העבודות בקניון רמות, הדמיית הקומות הנוספות בקניון רמות (צילומים: יח"צ, באדיבות קניון רמות ירושלים)
העבודות בקניון רמות, הדמיית הקומות הנוספות בקניון רמות (צילומים: יח"צ, באדיבות קניון רמות ירושלים)

קניון רמות: הסתיים שלב א' בבניית הקומה השלישית

במסגרת השלב הראשון הושלמו עבודות השלד בחציו המזרחי של הקניון, הוקמו שני חניונים חדשים והסתיימו העבודות לכניסה החדשה. הצפי לפתיחת הקומה הנוספת אוקטובר 2018

פורסם בתאריך: 30.10.17 17:07

עבודות הביצוע של הקומה הנוספת בקניון רמות עולות שלב: באחרונה הושלמו עבודות השלד בחלקו המזרחי של הקניון, והוקמו שני חניונים חדשים. נוסף על כך, הושלמה הכניסה החדשה לחניוני הקומה העליונה. עם השלמת הקומה הנוספת יגדל השטח המסחרי של הקניון בעוד 7,200 מ"ר, ובעוד כ-2,000 מ"ר מחסנים, ויגיע לכ-26,000 מ"ר שטחי מסחר וכ-6,000 מ"ר מחסנים בסך הכול. בכך, יהפוך קניון רמות לשני בגודלו בירושלים.

עבודות השלד בחלקו המזרחי של הקניון מהוות כ-50 אחוזים מכלל עבודות השלד של הקומה הנוספת. הכניסה הצפון-מערבית החדשה לחניונים שבקומה עליונה, תיפָתח בקרוב לטובת המשך ביצוע העבודות, דבר שיקל על שינוע הציוד והחומרים ועל עבודות הצוותים בשטח. החניונים החדשים שהוקמו הם שניים מתוך ארבעה בסך הכול המתוכננים לקום. הם יוסיפו 360 מקומות חניה חדשים.

על פי קצב העבודות הנוכחי, צפוי הפרויקט להסתיים מוקדם מהמתוכנן – כבר בחודש אוקטובר 2018. אדריכל הפרויקט הוא אלכס אוסטרובסקי.

מהנהלת הקניון נמסר כי למרות שהקומה החדשה תיפתח רק בעוד שנה, נחתמו כבר חוזי שכירות על קרוב ל-50 אחוז משטחי המסחר בה, וממשיך להתנהל משא ומתן עם שוכרים פוטנציאליים נוספים, כולל רשתות מובילות מתחומים שונים. ההערכה היא כי כבר בחודשים הקרובים תושלם השכרת כל שטחי המסחר בקומה הנוספת.

 

על פי התכנון, את הקומה הנוספת יאכלסו חנויות מרשתות מובילות בתחום האופנה, ובחלקה האחורי יקומו חדר כושר ובריכת שחייה טיפולית. בעתיד מתוכננות לקום בקניון שתי קומות נוספות – קומת משרדים וקומה של שטחים ציבוריים – ומעליהן שישה מגדלי מגורים בני 12 קומות כל אחד, שבהם יהיו 240 יחידות דיור.

בנוסף, במסגרת פרויקט ההרחבה של קניון רמות תוקם כניסה נוספת לקניון דרך רחוב הקונגרס הציוני הסמוך שתהווה נתיב גישה ישיר לקניון ולקומה הנוספת החדשה ובנוסף תשמש ככניסה נוספת של רכבים לחניוני הקניון וכן תחסוך מכלי הרכב שיגיעו מכיוון דרום, את פניית הפרסה ברחוב גולדה מאיר לכיוון הקניון.

היזמים והבעלים של מתחם קניון רמות ירושלים הם קבוצת חברת הביטוח הפניקס וחברת ההשקעות JTLV, בבעלותו של עמיר בירם, המנהלת את הקניון בשלוש השנים האחרונות. קבוצת היזמים 'בית חדש' היא בעלת פרויקט המגורים המתוכנן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר