(צילום: אושרית שטרית)
(צילום: אושרית שטרית)

חוזרים ללימודים עם קניון עזריאלי ירושלים

שנת הלימודים בפתח וזאת הזדמנות מצוינת להגיע לקניון עזריאלי בירושלים ולראות את כל המבצעים השווים שמחכים לכם בחנויות הבגדים השונות

פורסם בתאריך: 16.8.17 11:57

אמנם אנחנו עדיין בשיאו של החופש הגדול, אבל בקרוב הכל ישתנה ובני הנוער כבר מתכננים מה ילבשו ביום הראשון ללימודים ואיך ירשימו את החברים והחברות. ההיצע בחנויות הקניון כולל שלל מבצעים והטבות לקראת פתיחת שנת הלימודים וכן השקת קולקציות סתיו חדשות המתאימות במיוחד לבני הנוער. כמובן שמקומו של התיק ושאר האביזרים הופך חשוב משנה לשנה, ועכשיו ניתן לראות בכל רחבי הקניון תיקים, קלמרים ואביזרים שנעים בין המשוגע לרגוע, לכל טעם.



 

ראשית, מומלץ להצטייד באפליקציית עזריאלי Azrieli App בעזרתה הקניות יהיו שוות במיוחד, והאפליקציה תקנה לכם גם הנחה של 50% בחניה (שלוש שעות ראשונות).

שימו לב – כל המבצעים מתקיימים עד לתאריך הנקוב או עד גמר המלאי.• ללא כפל מבצעים
• התמונות להמחשה בלבד• המבצע בהתאם למלאי הקיים• ט.ל.ח

נתחיל מהאופנה – תלבושת בית הספר מאפשרת עדיין משחק ותוספות למראה קולי עם טעם אישי. הנה מספר אפשרויות לשדרוג ההופעה:

מאניה ג'ינס: עכשיו SALE במאניה ג'ינס! ועכשיו SALE במאניה ג'ינס! לא, אתם לא רואים כפול. זה פשוט 1+1 במאניה ג'ינס. ובנוסף – הגיעו תיקים חדשים ומ-פ-ח-י-ד-י-ם במאניה ג'ינס שיגרמו לילדים לרצות כבר שיגמר החופש. בקיצור – בואו להתארגן.

(צילום: אושרית שטרית)

(צילום: אושרית שטרית)

קסטרו: ידעתם שבקסטרו יודעים לפנק? הדפסת סמל ביה"ס חינם ברכישת 5 חולצות ומשלוח חינם עד הבית. הידיים ישארו פנויות לצלם הכל לאינסטגרם. בתוקף עד ליום 31.8.17.

TNT: החנות הצעירה והתוססת מציעה ג'נסים לבנים ב- 179.90 ₪ וג'ינסים בנות ב- 129.90 ₪. בתוקף עד 31.8.17.

מגנוליה: למה לא להתחיל את השנה ולמשוך תשומת לב עם אקססורי מיוחד במיוחד – מבחר טבעות רגל בציפוי זהב ב-45 ₪. בתוקף עד 31.8.17.

פוקס: 6 חולצות ביה"ס קצרות חלקות לילדים ב-99.90 שח והדפסת סמלי ביה"ס חינם. אספקת חולצות מודפסות בחנות עד 24 שעות מהקנייה. הדפסת מגוון סמלי בית ספר על הדגמים המשתתפים במבצע בלבד. בתוקף עד 31.8.17.

 

דלתא: 7 חולצות בית ספר ב-100 ₪, הדפסת סמל בית ספר חינם בכל קניה. מגוון גזרות לבנים ובנות במגוון צבעים מדליקים. משלוח חינם בקנייה מעל 200 ₪. בקנייה מתחת ל- 200 ₪ משלוח בעלות 30 ₪. המשלוח הביתה עד 5 ימי עסקים. בתוקף עד 31.8.17.

WeSHOES: זו בעצם רשת חנויות קרוקס המוכרת והאהובה ששינתה את שמה. זוג שני ב- 50% עד גמר המלאי. תקף בימי הסייל בלבד.

ורטהיימר ספורט: חובבי אופנה ספורטיבית? זה המקום בשבילכם. 25% הנחה על כל תיקי הגב: נייקי, אדידס, אנדר ארמור, ניו באלאנס, סאקוני, ועוד. 25% הנחה על כל תיקי הגב. נעלי ילדים – פריט שני בחצי מחיר (מידות 21-40). ביגוד ילדים נייקי ואדידס ב-50% הנחה.

הלפרין: סופעונה בהלפרין עדיין ממשיך לשמחת כולם. 60% הנחה על כל החנות ובנוסף – משקפי שמש ממותגי הבית ב- 85 ₪ (עד שווי 600 ₪).

מרשה בלרינה: את הסניקרס המיוחדות של הדוכן אף אחד לא יפספס – 30% הנחה על פריט שני בדוכן, 50% הנחה על פריט שלישי (קיים במידות 25-34). לחברות מועדון ומצטרפות חדשות בלבד.

זברה: אחד המבצעים הכי שווים בירושלים – 10 חולצות ביה"ס מודפסות ב-100 שקלים למחזיקי כרטיס מועדון (מחיר כרטיס מועדון 10 שקלים).

הכנות אחרונות לשנת הלימודים

הכנות אחרונות לשנת הלימודים

זיפ: מבחר ג'ינסים ב 100 ₪ בלבד (במקום 259-319). מהפריטים המשתתפים במבצע.
נעלי ספרינג: בחנות הנעליים ניתן להתאבזר בכל מה שדרוש להשלמת הלוק הכללי. הכוונה לאקססוריז מדליקים שמתחילים בסניקרס כמובן, ממשיכים עם תיק גב בהדפסים סופר-קוליים, ועד למשקפי שמש, ארנק, כובע מצחיה ואפילו בנדנה.

אירוקה: משקפי ראיה הפכו מזמן לפריט אופנתי. במסגרת הגיק שיק ניתן להשיג משקפי ראיה של מותג 'פרט א פורטה', במבחר סגנונון ובצבעוניות מסגרת אופנתית. (המחיר: 299-499 ₪).

כל המבצעים גם באתר קניוני עזריאלי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר