מבחן רכב: לקסוס LC 500 בישראל

החל שיווק ה-LC 500, מכונית קופה יוקרתית, בטיחותית וספורטיבית, עם מנוע בעוצמה של 477 כ"ס. מחיר מ- 725,000 ש"ח .

פורסם בתאריך: 19.9.17 17:45

לקסוס ישראל, החלה בשיווק מכונית הקופה היוקרתית ה-LC 500, המהווה את ספינת הדגל של דגמי הקופה מבית מותג היוקרה היפני.
דגם ה-LC ישווק בישראל בשתי גרסאות: 500 LC עם מנוע בנזין V8 ו-LC 500h עם המערכת ההיברידית הרב-שלבית הראשונה בעולם. הדור הבא של חטיבות הינע היברידיות שמתוכנן במיוחד עבור רכבי ביצועים.
עיצוב- פיתוי וטכנולוגיה. ה-LC חולקת רבים מן האלמנטים המרכזיים של העיצוב, הפרופורציות, והדינמיקה הוויזואלית של דגם הקונספט ה-LF-LC שבהשראתה נוצרה. יופייה מוגדר על ידי צורתה האווירודינמית, הקימורים הבולטים והזוויות החדות, אופציה של גג עשוי סיבי פחמן בעל קווים זורמים. כול אלה יוצרים מראה רחב ונוכח, שמתלכד לכדי יצירה מגובשת פונקציונלית ומלאת תשוקה. חזית הרכב מעניקה עוצמה לשבכה המוכרת של לקסוס וכוללת יחידת שלושה פנסי LED חדשה בעיצוב ייחודי. הפרופיל האתלטי של המכונית בא לידי ביטוי בקו הגג המשופע, בצללית האווירודינמית, בבסיס הגלגלים הארוך ובגובה הנמוך של מכסה המנוע. הצד האחורי כולל פנסים רב-שכבתיים בעיצוב דק שיוצרים אפקט תאורה ייחודי.
העיצוב הפנימי, תואם את מוטיב העיצוב החיצוני של פאר דינמי, עם תא נוסעים שמשלב את כל האלגנטיות, האיכות והתחכום של מכונית קופה יוקרתית עם רמות גבוהות של הנאה מנהיגה ונוחות לנוסעים. בכל רחבי תא הנוסעים החדש, האיכות והגימור של הריפוד, הקונסולה המרכזית המצופה בעור שנתפר ביד, לוח המכשירים וחיפוי הדלתות מאלקנטרה.
מרכב- ה-LC היא הלקסוס הראשונה שנהנית מפלטפורמת ההנעה האחורית החדשה לחלוטין, אשר תהווה אבטיפוס לדגמי לקסוס העתידיים.
מנוע והילוכים- ה-LC 500 מצוידת במנוע V8 בנפח 5.0 ליטר, הלקוח מדגמי RC F ו-GS F. ההספק של ה-V8 בעל 32 שסתומי האלומיניום מגיע ל-477 כ"ס ויוצר מומנט של 55 קג"מ. מה שמסייע להעברת הכוח לגלגלים האחוריים היא תיבת הילוכים אוטומטית חדישה בעלת 10 הילוכים, הראשונה מעולם במכונית פאר. הודות לאלה, הרכב מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-4.7 שניות בלבד .
המערכת ההיברידית הרב-שלבית החדשה ב-LC 500h, תוכננה מתוך מחשבה על שתי מטרות הפוכות זו מזו: לייצר מכונית היברידית עם חוויית נהיגה ספורטיבית ומערבת יותר על-ידי התאמה מדויקת של מהירות המנוע לפקודות המצערת, ולהשיג את השילוב הטוב ביותר של עוצמה וחיסכון בדלק. המערכת החדישה, משלבת בין מערכת הנעה היברידית מלאה, הכוללת מנוע בנזין בתצורת V6 בנפח 3.5 ליטר, מנוע חשמלי עוצמתי ומצברי ליתיום-יון – עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 10 הילוכים. הגרסה ההיברידית מציגה ביצועים מרשימים ומאיצה מ- 0 ל- 100 קמ"ש בתוך 5 שניות בלבד.
בטיחות- ה-LC משלבת מספר טכנולוגיות בטיחות אקטיבית סמי-אוטונומיות, המקנות לרכב את הציון המרבי 8 של משרד התחבורה בישראל. מערכת לסיוע במצבי חירום הכוללת מתיחת חגורות הבטיחות, הגברת עוצמת הבלימה ובלימה אוטונומית – pre-crash safety, בקרת שיוט אדפטיבית, החלפת אורות גבוהים אוטומטיים – Automatic High Beam, מכסה מנוע אקטיבי להפחתת הפגיעה בהולכי רגל – Pop-Up Hood, מערכת התראה על סטייה מנתיב הכוללת פונקציית שמירה על מרכז נתיב – Lane keep assist, מערכת לזיהוי עצמית בשטח המת – Blind Spot Monitor, מערכת לזיהוי רכבים והתראה בעת יציאה מחניה ברוורס – Rear cross traffic alert ו- 8 כריות אוויר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר