הפנדה האדומה והדוב בשעת ארוחה (צילומים: יער תמרי)
הפנדה האדומה והדוב בשעת ארוחה (צילומים: יער תמרי)

גן החיות: לומדים על הרגלי התזונה של בעלי החיים

מה אוכלים החיות? בגן החיות מזמינים את המבקרים ללמוד על התפריט של בעלי החיים

פורסם בתאריך: 27.11.17 17:32

האריה, “מלך החיות”, מקבל פעמיים בשבוע לא פחות מ־15 ק”ג של עוף או בשר; הלביאה לעומת זאת מסתפקת ב־12 ק”ג “בלבד”; הפלמינגו אוכל מדי יום בשר טחון עם סלק; לתוכי הקלאו מספקים סלט פירות גדול לצד עוף, ביצה וחרקים; והפנדה האדומה מקבלת מדי בוקר וערב חצי תפוח, ענפי במבוק טריים וכופתיות עשירות בחלבון, כאשר בבוקר יש גם תוספת של פרוסת לחם שחור וחצי ביצה קשה.

ולמה כל האינפורמציה הזו? לכבוד החורף, החליטו בגן החיות התנ"כי לשתף את המבקרים בתפריט היומי של עשרות מבין בעלי החיים, וללמד על הרגלי התזונה, הצרכים הבסיסיים של בעלי החיים וגם על העדפות קולינריות – לדוגמא, מי שרוצה לשמור על יחסים קרובים עם הדובים שיביא לו חצילים, שומר, דלעת או אבטיח. רוצים עוד? תנינים לא אוכלים בחורף, ויכולים לצום לעיתים עד 8 חודשים ברצף.

כחלק מהחורף הקולינרי בגן החיות התנ"כי, המבקרים יקבלו כתב חידה הנוגע לתזונת בעלי החיים, כשבין העונים נכונה יוגרל סיור משפחתי מודרך במטבח גן החיות, שם ניתן לראות מקרוב את ההכנה של כל המנות ואף לסייע קלות בהכנת הארוחות השונות.

ובלי מוזיקה אי אפשר: בכל יום שישי עד סוף השנה תוכלו ליהנות מ”צלילים לקראת שבת” – הופעות חיות ברחבת הכניסה לגן החיות, שתקיים בין השעות 15:00-12:30.

גן החיות התנ”כי. אהרון שולוב 1. 42 שקלים לילד (גילאי 18-3), 55 שקלים למבוגר. פתוח: א’-ה’ 17:00-9:00, ו’ 16:30-9:00, שבת 17:00-10:00.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר