פעילות ילדים בספרייה הלאומית (צילום: חנן כהן)
פעילות ילדים בספרייה הלאומית (צילום: חנן כהן)

מי אמר שאי אפשר ליהנות בספרייה הלאומית?

משימות חיפוש וחקר, הפקת סרטון אנימציה וחידות היסטוריות - את כל אלו ועוד תוכלו למצוא בחודשי הקיץ בספרייה הלאומית

פורסם בתאריך: 23.7.17 10:19

אם הילדים שלכם מתעניינים בהיסטוריה, אוהבים לקרוא ספרים ומתלהבים ממפות עתיקות ומוצגי ארכיון נדירים – הספרייה הלאומית תקיים במהלך חודש אוגוסט פעילות מיוחדת עבורם. בפעילות יחשפו הילדים לאוצרות הספרייה, יתנסו במשימות חיפוש וחקר, יפיקו סרטון אנימציה וייפגשו עם סופרי ילדים ומאיירים.

הילדים מוזמנים לסיור היכרות חוויתי וביקור באולמות הקריאה, מפגש עם ספרנים ופתיחת ‘כרטיס קורא’; ביקור בארכיון המוזיקה והצליל, שבו יגלו אמצעי הקלטה עתיקים וישנים שהיו בשימוש בעבר ויאזינו להקלטות נדירות ממסורות יהודיות עתיקות. בנוסף, הילדים יבקרו באוסף המפות הגדול של הספרייה וינסו לפענח רמזים וחידות היסטוריות המסתתרות במפות הנדירות והמיוחדות. לאחר הסיור ניתן יהיה להתנסות בסדנת אנימציה שבמהלכה כל ילד יצור סרטון בטכניקת “סטופ מושן”.

את הפעילות המיוחדת יחתום מפגש עם סופר או מאייר: ינץ לוי (“הרפתקאות דוד אריה”, “סיפורי איש היער”); שהם סמיט (“בארץ תיק תק”, “ירח נודניק”); שי צ’רקה (“יוני המכבי הקטן”, “מבית לבית”); ליאת רוטנר (“קיץ אחד ביחד”, “תנו לגדול בשקט”) וגלית דהן-קרליבך (“שובו של פי עשר”).

הספרייה הלאומית היא הגוף הלאומי מטעם מדינת ישראל המופקד על שמירת אוצרותיה המודפסים של מדינת ישראל, ושל תרבות העם היהודי. יחד עם זאת, מייצרת הספרייה פעילויות, מפגשים ותכניות להיכרות עם האוצר הטמון במדפי הספרייה.

הפעילות מיועדת לגילאי 12-9 ומתקיימת בין השעות 13:30-10:00, 16:00-12:30. 25 שקל למשתתף (הנחה למשפחות).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר