הדמיית דירת גן בפרויקט "בוטיק הנביאים", הדמיית פרוייקט "מוזיאון רזידנס", הדמיית פרויקט "אזורים מוצא עילית", הדמיית דירת גן ב"מוזיאון רזידנס" (הדמיות: סטודיו אנדו,view point 3Dvision)
הדמיית דירת גן בפרויקט "בוטיק הנביאים", הדמיית פרוייקט "מוזיאון רזידנס", הדמיית פרויקט "אזורים מוצא עילית", הדמיית דירת גן ב"מוזיאון רזידנס" (הדמיות: סטודיו אנדו,'view point 3Dvision)

שוק הנדל"ן בקיפאון? דירות היוקרה בעיר דווקא נחטפות

משרד האוצר מדווח כי השוק 'מתקרר' ומציג נתונים על ירידה במכירת דירות חדשות, אך בירושלים עוד ועוד דירות יוקרה נמכרות בסכומי עתק

פורסם בתאריך: 25.9.17 09:44

שוק הנדל"ן הישראלי הרותח מתחיל להצטנן? כל המדדים שמפרסמים משרדי האוצר הבינוי מעידים שכך אכן קורה – אלא אם תבקשו לבדוק את הנתונים בנוגע לשוק דירות היוקרה בירושלים. דווקא שם נמכרות דירות בקצב מסחרר, ובסכומים גבוהים במיוחד.

כזכור, רק לפני כשבועיים הודיע משרד האוצר כי בחודש יולי האחרון חלה ירידה של 17 אחוז במכירת דירות חדשות, בהשוואה לחודש יוני, כשעל פי המספרים של משרד האוצר, בהשוואה לחודש יולי 2016, מדובר בירידה גדולה עוד יותר, של 25 אחוז.

הנתונים הללו, לצד לא מעט נתונים נוספים, יוצרים כאמור תחושה של שוק בקיפאון, ולכן מפתיע עד מאוד לגלות את הנתונים שמציג באחרונה שוק דירות היוקרה בירושלים.

את התמונה המעניינת הזו אפשר לראות מבדיקה של שלושה פרויקטים יוקרתיים בירושלים: "MUSEUM RESIDENCE" של האחים ישראל בשכונת ניות (בסמוך למוזיאון ישראל), פרויקט "אזורים מוצא עילית" של חברת אזורים ופרויקט "בוטיק הנביאים", גם הוא של חברת אזורים. בכולם אפשר לראות עסקאות של ארבעה עד שבעה מיליון שקלים לנכס, ובכמה מהם גם הרבה מעבר לכך.


פרוייקט "MUSEUM RESIDENCE" (הדמיה: view point)

הדמיית פרוייקט "MUSEUM RESIDENCE" (הדמיה: view point)


כך למשלף בפרויקט "MUSEUM RESIDENCE" נמכרו בחודש האחרון חמש דירות, בשווי כולל של כ-26 מיליון שקלים: דירת גן חמישה חדרים, ששטחה 150 מ"ר עם שתי חניות, מחסן וגינה בשטח של 80 מ"ר, נמכרה ב-5.1 מיליון שקלים; דירת גן חמישה חדרים, ששטחה 125 מ"ר עם שתי חניות, מחסן וגינה בשטח של 95 מ"ר, נמכרה ב-4.8 מיליון שקלים; דירת גן חמישה חדרים, ששטחה 133 מ"ר עם שתי חניות, מחסן וגינה בשטח של 150 מ"ר, נמכרה ב-4.9 מיליון שקלים; דירת חמישה חדרים (דירה לדוגמה שנמכרה על כל תכולתה), ששטחה 133 מ"ר עם שתי חניות ומחסן, ב-4.9 מיליון שקלים; דירת חמישה חדרים במפלס אחד, ששטחה 144 מ"ר עם שתי חניות ומחסן, נמכרה תמורת 5.9 מיליון שקלים.


פרויקט "אזורים מוצא עילית" (הדמיה: 3Dvision)

הדמיית פרויקט "אזורים מוצא עילית" (הדמיה: 3Dvision)


זאת ועוד, בפרויקט מוצא עילית נמכרו בחודשים האחרונים ארבע דירות, בשווי כולל של כ-20 מיליון שקלים: קוטג' ששטחו 333 מ"ר עם גינות בשטח כולל של 208 מ"ר נמכר תמורת 8.33 מיליון שקלים; דירת חמישה חדרים, ששטחה 144.5 מ"ר עם מרפסת בשטח של 116 מ"ר נמכרה ב-3,760,000 שקלים; דירת גן שישה חדרים, ששטחה 234 מ"ר עם גינה בשטח של 69 מ"ר, נמכרה תמורת 4,270,000 שקלים; פנטהאוז חמישה חדרים, ששטחו 206 מ"ר עם מרפסות בשטח כולל של 100 מ"ר נמכרה ב-4,140,000 שקלים;

כמו כן, בפרויקט בוטיק הנביאים נמכרו בחודש האחרון שתי דירות בסכום כולל של כ-17 מיליון שקלים: דירת חמישה חדרים, בשטח של 156 מ"ר עם מרפסת ששטחה 11 מ"ר, מחסן וחניה נמכרה תמורת 5.6 מיליון שקלים; דירת שבעה חדרים, ששטחה 216 מ"ר עם שתי מרפסות ושתי חניות נמכרה ב-11.5 מיליון שקלים.


דירת גן בפרויקט "בוטיק הנביאים" (הדמיה: סטודיו אנדו)

הדמיית דירת גן בפרויקט "בוטיק הנביאים" (הדמיה: סטודיו אנדו)


"רוכשי דירות אלו הם בדרך כלל ישראלים בשנות ה-60-50 לחייהם, מצמצמי דיור, כלומר כאלו שעוברים לדירות קטנות יותר משהיו להם, לאחר שהילדים גדלו ועזבו את הבית", מציין קובי בן שמחון, משנה למנכ"ל חברת דרא המשווקת את פרויקט "MUSEUM RESIDENCE". "יש גם רוכשים שלמרות אי הוודאות הנוגעת לחוק דירה שלישית, בוחרים לרכוש ולהשקיע בפרויקט שאופיו ומקומו הייחודי – בקרבת מוסדות התרבות של ירושלים, נמכר ברמות מחיר המצדיקות השקעה".

מנחם שנדור, מנהל המכירות של פרויקט "בוטיק הנביאים" מוסיף כי "הקסם הטבעי והמוכר של ירושלים, לצד הפרויקטים היוקרתיים שהותאמו בקפידה לרצון הלקוחות, יוצרים שילוב מושלם שמביא להתעניינות רבה בדירות הבוטיק הירושלמיות. אם בעבר רוכשי הדירות היו בעיקר תושבי חוץ, הרי שהיום נתן לראות יותר ויותר קונים ישראלים דווקא, בני הגיל השלישי, הנוטשים את מרכז הארץ לטובת עלייה לירושלים הקסומה שבה תמיד חלמו לגור ביום מן הימים".

יצוין כי בנוסף לפרויקטים שהוזכרו, ישנו גם את פרויקט "טלביה רזידנס" של חברת האחים ישראל, שם נמכרה באחרונה, כפי שפורסם ב"כל העיר", דירת גן, ששטחה 220 מ"ר עם גינה בשטח של 150 מ"ר, במחיר אסטרונומי של 17.5 מיליון שקלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר