. אספקת חולצות מודפסות בחנות עד 24 שעות מהקנייה. הדפסת מגוון סמלי בית ספר על הדגמים המשתתפים במבצע בלבד. בתוקף עד 31.8.17.

WE SHOES: זו בעצם רשת חנויות קרוקס המוכרת והאהובה ששינתה את שמה. זוג שני ב- 50% עד גמר המלאי. תקף בימי הסייל בלבד.

ורטהיימר ספורט:חובבי אופנה ספורטיבית? זה המקום בשבילכם. 25% הנחה על כל תיקי הגב: נייקי, אדידס, אנדר ארמור, ניו באלאנס, סאקוני, ועוד. 25% הנחה על כל תיקי הגב. נעלי ילדים – פריט שני בחצי מחיר (מידות 21-40). ביגוד ילדים נייקי ואדידס ב-50% הנחה.

מרשה בלרינה: סניקרס – 30% הנחה על פריט שני בדוכן, 50% הנחה על פריט שלישי (קיים במידות 25-34). לחברות מועדון ומצטרפות חדשות בלבד.

זברה: מבצע מיוחד ושווה – 10 חולצות ביה"ס מודפסות ב-100 שקלים למחזיקי כרטיס מועדון (מחיר כרטיס מועדון 10 שקלים).

childrens place: קולקציית הסתיו לילדים של רשת האופנה האמריקאית משלבת טרנדים בולטים ומובילים מעולם האופנה. הקולקציה מציעה מגוון רחב של פתרונות לבוש מכף רגל ועד ראש לילדות וילדים במידות 0-14. גם העונה קיים דגש על עיצובים אופנתיים בהשראות ובסגנונות שונים, הקולקצייה בסתיו הקרוב משלבת צבעוניות והדפסים מגוונים.

(צילום: אושרית שטרית)

(צילום: אושרית שטרית)

מנגו קידס: גם קטנטנים יכולים להופיע בסטייל, לפחות ביום הראשון ללימודים. בהיצע הבנות – אוברול טלאים או ג'ינס עם פאצ'ים בשטיפות מגוונות, לבנים – מכנסי דגמ"ח ומכנסי ספורט לצד ז'קטים בסגנון קולג', וכמובן סניקרס.

סולוג: סולוג משיקה קולקציה ייעודית לילדי הגן ובית הספר. הקולקציה מתאפיינת בפריטים שימושיים, נוחים, איכותיים, נעימים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד, עם מחשב על השילוב בתלבושת אחידה. בקולקציה ניתן למצוא: טייצים, ג'ינסים ארוכים וקצרים, חולצות חלקות בגזרת טי או חולצות בשילובי הדפסים וציורים, פוטרים, חולצות אריג מבדים אווריריים, מגוון מכנסי ברמודה באורכים שונים, חצאיות ושמלות קלילות ונוחות ועוד. לגילאי 2-12. ועכשיו מבצע:  כל קולקציית הקיץ החל מ- 19.90 ₪ ועד 69.90 ₪, כולל ג'ינסים. עד ליום 31.8.17 או עד גמר המלאי.

HM: כאן אפשר לחגוג עם הג'ינס – אוברול, ברמודה או מכנסיים ארוכים. את ההופעה אפפשר להשלים עם סניקרס גבוהי קרסול בגוונים מנצנצים לבנות, או מונוכרמטיים לבנים.

פפאיה: סניקרס מגניבות ונעלי ספורט אופנתיות – הקולקציה הספורטיבית של פפאיה – מחזירה את הילדים ללימודים בשיק אופנתי, צבעוני ומרענן, ואיכות בלתי מתפשרת. קולקציית הסניקרס מציגה פיוז'ן מעניין של עיצוב בוגר עם אלמנטים עיצוביים מעולם הילדים. המגוון הרחב של הגזרות והסגנונות משולב ברקמות בסגנון גרפיטי, אפליקציות של כוכבים על גבי לורקס מנצנץ, שילובים של גוונים מטאליים ונוצצים לצד גווני מאט, תיפורים מעניינים שיוצרים אמירה אופנתית ועוד. סוליות הסניקרס גמישות במיוחד, נוחות ורכות ומתאימות למראה יומיומי אופנתי ועדכני בבית הספר.טווח מידות: 22-40. טווח מחירים: 139-219 ₪ .

תמנון: הנוחות משחקת כאן משחק חשוב ומתלווה אליה גם שיק. לבנים מוצעים מכנסיים בדיגום צבאי בגווני חאקי או אפור (מחיר: 89.90 ₪), ולבנות מכנסי ג'ינס קצרים עם מדבקות פאץ' מודרניות (מחיר: 59.90 ₪).

כל המבצעים גם באתר קניוני עזריאלי.

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר