בניין ריג'ס בהר חוצבים
בניין ריג'ס בהר חוצבים

הר חוצבים: מרכז עסקים בינלאומי חדש

המתחם החדש של ענקית השכרת המשרדים חברת ריג'ס (Regus) משתרע על שטח של כ-1,200 מ"ר וצפוי להיפתח בינואר 2018

פורסם בתאריך: 15.10.17 16:18

שחקנית חדשה – ובינלאומית – במגדל הר חוצבים: חברת הענק ריג'ס (Regus), אשר מציעה להשכרה משרדים ומרחבי עבודה משותפים בכל רחבי העולם, פותחת מרכז עסקים חדש, הראשון שלה בירושלים, במגדל הר חוצבים שבגן הטכנולוגי בהר חוצבים.

בנין ריג'ס בהר חוצבים

בניין ריג'ס בהר חוצבים

המתחם החדש משתרע על שטח של 1,200 מ"ר וכולל 52 משרדים פרטיים ומאובזרים בגדלים שונים, 137 עמדות עבודה, טרקלין עסקים, חדרי ישיבות מפוארים ושלל שירותי משרד בהתאמה אישית. במקום יוצעו לבאים גם מתחמים משותפים וחללים מגוונים, וכן מרפסת גדולה עם מקומות ישיבה ומנוחה לרווחת הלקוחות. במרבית המשרדים אור טבעי שחודר גם לחלקים הפנימיים של הקומה, ומחלקם אף נשקף נוף פנורמי של העיר.

 



בנין ריג'ס בהר חוצבים

בניין ריג'ס בהר חוצבים

המרכז ייפתח רשמית בינואר 2018, אז תצטרף החברה לשורה ארוכה של חברות ענק המעסיקות קרוב ל-10,000 עובדים בפארק, וביניהן גופים בינלאומיים, חברות היי טק בינוניות וקטנות, סטארט אפים וחממות טכנולוגיות רבות.

רון יריב, מנכ"ל ריג'ס ישראל: "ההשכנים הטובים וההון האנושי והאיכותי התורמים לאווירה ולרוח העסקית השוררת בגן הטכנולוגי והמתקדם הם שזרזו את החלטתנו להקים פה את המרכז החדש. כמותג יוקרה בינלאומי חשוב לנו בריג'ס לבחור עבור לקוחותינו את הלוקיישנים האידיאליים לעבוד בהם. הפארק בהר חוצבים נהנה ממיקום מנצח ומנגישות גבוהה בזכות סמיכותו לנתיבי תחבורה ראשיים".

בנין ריג'ס בהר חוצבים

מתחם ריג'ס בהר חוצבים

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר