הדמיית גילה הירוקה (צילום: באדיבות קבוצת מנוס)
הדמיית גילה הירוקה (צילום: באדיבות קבוצת מנוס)

גילה: שלבי תכנון אחרונים להקמת 3,000 יחידות דיור חדשות

בפרויקט "גילה הירוקה" בהובלת קבוצת מנוס, הרוכשים יקנו את הקרקע לדירה בטאבו ישירות מבעליה תמורת כ־350 אלף שקל ויקבלו ליווי בבניית הבית

פורסם בתאריך: 25.9.17 19:02

אחת מעתודות הקרקע המבוקשות בירושלים נמצאת בדרום-מזרח שכונת גילה, ברחוב שלמה דוגה שבתוככי שכונת אחוזה. בדיוק בנקודה הזו עתידה להיבנות בקרוב, בהובלתה ובניהולה של קבוצת 'מנוס', שכונת 'גילה הירוקה'.

השכונה החדשה תכלול כ־3,000 יחידות דיור למגורים. זהו פרויקט על קרקע פרטית, והתוכנית להקמתו נמצאת כיום לקראת סיום תכנון מתאר, שעל פיו יוכלו בעלי הקרקע להגיש תוכניות מפורטות לבניית דירות למגורים במקום.

 



 

לפי המתווה שמציעה קבוצת מנוס, תמורת 350 אלף שקל תוכלו לרכוש קרקע לדירה בטאבו, כשבקבוצה מציינים כי "מדובר על קרקע בעלת פוטנציאל השבחה גבוה. יודגש כי הרוכשים יזכו לליווי אישי ומקצועי של מומחי נדל"ן מהקבוצה. יש לציין כי במהלך העשור האחרון קידמו בעלי הקרקע והעירייה תוכנית מתאר פרטנית לקרקע זו, במהלכם קיבלו אישור תוכנית שלד מהוועדה המקומית לתכנון, כשלאחרונה עמדה התוכנית בתנאי הסף להפקדה בוועדה המחוזית לתכנון. עם הפקדת התוכנית, ניתן יהיה להגיש מכוחה תוכנית מפורטת אשר בסמכות הוועדה המקומית לתכנון לאשרה, בדרך להיתר לבנייה רוויה, ותוך ניצול מיטבי של הקרקע. התוכנית מתפרסת על פני שטח של 270 דונם, ועל פיה ניתן יהיה לבנות כ-3,000 יחידות דיור".

עוד מוסיפים בקבוצת מנוס כי "הרוכשים בקבוצת 'גילה הירוקה' ייהנו ממתווה של עסקה בטוחה בתקן 22 של משרד המשפטים, המעניק ביטחון רב לתהליך. יתרון נוסף הוא אופי הקרקע: מדובר בקרקע טאבו, כך שהרכישה נעשית במסגרת הסכם שיתוף. במילים אחרות, רכישת קרקע ב'גילה הירוקה' מתבצעת ישירות מבעלי הקרקע, עם רישום הערת אזהרה לכל דייר, מה שחוסך פערי תיווך. זהו פרויקט שנבנה בבנייה ישירה, בניהול קבוצת 'מנוס', המתמחה בארגון קבוצות רכישה, בחיזוק בניינים במסגרת תמ"א 38 ובהתחדשות עירונית".

 

הדמיית גילה הירוקה (צילום: באדיבות קבוצת מנוס)

הדמיית גילה הירוקה (צילום: באדיבות קבוצת מנוס)



 

לסיכום, בקבוצת מנוס אומרים כי "כבר כיום מצוי האזור בתנופת התחדשות והתפתחות מאסיבית וזאת לאור שדרוג מערך הצירים המרכזיים המובילים לשכונה, בהם ציר דרך חברון והמחלף החדש (מחלף רוזמרין, י"נ) בכביש בגין, המסתעף עד לכביש המנהרות ומוביל לגוש עציון. בנוסף, תוואי הרכבת הקלה המתוכנן עתיד לעבור בסמוך לשכונת 'גילה הירוקה'. יצוין כי השכונת המתוכננת תהנה מתשתיות חינוך, בריאות, קהילה, מסחר, גינות, שבילי אופניים ושטחים ציבוריים מטופחים. כל אלה הופכים את 'גילה הירוקה' למובילה בנגישות תחבורתית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר